2012. december 11., kedd

Novemberi szerzemények I.

Kicsit megkésve hozom ezt a bejegyzést, mert mindenképpen jó minőségű képeket szerettem volna mutatni, viszont ilyen időben ez nem megy hipp-hopp.
A poszt írása közben jöttem rá, hogy ez túl sok minden egyetlen bejegyzéshez, így ez csak az első rész, a másodikat pár nap múlva teszem közzé.


essence studio nails ultra strong nail hardener: Egy egész sorozatot szenteltem ennek a körömerősítőnek, nekem nagyon bevált, és itt volt az ideje egy új darabnak, a régit meg barátomhoz utaztattam és összeöntöttem a még régebbivel :) Kb. 600 Ft

essence studio nails ultra gloss nail shine
: Sokáig nem nagyon használtam fedőlakkot, egyszerűen lusta voltam kivárni még egy réteg száradását, illetve nem éreztem, hogy nagyon szükségem lenne rá. Viszont mostanában sok olyan lakkozást csinálok a kihívások keretében, amire elkélne egy egységesítő réteg. Szeretem ez essence termékeit, ezért első körben az ő házuk táján keresgéltem, így akadtam rá erre a lakkra. Nem sok véleményt találtam róla, de valahogy szimpatikus volt. Nem bántam meg! Gyönyörű szép fényes réteget képez, szépen terül. A tartósságáról nem akarok felelőtlenül nyilatkozni, mert max. 3-4 napig van rajtam egy festés, de 1-2 nappal mindenképpen megdobja a lakkozás tartósságát. A továbbiakat pedig le szeretném tesztelni, de erre mostanában nem lesz lehetőségem, majd ha véget érnek a kihívások :) Kb. 6-700 Ft

essence studio nails nail fixing system 1-2
: Ezt a két lakkot Verus játékán nyertem. Az első lakkban nejlonszálak vannak, ami erősíti és rugalmassá teszi a körmöket, egyfajta pajzsot képezve, sőt, elvileg meg a növekedést is gyorsítja, a második lakk pedig a szálakat hivatott elfedni. Nekem ugye már van bevált alaplakkom, de azért ezt is használom néha, inkább csak az elsőt, mert egy bármilyen színes lakk is leplezi a nejlonszálakat. Egyszer, amikor nem volt időm rendes lakkozásra, kipróbáltam önmagában a két lakkot, és nagyon szép, természetes eredményt kaptam, mintha francia manikűrt készítettem volna (persze fehér körömvég nélkül). Mivel ajándék volt, ezért nem tudom az árát, de valószínűsítem, hogy 5-600 Ft/db körül lehetnek.
essence colour&go 126 date in the moonlight, 122 chic reloaded, 103 space queen, 102 sparkling water lily: Ezennel bejelentem, hogy elvesztettem az "új colour&go lakk" szüzességemet :D

Először a date in the moonlight-ot vettem meg, és egyáltalán nem voltam tőle elájulva. Az üvegben nagyon szépen látszanak az alapszínhez képest világosabb kék csillámok, körmön viszont szinte semmit nem láttam belőlük, önmagában pedig nem annyira szép ez a szín.
A chic reloaded gyönyörű, gondolom senkinek nem kell bemutatnom :)
A space queent kicsit butaság volt megvennem, mint utólag rájöttem, mert megvan a húgomnak, amennyit használni fogom, arra nyugodtan elkérhettem volna az övét.

A sparkling water lily egy gyöngyházfehér szín, aprócska kék csillámokkal, ezt leginkább a kihívások miatt vettem meg, és sokszor használtam már. 499 Ft/db

Avon pro+ körömlakk Midnight Green, Green Goddess
: A sötétzöld lakkot már sok blogon láttam, és nem téved, aki azt írja, hogy ez a lakk maga a karácsony. Nagyon szép :) Leginkább díszítéshez használtam. A világosabbik lakk színének a leírásával nem is próbálkozom, a kép jobban visszaadja. Ez is nagyon szép. Mindkét lakkból kell a két réteg, egy rétegben elég foltos, csíkos lesz az eredmény, és főleg a sötétebbiket nehéz egyenletesen kenni, ha vékonyabb réteget akarunk. Az előző katalógusban 699 Ft/db áron szerepeltek, én ezen az áron vettem, a mostaniban viszont 969 Ft/db.

New York Color Rock Muse smoky top coat, Supernova sparkle top coat
: Mostanában nyerő szériám volt, szó szerint: először az essence versenyén nyertem két jegyet a Breaking Dawn 2. részének premier előtti vetítésére, aztán Verusnál nyertem a lakkokat, végül pedig A NYC versenyén ezt a két fedőlakkot, illetve egy barna tust. Lehet utálni :) (de inkább ne)

Bevallom, még csak 1-1 körmömön próbáltam ki mindkettőt, de nagyon tetszenek.
Ha jól tudom, talán még nem is lehet őket kapni (bár elég régen voltam drogériában), így az árukat sem tudom, de 8-900 Ft körülire saccolom őket.

Lovely Must Have Naturalist Nr. 7, Nr. 6, Nr. 5
: Szégyellem, de ezeket a lakkokat egy vigaszvásárlás során szereztem be. Ráadásul a Glam Style kollekcióból szerettem volna vásárolni, de abból egy darabot sem találtam. Otthon már nem is annyira tetszettek, főleg a kék, még ki sem próbáltam őket. 399 Ft/db


Ezeket az ebay-ről rendeltem, még októberben, mindet ugyanattól az eladótól. 26 nap alatt értek ide, rendesen becsomagolva, semminek sem esett baja. A nevek mögé rejtettem a hozzájuk vezető linket.

