2013. január 19., szombat

essence colour&go | 135 i'm bluetiful


Eredetileg ezt a bejegyzést csak holnap este szerettem volna megírni, mert tovább akartam tesztelni a lakk tartósságát. Azonban ma megkezdődött az essence akció a Rossmannokban is, és mivel ezt a posztot is pont amiatt írom, hogy segítsek eldönteni, érdemes-e megvennetek ezt a lakkot a leárazáskor, úgy döntöttem, jobb, ha már ma közzéteszem.


Holnap pedig a Hello, holo jön, ha van rá igény :)


Azt hiszem, nem is igazán tetszett nekem ez a lakk, csak azért hoztam el, mert még ez volt a legértelmesebb dolog, amit leakciózva találtam, teljesen le volt fosztva a pult. Megjegyzem, ahogyan a Mülleres akció kezdetéről lemaradtam, ugyanúgy jártam most a Rossmannossal, nem hiszem, hogy hétfőn találok majd bármi jót :(

Kezdjük az elején: Az ecsetével nincs bajom, bár a régi sem volt rossz. Két közepesen vékony rétegben a legjobb használni, hiába próbáltam egy vastagabb réteget kenni, az állaga miatt nem lett egyenletes a fedés, maga az ecset szedte fel a lakkot néhol.

Gyorsan szárad, fél óra alatt kopogósra száradt a két réteg, és ami nem mellékes: gyönyörűszép fényesre.


Ahogy megszáradt a lakk, úgy kezdte felkelteni az érdeklődésemet, ugyanis egy árnyalatot sötétült közben. Nem nagy eltérés, de pontosan elég ahhoz, hogy megnyerjen magának. Az üvegben inkább világos, pasztellkék, a végleges színről nekem a középkék, farmerkék szavak jutnak az eszembe, bár ezek valószínűleg nem helyes kifejezések, de én valamiért akkor is a farmerre asszociálok róla. A csillámok is érdekesek benne, picik és szabálytalan alakúak, és ami nagyon tetszik, az az, hogy egyáltalán nem állnak ki a lakk felületéből, tükörsimák a körmeim, a képeken is fedőlakk nélkül láthatjátok.

Nagyon-nagyon megtetszett ez a szín-csillám kombináció, folyamatosan a körmeimet nézegettem, nézegetem :)


Leginkább a tartósságára voltam kíváncsi ennek a lakknak, mert nagyon rosszakat hallottam az új colour&go lakkokról e tekintetben. Én még csak egy ilyen lakkot próbáltam teljes körmön (úgy értem, nem díszítéshez), de annak annyira nem tetszett a színe, vagyis inkább csalódást okozott az üvegben látottakhoz képest (126 date in the moonlight-ről van szó egyébként), hogy még aznap este lemostam, tehát nem volt tapasztalatom a tartósságot illetően.

Csütörtök este festettem ki a körmeimet, fedőlakkot nem használtam, az eltelt időszakban mosogattam, hajat mostam, kádban fürödtem, bevásároltam (nálam ez mindig köröm/lakkromboló tevékenység, volt, hogy tövig tört a körmöm O.o), a lakkozáson pedig csak egy nagyon enyhe körömvégi kopást látok, és azt sem mindegyik körmömön.

Tudom, két nap nem túl sok, de ennyi minden mellett, és fedőlakk nélkül ez szép teljesítmény szerintem. Lehet, sőt, biztos, hogy nem minden árnyalat viselkedik ugyanúgy, de ezzel a példánnyal szerintem nincsen semmi gond, biztos vagyok benne, hogy egy jó fedőlakkal 4-5 napig is bírná, és én igazán nem várok többet egy lakktól sem.

Összességében ez egy nagyon jó vétel szerintem, ha tetszik a színe, minőségileg nekem nincs kifogásom ellene.

20 megjegyzés:

  1. szia,
    catrice dolgokat nem láttál leakciózva?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén, nem is néztem a Catrice-t, csak az essence pultot csekkoltam le gyorsan.

      Törlés
    2. köszi a gyors választ!:)

      Törlés
  2. én egyedül a fix& matte púderre vadásznék , de azt már müllerben sem kaptam el, meg ma rossmannban sem..hétfőn még van 2rossmann amit csekkolok, de nem hinném hogy lesz ott valami mert délután tudok csak bemenni , akkorra meg szerintem már lerámolják..

    VálaszTörlés
  3. Szia, jó tudni, hogy vannak tartósabbak is az új Essence lakkok között. Én egyet próbáltam ki eddig az újak közül, a 1000 miles away árnyalatot. A szín nagyon tetszik, pont olyan kellemes nude szín amit egy hétig is a körmömön hagynék, és ha csak a széle kopna meg is tehetném, de ez már másnap elkezd lepattogni. Totális csalódás. Alix

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákerestem, és tényleg kellemes szín, pedig én általában nem is szeretem a nude-t. Fedőlakkal sem lesz jobb a helyzet?

      Törlés
  4. Szerintem nagyon szép a színe, és jól is áll Neked! Remélem, hétfőn még megtalálom majd a Rossmannban a fekete kétvégű lakkot, mert arra nagyon fájna a fogam...

    VálaszTörlés
  5. West end Rossmannban van fix Matt puder Meg mèg sok màs(szombati àllapot)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép ez a lakk, nekem is megvan. :) Nálunk ma nincs nyitva a Rossmann, így én hétfőn rohamozom meg, remélem szombaton nem kapkodtak el mindent. :)

    VálaszTörlés
  7. Ó, de milyen vagy...pedig ezt nem akartam megvenni... ;) Most meg már muszáj! :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon meggyőző volt ez a bejegyzés....sajnos :)

    VálaszTörlés
  9. Nem rossz, de én most úgy vagyok, hogy holnap beugrok kézkrémért meg dezodorér, de nem akarok mindent összevissza megvenni, most másokra (is) fáj a fogam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigylem, hogy ilyen hidegfejű tudsz maradni :) Én, ha hétfőn olyan Rossmannt találok, ahol még van választék, vagy fél órán át a pult előtt fogok állni, és ezerrel fogok gondolkodni, hogy mire mi lehet a mentségem, amiért megveszem :D Ja és persze ki-be fogom pakolászni a cuccokat a kosárból.

      Törlés
  10. Nagyon szép színe van, főleg azok a csillámok benne...! :) Várom a Hello Holo-t is! :)

    VálaszTörlés