2013. január 3., csütörtök

Decemberi kihívás - Konfetti ágyú


Na igen, ezt a részt is egy kis késéssel hoztam :) Ha nagyon meg akarnám magyarázni a késedelem okát, mondhatnám azt is, hogy eddig tartott, amíg elkészült a festés  ugyanis minden glittert külön, egyesével tettem a helyére (igen még azokat a piciket is) :)

Az alapszín a Maybelline mini colorama 23 Dark Chocolate, erre helyeztem egy tű segítségével a glittereket, amiket a következő lakkból vadásztam: essence nail art special effect topper 01 it's purplicious és 10 glorius aquariusessence colour&go 67 make it golden72 time for romance78 blue addicted, és NYC Rock Muse Smoky top coat



Szerintem ez lett a legcsicsásabb, leggiccsesebb lakkozás, amit valaha készítettem, és a folyamat közben konkrétan elborzadtam, hogy mégis mi a jó fenét művelek... Úgy néz ki, mint azok a műanyag, csiricsáré ékszerek, amiket a 100-200 Ft-os automatákból lehet beszerezni, és amit a 4-5 éves hercegnő alkatú kislányok annyira szeretnek :D
De csodák csodájára nagyon tetszik, és simán viselném buliban. Mondjuk az jó kérdés, hogy a jobb kezemre sikerülne-e megcsinálni. Előbújt a szarka belőlem, és egész nap a körmeimet nézegetem :D
Eredetileg nem terveztem, hogy lesznek benne kisebb glitterek is, de nagyon hiányos volt nélkülük az összkép, kellettek ők is.
Sajnos ez olyan minta, aminek nagyon nehéz visszaadni a szépségét képeken, mert nem igazán látszanak a színek, inkább csak a csillogás, de élőben tényleg nagyon mutatós.


Lehet, hogy később készítek egy szolidabb verziót is, mondjuk csak kék és ezüst glitterekkel.
Két réteg fedőlakkot használtam (essence ultra gloss nail shine), és még így sem teljesen sima a körmeim felülete.
A lemosás szép menet lesz :)

7 megjegyzés: