2013. január 10., csütörtök

Újévi nyereményjáték

Tudom, hogy az utóbbi időben kissé elhanyagoltam a blogot, ritkán vannak bejegyzések.
Ennek egyik oka az időhiány, amit a vizsgaidőszaknak köszönhetek, és ami még el fog tartani  egy ideig: január 29-én lesz az utolsó vizsgám, ha minden jól megy.
A másik ok a fényhiány – szerintem mondhatjuk bloggerbetegségnek, mindenkit érint, és mindenkinek elege van belőle. Frászt kapok attól, hogy kizárólag 12-14 óra között tudok vállalható képeket készíteni; sokszor nem is vagyok otthon ebben az időpontban, ha meg mégis, tuti van valami más dolgom.
És sajnos van egy harmadik ok is, ez pedig az internetelérésem, ami egy nagy kupac tudjátokmi már egy ideje. 5 percenként kell áramtalanítom a routert, ha azt akarom, hogy működjön. Ilyen körülmények között még a blogolvasástól is elmegy a kedvem, nemhogy az írástól. Sejtem, hogy ki kéne cserélni a routert, de ez már legalább a 3. 7 év alatt, és nem hiszem el, hogy nem képesek olyat gyártani, ami nem adja fel a harcot átlag 2 év után.
Ennyit a nyavajgásról, most jöjjön az, amiért idekattintottatok :)

Köszönöm Nektek, hogy olvastok, hozzászóltok, bátorítotok, támogattok. Külön köszönet, amiért nem iratkozott le senki az elmúlt pár hétben, pedig jogos lett volna. Köszönöm, hogy bíztok bennem!
Ígérem, amint tudom, a legjobb képességeim és lehetőségeim szerint virágoztatom fel újra a blogot :)



Hogy kifejezzem a hálámat, nyereményjátékot indítok, mely január 31-ig fog tartani. 


Nyeremény


Avon City Rush Clutch. Itt láthattok róla csomagolás nélküli képet.
Avon Glazewear Sparkle szájfény, Sugar Cane árnyalatban
essence nail art special effect topper, 12 holo topping, please! árnyalatban


Szabályok

1. A játékra hozzászólásban lehet jelentkezni, és a blog feliratkozott olvasói vehetnek részt benne, most nem teszek különbséget régi és új feliratkozók között. DE!
2. A régi olvasóim között kisorsolok majd egy meglepetést, hogy mit, azt még én sem tudom :) Ha régi olvasóm vagy, és szeretnél játszani a meglepetésért is, akkor kérlek jelezd a hozzászólásodban, és írd meg azt is, hogy minek örülnél a legjobban :)
Szerk.: Régi olvasónak az számít, aki a játék kezdete előtt iratkozott fel a blogra, tehát 2013. január 10-én délután 16:51-ig :)
Szerk. 2: Azt hiszem, nem voltam egyértelmű :) Azért kérem, hogy írjátok meg, minek örülnétek, mert szeretném a nyertest olyan dologgal meglepni, aminek tényleg örülne, viszont nem vagyok gondolatolvasó, így csak az a lehetőség maradt, hogy megírjátok :)
3. A nyertest a random.org segítségével sorsolom ki.

Plusz esélyek


Kétféle plusz esély van, melyek vagylagosak, tehát akkor is csak +2 eséllyel indulsz, ha mindkettőt megteszed. Azért döntöttem így, hogy azok is ugyanakkora eséllyel indulhassanak, akik nem vezetnek blogot.
1. Lájkold a blog facebook-oldalát, és oszd meg ezt a képet. Fontos, hogy a megosztás nyilvános legyen! (+2 esély)
2. Oszd meg a fenti képet a blogodon bejegyzésben, oldalsávban visszamutató linkkel, vagy a blogod facebook-oldalán, te döntesz. Kérlek linkeljétek a megosztást! (+2 esély)

Tehát mindenki 1 eséllyel indul, és +2 esélyt lehet szerezni, összesen így maximum 3 eséllyel indulhat mindenki.
A meglepetésért induló régi olvasók külön kalapba kerülnek (de persze ugyanúgy van esélyük megnyerni a "rendes" nyereményt is), közülük 1 eséllyel indul mindenki.

Példa egy helyes jelentkezésre:
XY néven követem a blogot. (1 esély)
Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (1 esély a külön kalapba)
XY néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)
VAGY
Megosztottam a képet a blogomon/a blogom facebook oldalán: [link] (+2 esély)

Nagyon szívesen fogadok minden véleményt, hozzászólást, kritikát, kíváncsi vagyok, hogy ti hogyan látjátok a blogot, mit szerettek benne és min változtatnátok, stb.



Sok szerencsét kívánok mindenkinek a játékhoz!

202 megjegyzés:

  1. Helga Gyöngyösi néven követlek és régi olvasód vagyok. Köszi a játékot. :)

    VálaszTörlés
  2. Majdák Éva néven követem a blogot.
    Majdák Éva néven osztottam meg a képet Facebookon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  3. Üdv újra itt. :)

    Régi olvasód vagyok, és nekem mostanság egy jó pirosító lenne a hasznomra, de egy szép szájfényt is díjaznék. :)

    Egyébként router ügyben azt javaslom, cisco háza táján nézz szét, és ne olcsó vackot vegyél, mert azok tényleg nem bírják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Linksys márkájú a miénk, eddig azt hittem, jónak számít :/

      Törlés
    2. Nem rossz. De a cisco az ami még elérhető árban is van már, és ott van a nagyok között a toppon. Én már csak tudom, ez az egyik szakmám. ;)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Eszter néven követlek.
    Régi olvasó vagyok és szeretnék a meglepetésért is játszani.
    Megosztottam a képet a blogomon és betettem az oldalsávamba is visszamutató linkkel! :)
    http://szememmel.blogspot.com/2013/01/nyeremenyjatek-phoenix-oldalan.html

    Hirtelen semmit sem tudnék mondani ami eddig ne tetszett volna a blogodban. Áttekinthető, jó képekkel, élvezet olvasni. Különösen a tesztjeid szeretem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél, de elfelejtetted megírni, minek örülnél :)

      Törlés
    2. Juj, tényleg, bocsi. Szemhéjpúdereknek és rúzsoknak akármikor, de egy jó satírozóecsetre tényleg szükségem lenne. :)

      Törlés
  6. Szia!

    Gumikacsa20 néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (1 esély a külön kalapba)
    Kecskeméti Hajnalka néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet, link: http://www.facebook.com/hajnalka.kecskemeti.1/posts/486067994772193. (+2 esély)

    Odaírtam, hogy régi olvasód vagyok. A nyereményjáték előtt iratkoztam fel a blogodra, de nem túl rég. Úgyhogy nem tudom régi olvasónak számítok- e. :-) Kérlek majd ezt vedd figyelembe! :-)

    Köszönjük szépen a nyereményjátékot!
    Hajni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél. Viszont elfelejtetted megírni, hogy minek örülnél, kérlek pótold :)
      Szerkesztettem a bejegyzést, pontosítottam, hogy ki számít régi olvasónak :)

      Törlés
    2. A legújabb szenvedélyeim a pirosítók és a körömlakkok. Ezért én ezek közül bárminek biztos nagyon örülnék. :-) Köszönöm! :-)

      Törlés
  7. *muccuus néven követem a blogot. (1 esély)
    *Papp Dorottya néven lájkoltam a facebook oldalat és osztottam meg a képet. (+1 esély)
    *megosztottam a képet a blogomon: http://muccuus.blogspot.co.uk/ (+1 esély)

    Köszönöm szépen a játékot!
    Sok sikert a maradék vizsgáidhoz és remélem mihamarabb újra jelen leszel a blogban :)
    Dotty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :) Köszönöm a biztatást :)

      Törlés
  8. Zitu néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    Köszi a játékot!
    És sok sikert és kitartást a hátralevő vizsgákhoz!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél, de elfelejtetted megírni, hogy milyen nyereménynek örülnél :)
      Köszönöm a jókívánságokat! :)

      Törlés
  9. Szia, nagyon köszi a játékot, sikeres vizsgaidőszakot kívánok ^^!
    Réka Réka P. néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (1 esély a külön kalapba) - - bármilyen meglepetésnek örülnék - szemceruza, körömlakk, Diy ajándék (talán ennek a legjobban :))
    Papanecz Réka néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél. Köszönöm a jókívánságokat! :)

      Törlés
  10. Szia!
    Fanni néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    Legjobban egy pirosítónak vagy szempillaspirálnak örülnék.:)
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  11. szió.
    gubo23 néven követlek.
    régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepiért:)))
    legjobban egy szempillaspirálnak vagy karkötőnek örülnék !

    THX:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  12. Szia!

    Adryenn Beauty néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    Adrienn Farkas és Adryenn Beauty néven lájkoltam a blog facebook oldalát és megosztottam a képet itt: https://www.facebook.com/adryennbeauty

    Aminek nagyon örülnék az egy ecsetkészlet lenne :D

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél, bár az ecsetkészlet túlmutat az anyagi lehetőségeimen :)

      Törlés
    2. Bocsika :D egy kicsit túlzásba vittem :P Akkor egy satírozó ecset :)

      Törlés
  13. Szia!
    Dasha néven követem a blogod!
    Duda Ivett néven lájkoltam az oldalt facebookon és osztottam meg a képet.
    A legjobban ecsetnek örülnék,bármilyennek:)
    Tetszik a blogod este át is olvasom!További Jó blogolást!:)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  14. Szia.

    Monika néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. Én bárminek tudok örülni, de ha konkrét dolgokat kell írni, akkor valamilyen különleges körömlakk, fedőlakk, világítós lakk, lehúzható alaplakk(pl. essence ready for boarding), vagy fixáló púder(pl. essence fix&matte), vagy szempillaspirál... (bocsi, most meg lehet túl konkrét is voltam :) ) szóval bárminek tudnék örülni :)
    Köszi szépen a játékot, gyönyörűségeket választottál :)
    És sok sikert a további vizsgáidhoz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :) Nem baj, hogy konkrét voltál, sőt... :)

      Törlés
  15. Szió :)
    Viktória L. néven követem a blogod.
    Régi olvasónak számítok már, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    Leginkább valami csudiszép körömlakknak (éljen a körömlakkmánia!)
    vagy pedig valamilyen rózsaszínes-barackos pirosítónak örülnék :)

    ui.: Hiányoznak a bejegyzéseid, örülök azonban, hogy nyereményjátékot hirdetsz :) szerintem remek alkalom, hogy többekhez eljusson a blogod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)
      Ugye te vetted meg tőlem az Au Naturel palettát? Abbamaradt a levelezésünk, pedig kíváncsi vagyok ám a sztorira :)

      Törlés
    2. Én voltam! :) Örülök, hogy érdeklődsz és felkeltettem a kíváncsiságod! Sajnos az én hibám, hogy még mindig nem kaptál választ, egy hete már online vagyok minden nap, holnap megígérem, hogy pótolom, írok emailt és csacsogunk! :)

      Törlés
    3. Máris írtam a mailt, tessék olvasni szorgosan, mert lesz mit! :D

      Törlés
  16. Szia!

    Judit néven követem a blogod.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    Judit Halmosi néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet.
    Legjobban egy barackos pirosítónak vagy pirosító gyöngyöknek örülnék,de jöhet bármilyen ecset is. :)
    Köszönöm a lehetőséget!


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed. Én nem látom a megosztást a képnél, csak a lájkolást, küldesz róla egy linket? Ha ezt megteszed, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
    2. Írtam e-mailt köszönöm,hogy szóltál!

      Törlés
    3. Emailben megbeszéltük, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
    4. Így van. :) Köszönöm szépen!

      Törlés
  17. Szia!

    Zsuzsi néven követem a blogot, új feliratkozó vagyok!
    Zsuzsanna Molnár néven like-oltam a facebook oldalt, és osztottam meg a képet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, nálad sem látom a megosztást, csak a lájkot, lehet, hogy nem nyilvános a megosztás, kérlek állítsd át, vagy küldj róla egy linket :) Ha ezt megteszed, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  18. Szija!

    hajnoca3 néven követem a blogot és új feliratkozó vagyok
    Horváth Hajnalka néven követlek a Facebook-on,megosztottam a játékot!

    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  19. Réks néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. Nagyon örülnék egy szép körömlakknak, vagy bronzosítónak :)

    Köszönöm szépen a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban. Viszont nem szerepelsz a "régi olvasók" listámon, nem lehet, hogy megváltoztattad a neved?

      Törlés
    2. Régebben Rékaa. volt a nevem, így ott vagyok?

      Törlés
    3. Igen, így megvagy :) Bekerültél a külön kalapba is :)

      Törlés
  20. Málnahab néven követem a blogot.
    Hajdu Zsófii néven lájkoltam a Facebook oldalt,és megosztottam a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, viszont nem látom a megosztást. Lehet, hogy nem nyilvános, kérlek állítsd át, vagy küldj egy linket :) Ha ezt megteszed, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  21. Szia!
    Dóra Berta néven követlek.Régi olvasód vagyok és szeretnék jelentkezni a meglepire is:) Én ecsetnek vagy szemhéjalapozónak örülnék a legjobban,de igazság szerint bárminek.:)
    Dóra Berta névvel lájkoltam a blog facebook oldalát és megosztottam a képet:https://www.facebook.com/dora.berta.90?ref=tn_tnmn
    Köszi a játékot és sok sikert Neked!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)
      Köszönöm a jókívánságokat :)

      Törlés
  22. Szia!

