2012. december 17., hétfő

Novemberi szerzemények II.

Tudom, elég vicces egy ilyen poszt december 17-én, de ez most így jött össze.


Sikerült betáraznom egy nagyobb adaggal az essence zsíros, pattanásos bőrre való arcápoló termékeiből, elég vegyesek a tapasztalataim.

essence pure skin anti-spot 4 in 1 krémes arclemosó: Ezt igazából nem sokat használtam, mert észrevettem, hogy egy elég nehezen lemosható fehér réteget hagy az arcomon, több árnyalattal világosabb tőle a bőröm :D Nekem így nagyon macerás ezt használnom reggelenként, ezért kitettem a fürdőszobába, és láss csodát, szemmel látható mértékben elkezdett fogyni - húgom használja egyébként, de nem fűzött hozzá megjegyzést. 745 Ft
essence pure skin színezett hidratáló, medium to dark skin: Csak a dobozt tudtam lefényképezni, mert maga a krém barátomnál van. A Garnier BB-re kerestem egy olcsóbb alternatívát, és mivel rengeteg jót hallottam erről a krémről, rá esett a választásom. Nagyon szeretem használni, igazán kellemes érzés, az azonban igaz, hogy alig van fedése, inkább a tudat segít, hogy van valami a bőrömön :) 645 Ft
essence pure skin anti-spot hidratáló: Hát ő instant szerelem :) Sajnos (jó, igazából nem) a húgomnak is nagyon bevált, így nemsokára meg kell vennem a következő tubust. Nagyon könnyű krém, télre talán még nekem is túlságosan az, nagyon gyorsan beszívódik, kellemes az illata, mattít is valamennyire, és nem mellesleg fele annyiba kerül, mint az eddig használt krémem (Garnier Pure Active). 645 Ft

essence pure skin anti-spot gél: Nekem semmit nem használt az égvilágon, tényleg semmit. Havonta 1-2 gyulladtabb pattanásom van, de ezeken sem tudott segíteni, még a pirosságot sem csökkentette. Odaadtam húgomnak, hátha az ő bőrével kompatibilis, még nem mondott róla semmit. 645  Ft


New York Color Metallic Eyeliner 863 Leopard Print: A bejegyzés tulajdonképpeni első részében már megmutattam a két lakkot, amit a New York Color játékán nyertem, most láthatjátok a tust is. Nagyon szép színe van, csak az én bőrömhöz egy kicsit túl világos, így önálló tusvonalhoz nem igazán tudom használni, de egy egyszerűbb szemsminknek tökéletes kiegészítője lehet.


Carmex ajakápoló: A legutóbbi kedvences bejegyzésben írtam az Alterra ajakápolómról, tehát sejthető, hogy bevált, azonban azóta egyik napról a másikra elkezdett borzasztó hatással lenni az ajkaimra. Nem ápolt semmit, csak tovább cserepesítette, nem értem mi lehet a gond. Nagy szükségem volt egy másik ajakápolóra, és tudtam, hogy a Carmex lesz az, csak húztam-halasztottam a dolgot, mert egy picit húzós az ára. Egyik Rossmann-látogatásom során viszont megláttam, hogy le van értékelve, így 999 Ft helyett 699 Ft-t fizettem érte.

Avon tusecset rúzsecset: Kissé csalódást okozott nekem ez a termék, mert az árához képest elég gyenge konstrukció. Egy összecsukható ecsetről van szó, és nyitott állapotban elég ingatag. Maga az ecset szimpatikus (bár még nem próbáltam), de elég elkeserítő a nyél minősége. 719 Ft

For Your Beauty zokni és kesztyű: Tudom, hogy sokak szerint hülyeség ez a két termék, mert nyugodtan használhatnék helyette egy vékonyabb rendes kesztyűt/zoknit, de bevallom, utálom összekrémezni a rendes zoknijaimat, kesztyűm meg egyébként sem nagyon van, pláne nem összekrémezhető. Már nagyon sokszor landolt a kosaramban ez a két dolog, csak végül mindig kitettem, mert felesleges, és megoldom máshogy bla bla bla. De most úgy éreztem, hogy "ne már, ha ennyiszer szeretted volna megvenni, akkor most végre vedd meg". 599 Ft/csomag (ha jól emlékszem)


Avon Luxe szempillaspirál: Erről a termékről már tesztet is írtam, itt olvashatjátok el: Avon Luxe szempillaspirál - TESZT. Röviden: jó-jó, de nem egy kiemelkedő darab, szeretem használni, de biztosan nem veszem újra. 1199 Ft (bevezető ár, most jóval többe kerül)


Avon táskaszett: Egy facebookos ajánlat keretében csaptam le erre a szettre, nagyon jó vételnek tűnt. Táskára és neszesszerre egyébként is szükségem volt, a pénztárca meg a ráadás (bár sejtettem, hogy nem fogom használni, én a pici tárcákat szeretem). Az árára nem emlékszem pontosan, vagy 2799 Ft vagy 2899 Ft volt.


Féltem attól, hogy nem lesz elég nagy nekem a táska, de nem, pont jó méretű, kényelmesen elférek benne, élőben még jobban néz ki, a pánt is elég hosszú, egyszóval minden szuper volt. Egy darabig.
Kb 2 hete hordtam, amikor észrevettem, hogy kezd elszakadni a pántja, illetve nem is maga a pánt, hanem azok a kis izék, amik odafogják a táska testéhez a pántot. Először csak az egyik illesztésnél, később mind a négynél.
Biztos voltam/vagyok benne, hogy nem én használtam nem rendeltetésszerűen, és típushibáról van szó. Megvarrtam, de tudtam, hogy ez csak ideiglenes megoldás, mert az a gond a táskával, hogy a műbőr pántot egyszerűen elvágja a cérna, amivel varrták. Egyedül az oldaná meg a problémát, ha kicseréltetném azt a négy kis bigyót igazi bőrre, de fogalmam nincs, hogy hol keressek olyan személyt, aki elvállalná, arról nem is beszélve, hogy valószínűleg többet fizetnék érte, mint a szett eredeti ára.
A slusszpoén meg az, hogy ugyan van 1 hónap garancia az Avon kiegészítő termékekre (a többire 3 hónap van), de a koordinátorom szerint erre nem érvényes, mert ez ilyen extrán akciós ajánlat volt... Hát köszi szépen.
A neszesszerrel egyébként szerencsére nincs semmi gond, a pénztárcát pedig azóta sem használtam, így szeretnék egy villámjátékot meghirdetni rá:


Az első feliratkozott olvasóm, aki kommentben jelzi a birtoklási szándékát :), boldog (remélem) tulajdonosa lesz a pénztárcának. Nincs semmilyen egyéb feltétel.

22 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Hogy érted? Vagy költői kérdés volt? :)

      Törlés
    2. nem, csak azthittem amíg én írok, valaki megelőz:D

      Törlés
    3. Ja értem :D Hát figyelj, még lecsaphatsz rá :D

      Törlés
    4. akkor szeretném, ha lehet:) régóta nézegetem ezeket a nagy tárcákat:)

      Törlés
    5. Akkor meg is van a nyertes :) Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot (emailcímet megtalálod az oldalsávban)!

      Törlés
    6. Nagyon Szépen Köszönöm!:))

      Törlés
  2. egyébként nekem van avonos tusecsetem, nem összecsukható, de én nagyon szeretem. Esetleg rendelj egy olyat is, szokott akciós lenni, teljesen jó minőségű, én elégedett vagyok vele:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, majd megnézem :)

      Törlés
    2. Közben kiderült, hogy elírtam, és rúzsecsetről van szó :D Tusecsetem nekem is van, és nagyon szeretem.

      Törlés
  3. Én szeretném a pénztárcát, ha Christinee91 nem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, Christinee91 kicsit gyorsabb volt :)

      Törlés
  4. Ez biztos, hogy tusecset? Mert én ilyet rúzsecsetként vettem az Avontól :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én marha... Köszi, hogy szóltál, igen, rúzsecset :D Éreztem én, hogy nem stimmel valami :D

      Törlés
    2. És egyébként a tiéd is "gyenge lábakon áll"?

      Törlés
  5. Az AVON ,,koordinátorod,, rosszul van tájèkoztatva,akár leertèkelt,akar nem, a kiegèszitökre vonatkozó 1 hónap mindenkèppen jár! Egy öreg Avonos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infót, akkor legközelebb harciasabb leszek.

      Törlés
  6. A NYC tust használd dupla tusvonalhoz. :) Húzd meg a vonalat, majd vékonyabban feketével menj rá. ^^

    VálaszTörlés
  7. Jó kis dolgokat szereztél :)

    VálaszTörlés
  8. Érdekes az ajakápolós történet, nem tudom, ez hogyan alakult ki. Érdekes, hogy nekem a Labellok nem használnak, de ez a Bebe (ami most van) nagyon jó, tényleg ápol, puhít. A Labello nekem cserepessé tette a számat. :/
    Amúgy ismét jó kis dolgokat szereztél be! Az avonos spirálról már én is olvastam, hogy gyenge :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Labellóval és hasonlókkal már nem is merek kísérletezni, azok is mindig csak rontottak a helyzeten :(
      Többek között nálam is olvastad :D (onnan tudom, hogy kommenteltél is a bejegyzéshez)

      Törlés
    2. Igen-igen. :) Én is emlékszem ;)

      Törlés