2013. február 6., szerda

Week 14: Flowers | 31 WNC


Elég hosszú kihagyás után jelentkezem a 31 Week Nail Challenge következő részével. Bár úgy terveztem, hogy a karácsonyi-decemberi kihívások idején egyszerre fogok haladni mind a 3 kihívással, végül nem bírtam a tempót. Most viszont, a vizsgaidőszak végével, ideje volt, hogy folytassam, hiányzott is már a "körmözés".

A legutóbbi Avon rendelésemmel 3 lakk is érkezett, amiket meglátva egyből az jutott eszembe, hogy nagyon jól mutatnának együtt, és igazi tavaszi lakkozást lehetne velük készíteni. Ekkor ugrott be, hogy a kihívásban pont a Flowers, azaz virágok rész következik, így minden adott volt :)


Az alapszín az Avon pro+ Inspire, ami a katalógusban inkább halvány pasztellzöldnek tűnik, és az üvegben is van egy kis zöld beütése, de körmön egyértelműen élénk citromsárga. Egyébként ez egy új szín a kínálatban, a 2013/3-as katalógusban megjelenő Zenergy limitált kollekció egyik tagja. Ezután ecsettel megfestettem a levélkéket, ehhez az essence colour&go 39 lime up!-ot használtam. Következtek a virágok, amiket a DIY pontozómmal és az Avon pro+ Coral Reef és Orange Creamsicle lakkokkal festettem meg. A korall lakknak olyan a színe, mint a képen az üvegben, nem olyan piros, mint a körmökön. Végül az ebay-es körömdíszítőecset-készletemben található kisebb fejű pontozóval csináltam a pöttyöket, foltokat a virágokra. Eredetileg fogpiszkálóval szerettem volna márványszerű mintát rajzolni a virágokba, de lusta voltam lemenni érte a konyhába, így esett a választás a pontozóra. Szerintem így sem lett rossz. Befejezésül a szokásos fedőlakkomat, az essence ultra gloss nail shine-t használtam.


Először idegennek éreztem ezt a mintát, de rövid idő alatt megszerettem, annyira vidám és tavaszi, már attól jobb kedvem lesz, ha ránézek :) Biztosan el fogom készíteni még, ha jobb lesz az idő :)

11 megjegyzés:

  1. Tök jó lett! :) nekem tetszik. Próbálkoztam még nyáron én is valami hasonlóval, de azóta nem. Pedig szeretem az ilyen mintákat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, igazi tavaszi manikűr ^^

    VálaszTörlés
  3. A Coral Reef úgy tetszik, a sárgát utálom, de amúgy tetszik maga a minta, meg így hogy nem rajtam van, a sárga is :P

    VálaszTörlés
  4. Tiszta tavaszmágnes ez a lakkozás, tetszik :-)

    VálaszTörlés
  5. "lusta voltam lemenni érte a konyhába" XD
    Hasonló megfontolásokból születnek nekem is hireteln kreatív ötleteim. :P

    VálaszTörlés