2012. december 31., hétfő

Dancefloor Diva | smink


A smink címét  a használt termékek nevei adták, ugyanis ez egy "tesztsmink" a karácsonyra ajándékba kapott új Avon termékeimmel: Dancefloor Diva szempillaspirál és tus fekete színben, valamint szájfény Gleaming Ruby árnyalatban.

Egyszerű, de mutatós smink lett szerintem, megállná a helyét szilveszterkor is, műszempillával és erősebb – mondjuk ezüstös – szemfestéssel felturbózva, igény szerint BB krém helyett alapozót használva, több highlighterrel.

A szempillaspirállal összességében elégedett vagyok. Tetszik a hatása, mert szép dús pillákat csinál, és bár a képen nem látszik, de ígéretéhez híven tényleg csillámos, ideális bulisminkekhez. Az állaga nem tökéletes, néha kicsit száraznak érzem, és előfordult, hogy 1-1 nagyobb festékdarab maradt a szempilláimon. A tartóssága átlagos, de a nagy melegeket szerintem nem bírná, mert egy kis kirándulástól halvány fekete pöttyök keletkeztek a szemöldököm alatt.

A tusban csalódtam. Ez főleg a csillámtalanságának köszönhető, akárhogyan igyekeztem, egy szemernyit sem találtam benne. A száradási ideje átlagos, egy kicsit lehetne gyorsabb. A pigmentáltsága megfelelő szerintem, elég volt egy réteg belőle. A szemhéjamon tartós volt, de ha a felső vízvonalamra használtam, akkor megfogta az alsó vízvonalat (ennél a sminknél nem tust használtam a felső vízvonalra, erről lejjebb írok még).
Ha sima fekete tusnak lenne hirdetve, akkor azt mondanám, hogy korrekt darab (bár akkor nem vettem volna meg), de így, hogy csillámosnak kéne lennie, de nem az, nálam elbukott.

A szájfény szintén csillámos a katalógus szerint, és ez meg is felel a valóságnak. A neve alapján azt hittem, hogy pirosas szájfényt kapok, de végül jobb is, hogy pink, mert magamtól soha nem vettem volna ilyet, ugyanakkor szerintem jól áll ez a szín. Felkenve nem olyan erős és sötét, mint tubusban, de szerintem elég pigmentált így is. Az állaga kellemes, egyáltalán nem ragacsos, és szájfényhez képest viszonylag tartós is, valamint szépen kopik.

A sminkhez használtam még egy Avon terméket is (sőt, igazából kettőt, mert a szemöldökceruza is az), a SuperShock gél állagú szemhéjtust, róla is írtam már röviden a Decemberi szerzeményekben. A képeken jól látszik, hogy lenyomatot hagyott az alsó vízvonalamon, annak ellenére, hogy csak a felsőre használtam és egyáltalán nincs meleg idő. Sejtem, hogy nyáron rosszabb teljesítményt fog nyújtani.



Használt termékek:
Garnier olajmentes BB, medium
Catrice Multi-Colour Rouge pirosító, 040 Pacific Beauty
Avon Dancefloor Diva szempillaspirál, Black Pearl
Avon Dancefloor Diva szemhéjtus, Black
Avon Dancefloor Diva szájfény, Gleaming Ruby
Avon SuperShock gél állagú szemhéjtus, Black
Avon szemöldökceruza kefével, Dark Brown
Sleek i-Divine Storm paletta, felső sor 1.-2.-3. színe


Én ezzel a poszttal kívánok Nektek
Boldog Új Évet,
remélem sikerül megvalósítani a kitűzött terveiteket, elérni az álmaitokat!

12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Amúgy a spirál meg főleg, bár ha nem valami tartós az nem túl jó :(

      Törlés
    2. Nincs nagy gond vele, csak én eléggé izzadós vagyok (az arcomon), a szempilláim pedig hozzáérnek a bőrömhöz, és ez a kombó azért eléggé megnehezíti a spirálok dolgát.

      Törlés
  2. Annyira szép vagy! BÚÉK neked is :)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép vagy. *-*
    Én a tust kissé sajnálom, bár úgyis van itthon egy 5-6 darab, enélkül már megleszek. :D
    Boldog újévet.^^

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, a spirál pedig nagyon látványos!
    Boldog Új Évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
  5. tetszik :) és boldog új évet :)

    VálaszTörlés