    Szeretnék játszani. =)

    Thimmyke néven követlek a blogon.
    Régi olvasód vagyok. És bárminek örülök, ami körömlakk. :D
    A játékot megosztottam posztban a blogomon.
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/01/jatek-bianal.html

    Szép estét! És köszi a játékot!
    Timi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  23. Szia,
    Dominika néven követlek.
    Még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, főleg a körmös bejegyzéseid! :)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)
      Köszi a dicséretet :)

      Törlés
  24. Szia!
    Én is szeretnék játszani.:)
    Angel néven követlek.
    Ezen a linken megjelentettem a nyereményjátékot a blogomon.:

    http://angeldesign77.blogspot.hu/2013/01/nyeremenyjatek-bianal.html

    A facebookon pedig Angel Design 77 néven kiraktam a játék linkjét.:

    https://www.facebook.com/angeldesign77

    Bármilyen lakknak vagy körömmel kapcsolatos ajándéknak örülnék.:)

    Köszi játék lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  25. djkatybeauty.blogspot.com néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (1 esély a külön kalapba)

    Én is leginkább lakknak örülnék, mert abból sosem elég. Amúgy pedig nagyon szeretem a blogod, de ezt tudod, a kedvencem pedig az, hogy minden kihívásos manit teljesen személyre szabsz, és gyönyörűeket alkotsz :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)
      Hát igen, lakkból sosem elég, ezt tanúsíthatom :D Köszönöm a dicséretet! :)

      Törlés
  26. Szia! Kitti Zsán-Klucsó néven követlek, és osztottam a képet facebookon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  27. Szia ! :)
    Vivi♥ néven követem a blogod. Régi olvasód vagyok, legjobban valamilyen körömlakknak vagy natúr színű szájfénynek örülnék. :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  28. Szia!

    CRaPTRaSH néven követlek, régi olvasó vagyok.
    Klaudia Orbán néven lájkollak (utálom még mindig ezt a szót :D ) fb-n és ezen a néven osztottam meg a képet, asszem így 3 esélyem van, meg a külön kalap. :]

    Leginkább valami szép rúzsnak örülnék :]
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  29. Szia!
    Kyra Pfitzner néven követem a blogot és Kyra A. Pfitzner néven like-oltam az oldalad és osztottam meg a képet facebookon =)
    Xo: Kyra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  30. Szija!
    Manna (mannakörmök) néven követlek, régi olvasód vagyok, bárminek örülök, főleg, ami körömlakk :)
    lájkoltam a blog FB oldalát és megosztottam a képet:
    http://www.facebook.com/mannakormok/posts/487418291300099

    valamint a blogom oldalsávjában is megosztottam:
    http://mannakormok.blogspot.hu/

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)
      Egyébként szólok, hátha nem direkt csináltad, hogy a privát profiloddal lájkoltál, de a blog profiljával osztottad meg a képet :)

      Törlés
  31. szia!
    Ezen a néven követem a blogot: szépségblog Pöty cica
    Ezen a néven lájkoltam a facebookon: Judit Törtei és ezen a néven osztottam meg a képet is.
    E-mail címem: szoszmoszmuhely@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  32. Szia!

    xstrawberrykissx néven követem a blogot
    Régi olvasó vagyok, bár magam se tudom miért nem iratkoztam fel régebben, így ez az esélyem Csipai Nikoletta néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet, itt a link is hozzá: XY néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    XY néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet.

    Köszi a játékot!
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :) Viszont elfelejtetted megírni, hogy minek örülnél a legjobban, lehetőség szerint pótold :)

      Törlés
  33. Nóra néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is,ami igazából bármi lehet,bár azt hiszem most valami jóféle körömerősítő lakknak örülnék a legjobban :)

    köszönöm :)

    ui.: nálunk is haldoklik a router,úgyhogy átérzem a helyzeted :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  34. Szia!

    Éva Ghile néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. Bárminek örülök, lakkból sosem elég (vagy bármiféle körmös kiegészítőből, körömnyomdalemezből, strasszból, díszítőlakkból, stb) , vagy valami színes bizsunak is örülnék:)
    Éva Ghile (Vica) néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet, link: http://www.facebook.com/eva.ghile

    Köszi a lehetőséget:)

    Egyetértek Verussal, otthon nekünk is cisco router van. Előtte valami tök ismeretlen volt 2 HAVONTA kellett cserélni (áramszünet esetén nem megdöglött az utolsó, hanem szétesett:D), majd vettünk egy rendeset kb. 5 éve és 2× kellett mókolni vele áramszünet után, úgyhogy megéri:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél. Viszont nem látom a megosztást, lehet, hogy nem állítottad át nyilvánosra, ezt kérlek tedd el, különben nem tudom elfogadni plusz esélyként. Ha nyilvános, és a fb bénázása miatt nem látom, akkor vedd fel velem a kapcsolatot a bencsikesz@gmail.com emailcímem.

      Köszi, akkor majd előadom a dolgot a családi kupaktanácsban :D

      Törlés
    2. Emailben megbeszéltük a dolgot, már látom a megosztást, így ahogyan írtam, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  35. Szio!

    Krisztinka néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.(Igazából bármilyen szépségcuccnak örülnék)
    Megosztottam a képet a blogomon oldalsávban:http://miserydreamlove.blogspot.hu/

    Köszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  36. Szia!
    Anikó Faragó néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is.(szemhéjtus ecsetnek,szemhéjporoknak de bármilyen szépségcuccnak örülnék)
    Anikó Faragó néven lájkoltam a blog facebook oldalt.
    Megosztottam a játékot a blogomon:http://ancsa97.blogspot.hu/
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél.
      Viszont hozzá kell tennem, hogy a következő ilyen játékban nem fogom elfogadni a csak a nyereményjátékok miatt indított blogokat. Most elfogadom plusz esélyként, mert elfelejtettem a feltételeknél rögzíteni, de egyébként rendkívül pofátlan dolognak tartom.

      Törlés
  37. Szia!
    L néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (körömlakknak vagy valai szájra való cuccnak örülnék a legjobban :) )
    Megosztottam a képet a blogomon: http://clavelsworld.blogspot.sk/
    Köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  38. Szia!
    Juctus néven követlek a blogon.
    Sajnos csak most találtam rá a blogodra ,így nem vagyok régi olvasó :(
    A blogom oldalsávjában megosztottam a játékot (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  39. Szia!
    reka0804 néven követem a blogot. (1 esély)
    Új olvasó vagyok, nagyon tetszik a blog.
    Krisztina Réka Kerekes néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)
    Köszi szépen a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, de a megosztást nem, lehet, hogy elfelejtetted nyilvánosra állítani. Ha nem ezzel van a gond, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a bencsikesz@gmail.com címen. Ha sikerül megoldanunk a dolgot, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
    2. Emailben megbeszéltük a dolgot, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  40. Szia!
    Fanni Kereki néven követem a blogot.
    Egy két hete találtam rá a blogra, de most iratkoztam fel. Nagyon tetszik.
    Fanni Kereki néven lájkoltam a facebook oldalt, és meg is osztottam a képet.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, de a megosztást nem, lehet, hogy nem nyilvános, kérlek állítsd át, különben nem tudom elfogadni plusz esélyként. Ha nem ezzel van a gond, hanem a fb bénázik, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a bencsikesz@gmail.com emailcímen. Ha sikerül megoldanunk ezt a dolgot, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  41. Szanyi Réka néven követem a blogot.
    Szanyi Réka néven lájkoltam a facebook oldalt és osztottam meg a képet .
    kösszi a játékot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot nem látom, a megosztást viszont nem, lehet, hogy nem állítottad be nyilvánosra a megosztást. Ha nem ez a baj, hanem a fb bénázik, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a bencsikesz@gmail.com címen, és megoldjuk :) Ha ez megtörténik, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
    2. Javítás: "A lájkot látom, a megosztást viszont nem,..."

      Törlés
    3. Emailben egyeztettünk, minden rendben. 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  42. Szia! Köszi a játékot! :)
    Nikóca T. néven követem a blogod.
    Nikoletta Tassi néven lájkoltam a fb oldalt, és megosztottam a képet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  43. Patrícia Putnoki néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (1 esély a külön kalapba)
    Patrícia Putnoki néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)
    VAGY
    Megosztottam a képet a blogomon/a blogom facebook oldalán: www.thenailpolishaddiction.blogspot.hu (+2 esély)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  44. Szia
    Mia Angel néven követlem a blogod
    Mia Angel néven követlek Fb
    Megosztottam a blogom oldalsávjában a játékot: http://tundercica.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  45. Petrush néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok bár eddig nem iratkoztam fel, szeretnék játszani a meglepetésért is.
    Drahota-Szabó Petra néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, a megosztást viszont nem, lehet, hogy nem állítottad be nyilvánosra a megosztást. Ha nem ez a baj, hanem a fb bénázik, akkor kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a bencsikesz@gmail.com címen, és megoldjuk :) Ha ez megtörténik, akkor 3 eséllyel indulsz a játékban :)
      A külön kalapba viszont nem kerültél bele, hiszen ahogy te is írod, csak most iratkoztál fel.