Fekete körömdíszítő kövek: Kerek kövecskék 3 különböző méretben, 800 db. 1.94 font~720 Ft


Ezüst és rózsaszín körömdíszítő kövek: 1000-1000 db 1,5 mm-s kő, a húgomnak vettem ajándékba :) 0.99 font/csomag~365 Ft/csomag

Körömdíszítő szalagok: Régóta szerettem volna ilyeneket, ehhez képest eddig egyszer használtam, mert kb. megőrültem, amíg helyére igazgattam és méretre vágtam az összes csíkot, ráadásul volt, amelyik meg sem akart tapadni rendesen (bár ez talán annak köszönhető, hogy össze-vissza taperoltam, míg eligazgattam őket). 10 db különböző színű szalag. 0.99 font~365 Ft


Margaréták: Kicsit féltem, hogy össze fognak törni amíg ideérnek, de szerencsére nem, be voltak bugyolálva bubisfóliába. Az a tervem velük, hogy színek szerint csoportosítva lakkatalógust készítek, mert kezd követhetetlenül sokféle lakkom lenni :) 5 db. 2.65 font~980 Ft

Körömdíszítő ecsetkészlet: Nagyon régóta szerettem volna már ecseteket, hogy egy kicsit jobban belevethessem magam a körömdíszítés világába. 14 ecset és egy pici fejű pontozó van a készletben, sajnos már több ecsetnél is elengedett a ragasztás a fém és a fa között, de nem panaszkodom, ennyi pénzért nemigen várhat többet az ember. Nem fogom használni mindegyik darabot, de így is megérte, az eddigi egy db ecsetemet 500 Ft-ért vettem. 1.74 font~645 Ft


Ezeket a makeuplaza-tól rendeltem, minden rendben ment, mint eddig is mindig.


Red Cherry műszempillák #1, #747M, #12, #DEL: A 12-es számút húgomnak vettem ajándékba, a többit magamnak. Egyelőre ragasztó nélkül próbáltam az egyiket odailleszteni a saját szempilláimhoz, de még ez sem ment rendesen, sokat kell majd gyakorolnom... 798 Ft/db

Tincses műszempilla, Long Flare: Ezeket arra vettem, hogy egy-egy "majdnem alkalmi" sminket feldobjak velük, a külső szemzugba tervezem használni őket. 60 Db van egy  csomagban, ez a legnagyobb méret, 9-10 mm-sek. Szintén nem próbáltam még. 798 Ft

Duo Eyelash Adhesive Clear: Ha már műszempilla, akkor ragasztó is kell, ugye. A kisebb kiszerelést vettem meg, a 7 grammosat, szerintem ez is időtlen időkig elég lesz nekem. 1900 Ft



Defining Eye Brush | Blending Eye Brush | Eye Shadow Brush |Eye Crease Brush |Smudge Brush


Ezeket az Elf ecseteket szintén a makeuplaza-tól rendeltem, mindegyik 395 Ft-ba került. Régóta szerettem volna egy kicsit több és többféle ecsetet, de sosem sikerült elcsípnem az alkalmat, hogy mindegyik ecsetből lett volna, na de most :)

Még egyiket sem használtam, először arra vártam, hogy rendesen le tudjam őket fotózni, azóta pedig, hogy ez megtörtént, nem is nagyon sminkeltem. A Blending Brush-ból igazán vehettem volna egyből kettőt, vagy akár hármat, mert hihetetlen, de eddig egyáltalán nem rendelkeztem satírozó ecsettel (a kritikus szelleműek most mondhatják, hogy
"meg is látszik" :D)

Hát ez lett volna az első rész, szerintem így is túl hosszúra nyúlt, remélem nem fáradtatok el olvasás közben :)

12 megjegyzés:

  1. Szuper dolgokat vettél, tetszik minden! :)

    VálaszTörlés
  2. Hűmennyiminden. :)
    Manapság nekem is nyerő szériám van (lekopog), most is várok két nyereményt. :P

    VálaszTörlés
  3. Körömdíszítő szalagokkal én is így állok... :D :D
    A nyerő szériáról nem áll módomban nyilatkozni :D

    VálaszTörlés
  4. Én még Angliából rendeltem régebben Elf ecseteket és szeretem őket. De az enyém valahogy jobban néz ki, a szálak nem állnak kuszán. Min. 2 éve vettem őket, ennyit romlott volna a színvonal? Ejha. Amúgy a Studio ecsetek mégjobbak, főleg a púderecset, de a szemhéjecset is mégjobb minőség (mint a sima vonaluk), csak elég nagy a feje.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát tény, hogy egy kissé kuszák a szálak, és így érkeztek, nem az én hibámból néznek ki így. Púderecsetet akartam is rendelni, csak nem volt készleten.

      Törlés
  5. Ejha mennyi cucc! A Red Cherry-ket nagyon szeretném már én is magaménak tudni :P

    VálaszTörlés
  6. Ó de szépek azok a műszempillák. *-*
    Mostanában eltaláltam, hogy én is szeretnék néha néha. Szívesen olvasnék a tapasztalataidról.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd ha eleget gyakoroltam, írok róluk :) De félek, az még messzebb van :D

      Törlés