2013. január 31., csütörtök

Januári szerzemények I. - Smintermékek


essence nail art special effect topper 08 night in vegas, 12 holo topping, please, 03 hello holo
: Bár a 08-as és a 03-as kifutó termék, én még teljes áron vettem őket, mert nem szerettem volna lemaradni róluk. A night in vegas régi kedvencem, muszáj volt beszereznem egy tartalékot, a hello holo-ra pedig mindig is kíváncsi voltam, csak végül sosem vettem meg, őt már be is mutattam a blogon, itt találjátok: essence nail art special effect topper - 03 hello holo. A holo topping, please hirtelen indíttatásból jött velem, de abszolút nem bántam meg, nekem sokkal jobban tetszik, mint a hello holo, végül ezt választottam a játék egyik nyereményének is, annyira szépnek találtam. Ígértem róla bejegyzést, nemsokára jön :) Pontos árra nem emlékszem, de olyan 600-700 Ft körül vannak, ha jól emlékszem.

Avon pro+ körömlakk Mercury Metal, Licorice: Fekete lakkra szükségem volt, mert a mostani már nagyon a végét járja, és már nem lehet kapni (Maybelline mini colorama 23 Dark Chocolate), és egy olyan ezüst lakkot is szerettem volna, ami sima ezüst, nem pedig csillámos. Egyébként érdekes, hogy a katalógus szerint az ezüst is a pro+ családba tartozik, az üvegen viszont simán pro szerepel, és máshol is gyártották, mint a feketét. Hmm. 899 Ft/db




essence nail colour3 01 midnight date, 06 ticket to the show
: Ezeket is még teljes áron vettem, itt és itt írtam róluk. A kék nagyon tetszik, a másikat nem érzem annyira kihagyhatatlannak. 995 Ft/db

essence colour&go 135 i'm bluetiful, 120 cookie love: Ezeket már leértékelve vettem, az i'm bluetifult megmutattam már, itt nézhetitek meg. Nagyon szép, nagyon elégedett vagyok vele. A cookie love már fogósabb kérdés. Maga a szín nagyon szép, de valahogy nem mutat jól rajtam. Kérdés még, mi lesz a sorsa, lehet, hogy megválok tőle. 350 Ft/db

essence multi dimension 65 midnight rocket, essence colour& go 40 absolutely stylish
: Ezekre a lakkokra akkor találtam rá, amikor az essence kifutó termékekért mentem az Europeum Müllerbe. A kifutók közül nem sok mindent találtam, viszont rengeteg régi lakk volt egy állványon. Persze voltak köztük olyanok, amik már szétváltak, de meglepően sok abszolút jó állapotú lakk is volt. Egy sötétkéket és egy barnát vettem, de ez nem egy egyszerű sötétbarna, hanem színváltósnak tűnő csillámok is vannak benne. Remélem körmön is olyan szép lesz, mint az üvegben. Egy igazán szép sötétkék lakkot régóta kerestem, úgy néz ki, megtaláltam :) 290/190 Ft



Avon Ideal Flawless BB krém, Natural Beige: E bejegyzés második részében majd láthatjátok, hogy lecseréltem az arcápoló termékeimet natúr kenceficékre; a mostani hidratálókrémemet a hatóidő lejárta után le kell törölni, majd mosni. Emiatt már nem tudom használni a Garnier olajmentes BB-met, mert azt csak úgy tudtam szépen eloszlatni, ha nem vártam meg, amíg beszívódik a hidratáló, hanem gyakorlatilag a kettőt egyszerre dolgoztam el, valamint a színét is túl narancssárgásnak találtam egy ideje. Gyorsan kellett valamilyen megoldást találnom, és az Avon mentett meg, mert ők is előálltak egy BB-vel.
Egyelőre elégedett vagyok vele, bár nyárra biztosan sok lenne az én bőrömnek, illetve nem is passzolna a szín. A második legsötétebb árnyalatot választottam, ez most pont jó, de ahogy megjelennek az első napsugarak, világos lesz nekem. Szeretnék majd részletesebben is írni erről a krémről, és az összes árnyalatból rendeltem mintát, hogy meg tudjam nektek mutatni őket. Én szettben rendeltem, így került 2013 Ft-ba egy parfümmel és egy szempillaspirállal együtt, ami igencsak megérte. A 2013/3-as katalógusban 1649 Ft-ba fog kerülni, normál ára 2700 Ft.