      Törlés
    2. Emailben megbeszéltük, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  46. Szia!
    Köszi a játékot :)
    Bloggerina Bellala néven követlek, régebbi olvasód vagyok :) A játékot megosztottam a blogom facebook oldalán: http://www.facebook.com/pages/Bellala-Beauty-Blog/379121785479828
    Meglepiként valami körmös eszköznek, pl. pontozó, díszítő ecset... örülnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  47. Szia! Köszi a lehetőséget! :)

    Vanity néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. Leginkább valamilyen matt rózsaszínes-barackos színű pirosítónak vagy nude körömlakknak örülnék. (1 esély a külön kalapba)
    Sminktükör néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet a blogom facebook oldalán. (+2 esély) (Mivel még elég kevés lájkolóm van, ezért, ha hazaérek kiteszem a blogom oldalsávjába is a játékról a képet! :)) Idekommentelem, amint kinn az oldalsávban a kép!

    Elvileg 3 esélyt szereztem + a külön kalap! :)

    Szeretem, hogy ilyen átlátható, letisztult a blogod! + minőségiek a posztok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
    2. Kitettem oldalsávba is! :)
      Köszi! :)

      Törlés
  48. Szia!

    Anneke néven követem a blogot. (1 esély)
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (Legjobban ajakecsetnek, highlighternek vagy spirálnak örülnék :) ) (1 esély a külön kalapba)
    Nóri Pogonyi néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)

    Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  49. Szia!
    Orsi néven követem a blogot. (1 esély)
    Orsolya Molnár néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  50. Szia!
    Nikolett Kiss néven követem a blogot. (1 esély)
    Nikolett Kiss néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)

    Köszönöm a lehetőséget!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  51. Szia! Jelentkeznék a játékra! :)
    Név: Dyah.
    Facebook: Klaudia Szeipl
    e-mail: szeipl95@freemail.hu
    +lájkoltam a blogot Facebook-on
    +kitettem oldalsávba a ny.játék képét ( http://klaublogol.blogspot.hu/ )
    köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  52. Mirjam Sipos néven lájkoltam a facebook oldalt,a képet,és meg is osztottam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És milyen néven követed a blogot? Feliratkozott olvasónak kell lenned ahhoz, hogy érvényes legyen a jelentkezésed :) A oldalsávban lévő "Rendszeres olvasók" dobozban tudsz feliratkozni :)

      Törlés
  53. Badenczki Csilla vagyok, a blogod követője most lettem, a facebook oldaladat régebben lájkoltam, a képet onnan megosztottam,illetve az itteni felhívásodat is megosztottam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  54. Lencsilány néven követem a blogot. (1 esély)

    Kiglics Tímea néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  55. Janet néven követlek már régebben is rendszeres olvasód voltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szeretnél jelentkezni a meglepetésért is? Akkor írd meg, hogy minek örülnél, és bekerülsz a külön kalapba :)
      Egyébként köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  56. Yvcsi néven követem a blogot. (1 esély)
    Yvuus Beauty and everything néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)
    Köszi a játékot! : )
    Szép napot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  57. Szia!
    Vivi néven követem a blogod.:)
    Vivien Piszer néven lájkoltam a facebook oldalat és megosztottam.:)
    Köszönöm a lehetőséget!:)
    Szép napot!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, a megosztást nem. Ennek vagy az az oka, hogy nem nyilvános vagy pedig az fb bénázik. Előbbi esetben kérlek állítsd át, utóbbiban pedig vedd fel velem a kapcsolatot az oldalsávban megtalálható email címen.
      Jelen állás szerint 1 eséllyel indulsz a játékban, de ha megoldjuk ezt a megosztásos dolgot, akkor hárommal :)

      Törlés
    2. Szia!:) Béna voltam:D Most már nyilvános a megosztás!:) Köszönöm:)

      Törlés
    3. Most már látom, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  58. Szia!
    addry néven követem a blogod, s lájkoltalak facebookon, s meg is osztottam a képet, Adrienn Kalapos néven :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  59. szia!:)

    Dija néven követlek itt és lájkoltalak, megosztottam a játékot fészbukon Görög Diánaként:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) Nem látom sem a lájkot, sem a megosztást, írok neked emailt.

      Törlés
    2. Emailben megbeszélve, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  60. Szia.
    Petronella Erhard néven követlek a blogon;
    Erhard Petronella névvel like-oltaltam az fb oldalt, illetve meg is osztottam a játékfelhívást. https://www.facebook.com/erhard.petronella/posts/126706900829871

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  61. Szia. Új olvasód vagyok,feliratkoztam ide is és a facebookon is követlek. Szeretnék jelentkezni a játékra. A facen megosztottam a nyereményjátékról szóló képedet =)
    Facen Marta Kotai néven követlek,itt pedig Márta Kótaiként =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  62. Szia,
    Katka Hajdúová néven követem a blogot:)
    Katka Hajdúová néven like-oltam a facebook oldalt és megosztottam a játékot:)

    Köszi a lehetőséget:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  63. Sziia :)

    Bogyii Sims néven követem a blogot.

