2012. december 10., hétfő

Karácsonyi kihívás - Ünnepi édesség



Mézeskalácsok akarnak lenni, ha valaki esetleg nem jött volna rá (és amit teljesen megértek).
Szerencsétlen csillagot háromszor festettem újra, és még így is elég nyomi lett :(
De legalább pont olyan béna lett, mint amilyen a díszítéseim szoktak lenni :D Sosem tudom szép egyenletesre húzni a vonalat, és vagy nem jön a tojásfehérjés cucc, vagy pedig ömlik.

Sajnos most ennyit tudtam kihozni a témából, mint tegnap már említettem, végzetes időhiányban szenvedek. Bár nem valószínű, hogy ez a helyzet mostanában változni fog (éljen a vizsgaidőszak), próbálok majd előre tervezni, és akkor több időm jut majd egy-egy manikűrre.

11 megjegyzés:

  1. Szuper mézeskalik! :) Az első variációban nekem is volt, de nekem nem lett ilyen szép. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom, miért mondod, a tiéd is nagyon szép!! És tényleg látszik, hogy mézeskalács, az enyémbe bele kell magyarázni. :) És a csillag is tök aranyos, úgyhogy ne bántsd, nem nyomi! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt most hagyd abba, mert tök jó lett! :P

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok :)
    Azért megjegyezném, hogy barátom egyértelműen lenyomizta a csillagot, és mikor (színlelt) felháborodásomnak adtam hangot, azt mondta, hogy csak azért mondta, hogy "máskor jobban essen a dicséret" :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól sikerült mézeskalácsos lett a körmöd!:)

    VálaszTörlés
  6. nekem nagyon tetszik, szerintem jók lettek a díszítések is :)

    VálaszTörlés
  7. Lovely nails,you have talent.
    I wonder if you would like to follow each other.
    I would also like to invite you to join my Christmas Giveaway
    http://glossylala.blogspot.gr/2012/12/christmas-giveaway-open-internationally.html

    VálaszTörlés
  8. Pont ilyen mézeskalácsokat szoktunk mi is készíteni. Nagyon élethű, illetve ételhű lett. :D

    VálaszTörlés
  9. Szerintem is nagyon szépek lettek, tényleg élethűek és igazán kis ennivalók :))

    VálaszTörlés