2013. január 16., szerda

essence nail colour3 | 06 ticket to the show



Amikor kikerültek a blogokra a kifutó essence termékek, 3 dolgon akadt meg a szemem: a Night in Vegas fedőlakkon, amiből mindenképpen szerettem volna egy tartalékot is beszerezni, illetve a nail colour3 lakkok közül kettőn; utóbbiaknak az az érdekessége, hogy két, egymáshoz illő, kombinálható lakkot kapunk egyszerre (de persze nem egy áráért).
Müllerekbe későn értem oda, szinte semmilyen akciós terméket sem találtam, az Emporiumbeliben talán szájfényből volt egy darab, de az nem érdekelt, illetve a colour&go 135 i'm bluetiful lakkból volt még szintén egy darab, őt elhoztam. Rossmannokban még nem kezdődött meg a leárazás (legalábbis hétfőn még ez volt a helyzet), de úgy döntöttem, hogy a 3 kinézett lakkot megveszem teljes áron, mert elég ritkán vagyok Budapesten mostanában (vizsgaidőszak...), és nagyon sajnálnám, ha lemaradnék róluk.

Arra gondoltam, hogy megmutatom nektek a két nail colour3 lakkot, hogy segítsek egy picit a döntésben, amikor ott áll majd előttetek a (remélhetőleg) sok-sok akciós holmi, akik mind értetek kiáltoznak, hogy Vigyél haza! Engem is, engem is! :) Ma a 06 ticket to the show nevű lakkot láthatjátok, holnap pedig a 01 midnight date-et.




Közös kupakkal oldották meg a két lakk egybecsomagolását, a színek nevei ticket to the show és front row or backstage, előbbi az alapszínnek, utóbbi pedig a fedőlakknak tekinthető. A "teljes lakk" árnyalatának neve pedig 06 ticket to the show; úgy vettem észre, minden esetben az alapszín nevét kapja a duó. 2x4 ml lakkot kapunk, eredeti áron 950 (vagy 995?) Ft-ért, de a leárazáskor ezek is 350 Ft-ba fognak kerülni.
A ticket to the show egy fekete színű lakk, amiben sok-sok apró zöld, pink és lila csillám van, nagyon szép az üvegben és frissen felkenve, de miután teljesen megszáradt a lakk, már kevésbé látványos, kár érte. A front row or backstage egy áttetsző barna lakk, arany csillámokkal/apró arany pelyhekkel.

A képeken a következőket láthatjátok:
Hüvelykujj: front row or backstage, fekete illetve fehér alapon
Mutatóujj: 1 réteg ticket to the show
Középső ujj: 1 réteg ticket to the show + 1 réteg front row or backstage
Gyűrűsujj: 1 réteg front row or backstage + 1 réteg ticket to the show
Kisujj: 1 réteg front row or backstage


Látható, hogy az alapszín fedésével nincs semmi gond, egy rétegben is jól fed, igaz, nem vékony réteget kentem, hanem kb. közepeset.
Azért próbáltam ki kétféle kombinációban is a két lakkot, mert reméltem, hogy esetleg a fedőlakk csillámai kilátszanak majd a másik réteg lakk alól, de ehhez túl erős színű a fekete lakk (gyűrűsujj).
Önmagában a fedőlakk nem valami pigmentált, sejtettem, hogy így lesz, viszont így alaptalan a lakk nevében a 3-as szám, mert a leírás szerint "használhatod külön a két színt, vagy egymásra is kenheted így megkapva egy harmadik árnyalatot!". Bár, ha jobban belegondolok, azt nem írja, hogy jól is fog mutatni :D



Arra számítottam, hogy fekete alapon (Maybelline mini colorama 23 Dark Chocolate) ugyanolyan lesz, mint a saját alapszínével, de nem, utóbbin sokkal szebb, bár a képen ez nem annyira látszik.
Fehér alapon (Maybelline mini colorama 51 French White) nekem nem igazán tetszik, olyan kis semmilyen.


Száradási idejük közepes, nem telt órákba, hogy biztonságosan közlekedhessek a lakásban, de azért mehetett volna gyorsabban is :)




Frissen festve szép fényes a felületük, de 1-2 nap után veszítenek a fényükből, és ráadásul tartósnak sem tekinthetők, szintén 1-2 nap után már van kopás a körömvégeken. Ezen problémák elkerülésére mindenképpen ajánlom fedőlakk használatát (a képeken anélkül láthatjátok a őket).

Összességében nem tartom kihagyhatatlannak ezt a lakkot, főleg nem teljes áron, de biztos vagyok benne, hogy sokan el fognak csábulni rá a leárazáskor, mert gyönyörű szép a fekete lakk az üvegben.


14 megjegyzés:

  1. együtt jól néznek ki :) már várom a tesójáról is a tesztet :)

    VálaszTörlés
  2. Én is ezt a két colour 3 lakkot hoztam haza és a shopping in shoho-t. =) Még nem volt alkalmam kipróbálni őket. a Night in vegasra és a Hello holora én még várok, hogy végre legyen a ROssmannban. Ma sem volt volt még...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hello holo-t is megvettem, csak az nem volt betervezve, ezért nem említettem a posztban, majd a hó végi szerzeményes posztban :) De egyébként nekem egy kicsit csalódás volt, a holo topping, please sokkal-sokkal szebb - szerintem. A shopping in soho szép, csak nem az én színem a rózsaszín :)

      Törlés
    2. Hmm, akkor még lehet meggondolom kell-e nekem a Hello Holo, mert vettem egy hasonlót. =) Nekem meg pont az a színem. :D Remélem az is ennyire fog tetszeni felkenve mint, az a kettő, amit bemutattál. =)

      Törlés
  3. jaj de szép :) remélem sikerül elcsípnem,ha leáraznak a rossmannban is. ma még nem volt nálunk sem :/

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűséges ez a kombináció! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, de csak beképzelem, hogy szinte teljesen olyan, mint a Vampire's Love kollekció Gold Old Buffy-ja? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem, tényleg hasonlít, főleg képeken. Élőben azért látható a különbség, hiányzik belőle az a zöldes-kekis árnyalat, ami a Gold Old Buffyban benne van, illetve ebben mintha hangsúlyosabbak lennének a csillámok/pelyhek. :)

      Törlés
    2. Ahha, szóval akkor erre is érdemes beruháznom :)

      Törlés
  6. Na igen, erre is vágytam volna, de egy darab sem volt a Müllerben, a Rossmann pedig még tegnap sem akciózott... Nagyon szép, és illik Hozzád :-)

    VálaszTörlés
  7. hmm... jól néznek ki együtt ! :)

    VálaszTörlés