    Megosztottam a képet a blogomon [www.princess.fashion.gportal.hu] ( bal oldalt a VAJ menüben)
    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  64. Szia!
    Soledad néven követem a blogot:)
    Rita Szlovencsák néven like-oltam a facebook oldalt és megosztottam a játékot!:)
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  65. Gere Erika Szabóné követlek a blogon, Erika Szabóné Gere néven like-oltam a blog facebook oldalát, és meg is osztottam a játékot!

    Köszönöm a játék lehetőségét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  66. Szia!
    Meryen néven követem a blogot.
    Bencs Marianna néven like-oltam és osztottam meg a képet Facebookon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  67. Ráczné Kupás Piroska néven követlek a blogon. Piroska Ráczné Kupás néven like-oltam a blog facebook oldalát és meg is osztottam a játékot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, a megosztást nem. Ennek vagy az az oka, hogy nem nyilvános vagy pedig az fb bénázik. Előbbi esetben kérlek állítsd át, utóbbiban pedig vedd fel velem a kapcsolatot az oldalsávban megtalálható email címen.
      Továbbá a követést sem látom, biztos, hogy ezen a néven követsz?

      Törlés
  68. Kerepesi Petra néven lájkoltam a fb-oldalt, kép megosztva, blog Petra Kerepesi néven követve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, a megosztást nem. Ennek vagy az az oka, hogy nem nyilvános vagy pedig az fb bénázik. Előbbi esetben kérlek állítsd át, utóbbiban pedig vedd fel velem a kapcsolatot az oldalsávban megtalálható email címen.
      Jelen állás szerint 1 eséllyel indulsz a játékban, de ha megoldjuk ezt a megosztásos dolgot, akkor hárommal :)

      Törlés
  69. Szia!
    Vámossy Brigitta néven követem a blogot. (1 esély)
    Brigitta Vámossy néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)
    Összesen 3 esély és köszi a játékot!
    Örülök, hogy rád találtam, nagyon szépek a sminkjeid.:)
    Üdv:
    Brigitta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :) Köszönöm a dicséretet :)

      Törlés
  70. Sziaaa!
    Dalma ( : n;ven k0vetlek.
    Dalma Sánta néven lájkolak a facebookon és meg is osztotam a képet!( :
    Köszönöm a lehetöséget!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A lájkot látom, a megosztást nem. Ennek vagy az az oka, hogy nem nyilvános vagy pedig az fb bénázik. Előbbi esetben kérlek állítsd át, utóbbiban pedig vedd fel velem a kapcsolatot az oldalsávban megtalálható email címen.
      Jelen állás szerint 1 eséllyel indulsz a játékban, de ha megoldjuk ezt a megosztásos dolgot, akkor hárommal :)

      Törlés
  71. Kedves Bia!

    Már régen nem játszottam, így itt az idő! Tehát jelentkezek :)(Evelin Sági )
    Plusz régi olvasó is vagyok. :)

    Köszönjük a játékot :):*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :) De azért írd meg azt is, hogy minek örülnél, hogy tudjam, mivel lepjelek meg, ha esetleg te nyernél :)

      Törlés
  72. szia :)
    Andy neven kovetlek es Varga Andrea neven lajkoltam es megosztottam a facebookon a kepet!
    koszonom a lehetoseget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) Viszont nem látlak a feliratkozók között, és a megosztást sem, a lájkot viszont igen. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com email címen!

      Törlés
  73. Szia!
    Mandy Szandi néven követlek,facebookon Berki Szandi néven osztottam meg a játékot :)
    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  74. Szia.
    Mákos Dóra Barbara néven követlek facebookon.
    A megosztásom linkje: https://www.facebook.com/makos.dora/posts/245698422230845.
    Dóra Mákos néven keresztül követem a blogod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  75. Szija!
    Ronilla néven követlek a blogon.
    Steszkó Barbara néven osztottalak meg : http://www.facebook.com/barbara.steszko?ref=tn_tnmn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) Nem látom sem a lájkot, sem a megosztást, így egyelőre egy eséllyel indulsz a játékban. Ahhoz, hogy a plusz esélyt is be tudjam számolni, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com email címen, és megoldjuk a dolgot!

      Törlés
  76. Szia!

