2013. január 16., szerda

Green Goddess | smink


Először is szögezzük le: nem tartom magam istennőnek, nem ezért ez a bejegyzés/smink neve :D 

Arról van szó, hogy a Sleek Original palettának van egy hiányossága: nincsen nevük a színeknek. Az egyik szín, amit használtam, szerintem hasonlít az ebben a posztban látható világosabb lakkra, aminek történetesen Green Goddess a neve, ezért így neveztem el a sminket is.


Elég sok új terméket használtam ehhez a sminkhez: Avon SuperShock szemhéjpúderalap, Avon Ideal Flawless BB krém, Avon Irresistibly Sexy szempillaspirál, és mintha a Sleek Original palettát is most használtam volna először "komolyabb" sminkhez.


A számon egy leheletnyi van az Avon Never So Nude rúzsból, de ez sem a képeken, sem élőben nem látszott igazán, a szám eléggé sötét hangulatban volt.


Púdert ismét nem használtam, mert a smink készítésének időpontjáig még mindig nem vitt rá a lélek, hogy beszerezzek egyet a nyomtalanul eltűnt helyett (azóta már sikerült). Eddig a Rimmel Stay Matte púder 001 Transparent árnyalatát használtam, de nem volt annyira kiemelkedő, hogy ne akarjak mást kipróbálni, és picit drágának is találtam (pontos árára nem emlékszem, 1500 Ft körül volt akciósan és 2000 Ft körül teljes áron). Na de ha nem ezt, akkor milyet? Végül az essence pure skin pattanástalanító kompakt púder vettem meg, még nem próbáltam ki, előbb be kell fotózni :D


Használt termékek:
Avon Ideal Flawless BB krém - Natural Beige
Avon SuperShock szemhéjpúderalap
essence silky touch pirosító - 20 babydoll
Sleek Original paletta felső sorának 6. színe és alsó sorának 1. és 6. színe
Sleek Storm paletta felső sor 3. szín (matt bőrszín)
Avon Irresistibly Sexy szempillaspirál
Avon szemöldökceruza és szemöldökformázó kefe - Dark Brown
Avon Színmegújító Megahatású ajakrúzs - Never So Nude

8 megjegyzés:

  1. Tetszetős, és külön jól áll szerintem ez a rúzs :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Bár a rúzsból tényleg nem látszik semmi, ez a szám színe igazából :D

      Törlés
  2. Szép ! És nagyon jól áll a rúzs! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) De neked is mondom, a szám alapból ilyen színű, a rúzst csak egy kis fényesség formájában lehet tetten érni :)

      Törlés