2013. január 17., csütörtök

essence nail colour3 | 01 midnight date


A bejegyzés előzményeit
itt elolvashatjátok, röviden: meg szeretnék mutatni nektek két kifutó lakkot, hátha segítek a döntésben, amikor kismillió dolog szeretne a kosaratokba kerülni az essence leárazáskor.

Az egyik, 06 ticket to the show nevű lakkról a linkelt bejegyzésben tájékozódhattok, most pedig következzen a 01 midnight date.


Egy kék színű duóról van szó, amely csak mint testvére, egy alapszínnek tekinthető (midnight date) és egy fedőlakként funkcionáló (city that never sleeps) lakkból áll.

A midnight date egy királykék, vagy annál egy picit sötétebb lakk, amiben aprócska zöld csillámok fedezhetőek fel, sajnos csak az üvegben, felkenve inkább kék színűek, és sokkal kevésbé látszanak.
A cityt that never sleep alapja egy halványlila, áttetsző szín, és kétféle "díszítőelem" van benne: egyrészt tartalmaz aprócska füstszerű zöld csillámokat, mint pl. az essence make it golden, illetve szintén zöld pelyheket, mint pl. mindenki kedvence, a Night in Vegas topper, csak kevesebbet. És itt jön a csavar: én az üvegben csak zöldnek láttam a csillámokat/pelyheket, de a képeken látni fogjátok, hogy ennél többet tartogat a lakk :)

A képeken a következőket láthatjátok:

Hüvelykujj: city that never sleeps, fekete illetve fehér alapon
Mutatóujj: 1 réteg midnight date
Középső ujj: 1 réteg midnight date + 1 réteg city that never sleepse
Gyűrűsujj: 1 réteg city that never sleeps + 1 réteg midnight date
Kisujj: 1 réteg city that never sleeps


Az alapszínnel abszolút nincs gond fedésügyileg, 1 rétegben is tökéletesen fed, viszont azt sajnálom, hogy nem dominálnak jobban a csillámok.

Ismét kétféleképpen kombináltam a két színt, és ismét ugyanúgy néz ki a második kombináció, mintha csak az alapszínt kentem volna fel (mutatóujj-gyűrűsujj). Az első kombináció (gyűrűsujj) szép hatást eredményez, a királykék alapszínen smaragdzöld, illetve néhol vízkék színűek vagy türkizzöldek a pelyhek és a csillámok, sokkal erőteljesebbek a színek egyébként, mint a képen.

Itt látszik igazán, hogy a fedőlakknak lila az alapja, az üvegben inkább liláskéknek tűnik. Önmagában nem fed igazán, és a csillámok/pelyhek színei sem olyan erőteljesek.



Ne haragudjatok, hogy a hüvelykujjamról két képet is beraktam, de annyira szép, itt jön a meglepetés :)

Fehér alappal nekem nem tetszik, túl egyértelműen lila, sőt pasztell lila, és a csillámok/pelyhek sem erőteljesek, de például bőrszínű lakkon talán jól mutathat (nem próbáltam, csak feltételezés).

Viszont fekete alapon! Szerintem így a legszebb. Először is, a csillámok/pelyhek sokkal-sokkal erőteljesebben látszanak, mint kék alapon, erősebb zöld és kék színt kapunk. Másodszor pedig, ahol kevésbé meredeken éri a fény a lakkot, sötétkékek a csillámok/pelyhek. Ezt az első képen a hüvelykujjam felső szélénél, az alsón pedig a középső ujjamon láthatjátok. Egyébként én élőben nem vettem észre ezt a hatást kék alapon, csak feketén, de a fenti képen egyértelműen látszik. Annyira szép!


Úgy vettem észre, hogy ez a lakk nem veszít olyan gyorsan a fényéből, és tartósabb is, mint a  testvére, de lehet hogy csak mások voltak a körülmények. A képeken másnapos lakkozást láthattok, fedőlakk nélkül. A felülete miatt nem szükséges a fedőlakk, abszolút sima (egyébként a másik is), de én elővigyázatosságból a tartósság miatt használnék.

Összességében szerintem ez a lakk jobban megéri, mint a társa, legalábbis nekem jobban tetszik, de ez ízlés kérdése. Teljes áron kicsit húzós (995 Ft), de 350 Ft-ért még akkor is megéri, ha csak arra használjátok majd, hogy a city that never sleep-pel feldobjatok egy fekete lakkot, mert ismétlem, GYÖNYÖRŰ!

6 megjegyzés:

  1. Itt is a középső ujjad a kedvenc :D

    VálaszTörlés
  2. nekem fehér és fekete alapon is tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép az a fedőlakk :-)

    VálaszTörlés
  4. Látom, nem csak az én tetszésemet nyerte el :)

    VálaszTörlés
  5. NAgyon jól néz ki felkenve is, már alig várom, hogy legyen alkalmam kipróbálni, már vagy 1 hete pihen itthon. :D

    VálaszTörlés