    Szele Anna néven követlek. Facebookon is:https://www.facebook.com/anna.szele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) Viszont nem látlak a feliratkozók között, és a megosztást sem, a lájkot viszont igen. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com email címen!

      Törlés
  77. Szia! :)
    Reni 91 néven követem a blogot.
    Renáta Fekete néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) Egyébként nálam Fekete Renátaként szerepelsz a feliratkozók között :) A megosztást látom, a lájkot viszont nem, így egyelőre egy eséllyel indulsz a játékban, szerintem itt valami gubanc van, az fb lehet a ludas. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com email címen!

      Törlés
  78. Szia! :)
    Enikő Széles néven követem a blogot.
    Enikő Széles néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem látlak sem a feliratkozók, sem a lájkolók között, és a megosztást sem. Viszont azt látom, hogy a képet lájkoltad O.o Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com email címen!

      Törlés
  79. szandra9595 néven követlek,
    és Kovács Szandra néven lájkoltalak fbn,és osztottam a képet:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :)
      Kovács Szandra néven nem látok sem lájkolót, sem megosztást, viszont Alexandria Kovács néven van egy lájk az oldalra és a képre is, megosztás viszont nincs. Ez te vagy? :)
      A megosztással kapcsolatban: vagy nem nyilvános, ez esetben kérlek állítsd át, majd jelezd kommentben, hogy megtetted; vagy pedig a fb bénázik, ez esetben kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com címen!
      Jelenlegi állás szerint 1 eséllyel indulsz a játékban, ha orvosoljuk a megosztás problémáját, akkor már 3 esélyed lesz :)

      Törlés
  80. Sziaa!

    gabus1217_8 néven követem a blogot. (1 esély)
    (Azt hiszem) Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. (1 esély a külön kalapba)
    Gabriella Gősi néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. (+2 esély)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  81. Szia!
    rone2122 néven követem a blogot. (1 esély)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  82. Én is csatlakozom, a megadott dátum szerint régi olvasód (Szabina néven)vagyok. A facebookon most jelöltem a blogod. A felhívást megosztottam facebookon és blogon.
    Talán egy essence illatnak vagy arckrémnek örülnék, de bárminek igazából, nagyon jó ízlésed van. Szemhélypúdert és szemöldökceruzát nem igazán használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  83. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  84. Szia,
    Zsanett Fábián néven követem a blogot.
    Zsanii Fábián néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :)
      Nálam fabianzsanett néven szerepelsz, nem gond, csak gondoltam tudj róla te is :)
      A lájkot látom, a megosztást nem. Ennek vagy az az oka, hogy a megosztás nem nyilvános, vagy az, hogy a facebook bénázik. Előbbi esetben kérlek állítsd át nyilvánosra a megosztást, és jelezd nekem itt kommentben, hogy megtetted; utóbbi esetben pedig vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com címen.
      Jelenlegi állás szerint 1 eséllyel indulsz a játékban, de ha orvosoljuk a problémát, már 3 esélyed lesz :)

      Törlés
  85. Szia,
    jeriko rózsája néven követem a blogod.
    (Azt hiszem) Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is, talán egy pirosítónak tudnék leginkább örülni.:)
    Noémi Bányai néven lájkoltam a blog facebook oldalát és osztottam meg a képet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  86. Szia!
    Christinee91 néven követem a blogot.
    Régi olvasó vagyok, szeretnék játszani a meglepetésért is. Köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezésed, 1 eséllyel indulsz a játékban, és a külön kalapba is bekerültél :)

      Törlés
  87. Szia!
    Marcsi Nagy Gaborne néven követem a blogot. Marcsi Nagy Gáborné néven osztottam meg a facebook oldalamon a nyereményjátékot! És még időben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm a jelentkezésed, a megosztást nem látom, a többit igen. Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com címen! A jelenlegi állás szerint 1 eséllyel indulsz a játékban, ha orvosoljuk a problémát, akkor hárommal :)

      Törlés
  88. Szia!
    Remélem még nem csúszok le...:) Orsi Szemán névvel követem a blogod, csakúgy, mint fb-on. És itt található a megosztás:
    https://www.facebook.com/szemanorsi
    (sajnos csak most bukkantam rá a blogodra, így nem vagyok régi olvasód, de bepótolok mindent:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  89. Szia. Ternyik Vanessza néven követem a blogot, facebookon is és meg is osztottam a képet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) Biztos, hogy ezen a néven követsz? Nem talállak a követők között, viszont a lájk és megosztás stimmel :)

      Törlés
    2. igen ezen a néven követlek nem értem mi a baj :S

      Törlés
    3. még egyszer megcsináltam a követést remélem most már mutat

      Törlés