2013. január 20., vasárnap

essence nail art special effect topper | 03 hello holo



Ha jól emlékszem, 3 olvasóm is jelezte különféle formában, hogy szívesen látna bejegyzést a hello holo kifutó essence lakkról, így a mai bejegyzést ennek a darabnak szenteltem.
Még a szokásosnál is több képet készítettem, és a szokásosnál kevésbé ment a szelektálás is, ezért ez a poszt rengeteg képet tartalmaz :)


Mindenképpen többféle alapszínen szerettem volna kipróbálni, a fekete és a fehér adottnak tűnt, ezek mellé választottam a szürkét, mert a holo topping, please is nagyszerűen mutatott ezzel a színnel (erről is láthattok majd bejegyzést, úgy tervezem). Gondoltam nem árthat, ha egy nude színnel is kipróbálom, illetve szerettem volna egy kifejezetten élénk színt is, egy türkizkéket választottam. A használt lakkok: Moyra Nr. 69 (hüvelykujj), Maybelline mini colorama 23 Dark Chocolate (mutatóujj),  Maybelline mini colorama 51 French White (középső ujj), essence colour&go (régi) 35 movie star (gyűrűsujj), Catrice Ultimate Nudes 070 Same Seine But Different(kisujj).



Mindegyik alapszínt egy rétegben kentem fel, erre jött a hello holo szintén 1 rétegben (a legelső képen már 2 rétegben láthatjátok). Kicsit sűrű az állaga, és trükközést igényel, hogy viszonylag egyenletesen oszlassuk el a csillámokat. Apropó csillámok: sűrű átlátszó alapban vannak a nagyobbacska csillámok, amik a holo hatást biztosítják. Az átlátszó alap miatt ez a lakk nem változtatja meg az alá felkent lakk színét (nem úgy, mint a holo topping please, ahogyan azt majd látni fogjátok).  Személy szerint nekem jobban tetszene, ha kisebbek lennének a csillámok.



Természetes fényben nem volt feltűnő a holo-hatás, a képeken sokkal jobban látszódik, mint élőben. A fekete lakkon volt a legerőteljesebb, nekem mégis a szürkén tetszett a leginkább. Legkevésbé a türkiz színű lakkon volt látható.


Ezen a képen egy sima ezüst csillámos fedőlakknak tűnik, nekem így is tetszik, és ezt a képet nézve jöttem rá, hogy egész harmonikus színeket választottam (persze a türkizt kivéve), és simán hordanám így a körmeimet, szerintem nagyon jól mutatnak együtt.



Miután készítettem 3 millió fényképet, felkentem egy második réteget a hello holo-ból. Így már azért erőteljesebb volt a holo-hatás, bár így sem volt "hűha-érzésem", szép-szép, gondoltam, de nekem a holo topping please sokkal jobban tetszik.




A lakk száradhatna egyébként gyorsabban, főleg két rétegben tartott sokáig, bele is nyúltam a kisujjamba. Nem szárad tükörsimára, itt-ott érezhetőek a csillámok, de egy réteg fedőlakk bőven elég rá (a képeken fedőlakk nélkül láthatjátok).



Már a képeket vízjeleztem a bejegyzéshez, amikor felkapcsoltam a villanyt, mert már nem láttam a billentyűket :D Először azt hittem, káprázik a szemem, sőt, igazából szó szerint azt tette, már-már fejfájdító volt a látvány: gyönyörűen érvényesült a holo-hatás, ennyire eddig még csak az üvegben láttam "holózni". Sajnos nem elég erős a lámpám fénye, így székre állva fényképeztem, hogy közelebb legyek a fényforráshoz, de így is olyan hosszú záridővel, hogy alig sikerült olyan kép, amelyik nem mosódott el, és sajnos a képek sem adják vissza a látványt, és nem is lettek jó minőségűek (nagyon érik már egy DIY lightbox készítése...) de azért betettem egy ilyet is:


Próbáltam vakuval is, de valamilyen hiba folytán nem lehet állítani a vakut a gépemen, és csak erős vakuval tudok fényképezni, úgy viszont kiég a kép.


Tartósságáról nem nagyon tudok mit mondani 
– kb. 3 órája kentem fel az első réteget, eddig bírja :D –, de feltételezem, hogy hasonló a többi special effect topper tartósságához.


Összességében ennek a lakknak a hatása igen messze áll az "igazi" holo lakkokétól, tehát ha valaki azért venné meg, mert úgy gondolja, így olcsóbban juthat az igazi (és jóval drágább) holo lakkok másolatához, az ne tegye, de akinek tetszik ez a hatás, az jól járhat vele. Továbbra is fenntartom, hogy nekem jobban tetszene kisebb, jóval kisebb csillámokkal.


______________________________________________________________________

Egy kis személyes: a nagy bejegyzésdömping után egy kis szünet következik a blog életében, ami legalább egy hétig fog tartani, mert a következő 9 napban 5 vizsgám lesz, ajajj...

16 megjegyzés:

  1. annyira gyönyörű ez a lakk! :) kár hogy kifutó darab :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Ha még nem szerezted be, szurkolok, hogy sikerüljön a leárazáskor :)

      Törlés
  2. Nekem is megvan ez a lakk, inkább nyáron szerettem, ilyen borús időben nem az igazi... de a holo topping please-re kíváncsi leszek :) sokan mondják, hogy az sokkal szebb, jobban megéri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jobban tetszik annak a hatása, ez nekem kicsit már túl sok, de az sokkal finomabb :)

      Törlés
  3. Kalappal a vizsgákhoz, várlak vissza! :)

    VálaszTörlés
  4. Feketén és szürkén a legjobb! =) Úgy érzem én is inkább sötétebb lakokon fogom használni, mert azon nagyon szépen kijön a hatás. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy nézegetem, egyre inkább a nudeon tetszik a legjobban, és a fehéren is nagyon szépnek találom, a másik kettőn nagyon kontrasztosnak tűnik most :D

      Törlés
  5. Imádom ezt a lakkot! Tényleg jól mutatnak együtt ezek a színek az ujjaidon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) A türkizt lemostam és nude-ot kentem helyette, és a másik kezemen is ezekkel a színekkel festettem ki a körmeimet, csak nem ebben a sorrendben, és ott szürkéből van kettő. Persze oda is ment a holoból :D

      Törlés
  6. Nem rossz, de már tudod a véleményem a holo lakkokról :D
    Szerintem addig már nem is fogok nyugodtan aludni, míg nincs a kezemben (körmömön :D)

    VálaszTörlés
  7. A mutató ujjadon a levő kombináció tetszik a legjobban *-*

    VálaszTörlés
  8. Nekem még a türkizzel együtt is tetszik, feldobja a monokróm színeket. A vizsgákhoz kitartást meg nagy kalappal, aztán tessék megint dömpingelni :-)

    VálaszTörlés
  9. Wow, micsoda csillogás :O
    Brutális! :)

    Sok sikert a vizsgákhoz (bár mire én ezt írom, már majdnem túl vagy rajtuk) :)

    VálaszTörlés
  10. Köszi mindenkinek a hozzászólást :)

    VálaszTörlés