Avon SuperShock szemhéjpúderalap: Úgy néz ki, kb. fél év után az Artdeco-m feladta a harcot, nem fogyott el, rengeteg van még benne, csak éppen semmit nem használ. Így nagyon jól jött, hogy az Avon előrukkolt egy szemhéjalapozóval. Első alkalommal szuperül működött, mint az Artdeco fénykorában, de később már nem annyira. Nem tudom, mit gondoljak, majd le fogom tesztelni rendesen, különböző szemhéjfestékekkel, különböző körülmények között. A 2013/3-as katalógusban 899 Ft, normál ára 1550 Ft.



essence pure skin anti-spot kompakt púder, 01 beige: Hónapok óta nincsen púderem (az előző eltűnt O_o), és amíg a Garnier BB-t használtam, nem is igazán éreztem szükségét, és nem is tudtam eldönteni, hogy milyet vegyek. A Avon BB-je viszont nem kifejezetten zsíros bőrre van, és az én bőröm igényli mellé a púdert, úgyhogy valamit vennem kellett. Egy barátnőm ajánlotta ezt, illetve krémmánián is egész jókat olvastam róla. Eltartott egy darabig, amíg sikerült eldöntenem, melyik árnyalatút vegyem meg, a boltban ez tűnt a legsárgásabbnak (érdekes módon az ugyanebbe a termékcsaládba tartozó alapozóból nem), de önmagában nézve nem mondanám annak. A pattanástalanító hatásában nem hiszek; elég jól mattít, bár azért a nap végéig nem tart ki a hatása. kb. 1000 Ft

essence forget it 3 az 1-ben korrektor
: Az essence leárazáson vettem, és igazából nem fűztem hozzá túl sok reményt, de nincsen igazán korrektorom, úgyhogy velem jött. Pozitívan csalódtam benne, nem hittem volna, hogy a rózsaszín rész tényleg jó a szem alatti karikákra, de így van. A másik két részt csak ímmel-ámmal használom, de 350 Ft-t akkor is megért, ha csak a rózsaszín harmadot fogom használni. 



Avon SuperShock szempillaspirál és Extralasting szemhéjtus: Ezt a két terméket a koordinátoromtól kaptam ajándékba, a teljesítményemet díjazandó :), választhattam pár termék közül. A szempillaspirált már rég ki szerettem volna próbálni, de még nem bontottam ki, majd akkor, ha elfogytak a felbontott spiráljaim. A tus nem igazán tetszik, a legfőbb bajom a filces kiszerelés, sokkal ügyesebb vagyok tégelyes vagy ecsetes tust használva. Az essence cherry blossom tus sem vált be, és úgy tűnik ez sem fog, egyszerűen nem tudom kezelni, és ráadásul a pigmentáltsága sem a legjobb.

Avon Irresistibly Sexy szempillaspirál: Ez a második tagja a 2013 Ft-s triónak. Különös, csavart keféje van, de ez nem okoz nehézséget a felvitelnél. Nagyon tetszik a hatása, szép dúsak lesznek tőle a pilláim, és meg is emeli őket. Ennél a sminknél már láthattátok akció közben: Green Goddess.

Avon Perfect Kiss ajakrúzs Deep Orchid, Racy Red: Bolondulok a sötét színű rúzsokért, bár kétségtelen, hogy nem tudom őket kihasználni. Ha szeretnétek, írok róluk tesztet, és van egy csomó mintából ebből a fajta rúzsból, úgyhogy jó pár másik árnyalatot is meg tudok mutatni. Egy tanácsadónőknek szóló kedvezmény keretében 700 Ft/db áron vettem őket, a 2013/3-as katalógusban 999 Ft-ba kerül, normál ára 1620 Ft.



