2012. december 22., szombat

Karácsonyi kihívás - Karácsonyfa


Először is elnézést szeretnék kérni azoktól, akik várták az alkotásaimat mindkét kihívás előző  részében - semmi érdekeset vagy kreatívat nem tudtam kitalálni, így inkább kihagytam ezeket a fordulókat.

A mostani fordulóról: sok helyen láttam ezt a celluxos-díszítőcsíkos megoldású karácsonyfát, és most végre alkalmam nyílt a megvalósításra.


Az alapszín a régi colour&go lakkok közül a 45 date with the night árnyalat. A karácsonyfa színének az Avon pro+ Midnight Green-t választottam (mi mást), a fa díszeit pedig az essence 67 make it golden szimbolizálja, utóbbit vékony ecsettel vittem fel, a glittereket pedig egy gombostű segítségével igazítottam a helyükre. A többi körmömön a Moyra 76-os számú (fedő)lakkját használtam az alapszín fölé.


Használtam fedőlakkot, de a közeli képeken látszik, hogy egy réteg nem volt elég ahhoz, hogy egységes felületet biztosítson.

Nekem nagyon tetszett ez a lakkozás, olyan harmonikus lett :) És még az sem zavart, hogy a karácsonyfa kicsit ferdére sikerült.

8 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon bejön a karácsonyfád. :) Tetszik az egész egyébként. ;)

    VálaszTörlés
  2. Idén én is sok helyen láttam, és én is így csináltam - holnap látható :P
    de egy kis csavarral. :]
    Amúgy jó lett, szép ez a lakk

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ! :) Ötletes a karácsonyfa:)

    VálaszTörlés