2013. január 10., csütörtök

Green Marble



Nagyon tetszenek a water marble technikával készített lakkozások, változatos és mutatós mintákat lehet készíteni ezzel a módszerrel.
Cserébe viszont sok türelem, idő és gyakorlás szükségeltetik hozzá, és sajnos az sem mindegy, hogy milyen lakkokkal dolgozunk. Azt olvastam (vagy blogon vagy krémmánián), hogy az Avon lakkok kifejezetten jók ehhez a technikához, de amikor kipróbáltam ezt a módszert, még nem volt ilyen lakk a birtokomban, így Maybelline és essence lakkokat használtam. Azóta viszont vettem két Avon lakkot, ráadásul pont két egymással gyönyörűen harmonizáló színt, úgyhogy minden adott volt egy újabb water marble-höz :)


A jobb kezemet direkt nem mutatom meg, mert egy kissé elcsesztem a dolgot, szinte mindegyik körmömbe belenyúltam (a balon csak a hüvelykujjamba, de elég csúnyán), és a minta sem lett valami szép. Remélem a következő alkalommal már irányítani tudom a mintát.
Egyébként kipróbáltam, hogy lehet-e egyszerre több körmünket is díszíteni, és jelentem, lehet, csak egy picivel több odafigyelést igényel, viszont időt és lakkot spórolhatunk, ha nem egyesével festjük a körmeinket.

Nem tudok rájönni, mitől bubisodik némelyik körmömön a lakk, nem találtam semmilyen szabályszerűséget. A kisujjamon elég jól látszanak a bubik helyei: egy idő után lepattannak, letörnek, és kilátszik az alapszín.

A lakkok egyébként a pro+ termékcsaládból valók, Midnight Green és Green Goddess az árnyalatok nevei.


29 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!
    Én eddig kétszer készítettem, és mindkét alkalommal több körmöm nyomtam egyszerre a vízbe, így gyorsabban megy. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nekem is eszembe juthatott volna korábban is, de tegnap nagy felfedezésnek éltem meg a dolgot :D

      Törlés
  2. A gyűrűsujjad a kedvencem :]
    De hogy ez nekem sosem sikerül :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az a kedvencem :)
      Gyakorlás :D

      Törlés
  3. Annyira szép lett :) Nekem meg sosem sikerül :'( Olyan béna vagyok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is köszi :) Tényleg csak gyakorlás kérdése szerintem.

      Törlés
  4. Valaki nagyon ügyes. :) Próbáld meg azt, hogy a lakkokat mielőtt használod meleg vízbe "áztatod". Az üvegét. A víz pedig amikor csepegteted közel azon hőmérsékletű legyen a lakkal. Elvileg így nem csak AVON lakkot lehet használni, meg amiket még írtak, meg lehet segít a bubisodáson is. Persze azért nem mindegyikkel lakkal tesz csodát ez a módszer. Még nem próbáltam én sem, csak olvastam valahol a neten elrejtett helyen 1x. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      A bubisodáson nem hiszem, hogy ez változtat, mert a jobb kezemen 3 körmömet dugtam egyszerre vízbe, de csak az egyik bubisodott :D De a többi problémára megoldás lehet, köszi :)

      Törlés
  5. jajj nagyon szép. :)
    nekem nem sikerült eddig még sosem. :( de nem adom fel, próbálkozok kitartóan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Neked is biztos sikerülni fog :)

      Törlés
  6. Eszméletlen jó lett, ügyes vagy!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép, pedig nem vagyok zöld párti. Lehet bepróbálkozok én is avon lakkokkal, nekem a NYC lakkok jöttek be eddig legjobban erre a technikára:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Ó, ez jó hír, elég sok NYC lakkom van, legközelebb azokkal próbálom :)

      Törlés
  8. Gyönyörű lett és a színválasztás is szuper! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Annyira szép ez a két szín együtt.

      Törlés
  9. Hű meg ha! Ez szépséges! :)

    VálaszTörlés
  10. Remek lett, igazán tetszik ez a zöldes összeállítás, pedig utálom mint színt :D Engem valahogy nem vitt rá a lelkem sosem, hogy megtanuljam rendesen a marble technikát, lehet, hogy a lakkokkal volt a gond, amikor először próbáltam, de igazából minden körömlakkos lett amit csak el tudsz képzelni.. Így nem vonz már a dolog, de attól még tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, elég nagy felfordulással jár, de szerintem megéri :)

      Törlés
  11. Nagyon jól sikerült! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  12. Csodás lett ez a festés, nagyon ügyes vagy!!! :O :)

    VálaszTörlés