(a swatchokat mintadarabokkal készítettem, azért ilyen vékonyak)

Avon glimmerstick szemceruza Blackest Black, Starry Night Blue: Mivel a SuperShcok gél állagú szemhéjtus nem vált be vízvonalra, szükségem volt egy másik fekete szemceruzára. Igazából nem értem, hogy volt bátorságom még egy Avon szemceruzához (sőt, kettőhöz), miután egyszer már befürödtem egy másik típussal. A "blackest black" színtől egy kicsit messze áll, egyáltalán nem szénfekete, de azért nem rossz, és vízvonalon is egész jól bírja. A glimmerstick chromes Night Star sem vált be, de kék szemceruzát nagyon szerettem volna, így esett a választásom erre. Tényleg nagyon bátor vagyok :D Ennek végre tényleg igazán kék színe van, nagyon szép. Amikor én vettem, 599 Ft-ba került darabja, a 2013/3-as katalógusban 729 Ft lesz az ára.



Úgy döntöttem, ebben a hónapban két bejegyzést szánok a szerzeményeknek, mert egyben túl hosszú lenne. Most a sminktermékeket láthattátok, a következőben pedig az arc- és testápolási termékeket és a parfümöket.

Ha szeretnétek, hogy tesztet írjak valamelyik termékről, jelezzétek kommentben! :)

16 megjegyzés:

  1. Szuper dolgok! Én is szeretem az Avon és az essence termékeit. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis bevásárlás :-)
    (bár lehet én sem vettem kevesebbet, csak nem szedem össze az egy havi adagot :-)
    A BB krém és a szemhéjalapra vagyok a legkíváncsibb

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindkettőről írok majd tesztet :)

      Törlés
  3. Nagyon szép körömlakkokat vettél. Annyira durva, én már nem is emlékszem mióta nem vettem semmilyen dekorkozmetikumot. Valahogy megcsömörlöttem tőlük, számomra is érthetetlen :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó neked :D De tényleg :D Én még sajnos ilyen gyarló vagyok, bár most elhatároztam, hogy szempillaspirált nem veszek többet, amíg el nem fogyasztom a meglévőket.

      Törlés
  4. Az Avon szemhéjalapot én is megszerettem, az Essence korrektor is nagy kedvenc :) Jó kis dolgokat vettél, a holo topping please-t szeretem rózsaszín és világos árnyalatok fölé, sötét lakkon nem igazán jön be, arra gondoltam, azokhoz jól jönne a hello holo :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én eddig csak egy szürkén próbáltam, de teljesen megbabonázott :)

      Törlés
  5. Nem apróztad el Te sem :D
    A 2. rúzs eléggé bejön :]

    VálaszTörlés
  6. Szuper szerzemények :)
    Az Avonos rúzsok színe nagyon tetszik.
    A Night in Vegas fedőlakkot és az i'm beautiful-t nekem is sikerült beszereznem. Annyira szépek...

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? És bár azt mondják az új colour&go lakkokra, hogy rosszabb a minőségük, mint a régieknek, de ez a darab pl. szerintem kifogástalan.

      Törlés
  7. Essence Night in Vegas lakkját én is nagyon imádom/imádtam. Viszonylag hamar beszereztem, mindenre rákentem, a felétől kezdett nehezebben száradni, mst az utolsó harmadát meg kidobtam, pont tegnapelőtt. Csináltam végre megint egy marha szép szivacsos manikűrt, 5 színből, gondoltam én vhááávhááá, mennyire jó lesz rá ez a lakk, majd 1 órán keresztül semmi olyat nem csináltam, amivel árthatnék neki, majd összesen 4 ujjamon maradt hibátlan a lakkozás. Gondolkoztam én is, hogy betárazok előre belőle, de ezek után nem bántam meg... A Dark chocolate-t nemrég szereztem be -Köki Müllerben 295 forintos kis tégelyben találtam pár mini colorama lakkot, water marble-hoz be is táraztam:)
    Jó sok mindent vettél, szeretem, ahogy felszoktad sorolni őket:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem kb. a fele van meg az előző üvegnek, én nem tapasztaltam ilyet, remélem később sem romlik el.
      Hogy micsodaaaa??? Rendszeresen járok a Köki Müllerbe, és még direkt kerestem is ezt a lakkot (meg a fehér párját), de nem láttam. :(

      Törlés
  8. A két avon szemceruza nagyon szép, és a sexy szempillaspirál is tetszik :) Kíváncsi leszek a régi essence barna lakkra, hogy körmön, hogy mutat, majd megmutatod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szorgosan jegyzetelek, hogy miről írjak, mit mutassak :)

      Törlés