2012. december 14., péntek

Karácsonyi kihívás - Inspiráció


Bár nem ez a kedvenc karácsonyi filmem (ezt a címet az Igazából szerelem birtokolja), de mindenképpen a kedvenceim között tartom számon a Karácsonyi lidércnyomás (The Nightmare Before Christmas) című animációs filmet. Biztos voltam benne, hogy sokan fogják inspirációul választani, de ez nem akadályozott meg abban, hogy elkészítsem a saját verziómat :)


Az alapszín a New York Color Chinatown árnyalatú lakkja, erre került a középső- és kisujjam esetében a szintén NYC Rock Muse fedőlakk, a hüvelykujjamon pedig az essence fabuless az alap. A mintákat pár lakk, egy vékonyabb ecset, és sok türelem segítségével alakítottam ki :)


A hüvelykujjamon az ikonikus dombot próbáltam megmintázni, Jackkel a tetején (kicsit elbénáztam a kezét...), a mutatókujjamon szintén Jack, a gyűrűsujjamon pedig a kutyája, Zero.


És ha nagyon elrontottam volna, énekelhettem volna én is, hogy What have I done? What have I done? How could I be so blind? :D



16 megjegyzés:

  1. Basszus, én is akarok ilyet! :D
    Rohadt jó vagy! :D

    VálaszTörlés
  2. Á, hát ez SZUPER lett! :O Nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  3. Pfú, Neked aztán volt türelmed, nem semmi, nagyon jóóóóó lett :)

    VálaszTörlés
  4. Hűűű nagyon szépen festetted meg, gratulálok! Imádom :)

    VálaszTörlés
  5. The Nightmare Before Christmas!!! Ha nem Rise of the Guardian-es, akkor ilyen lett volna a körmöm. :) Imádom, fantasztikus lett!!! :)

    VálaszTörlés
  6. a hüvelykujjadon lévő mintáért odavagyok! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, én még nem is láttam ezt a filmet, de azt hiszem ideje lesz megnéznem ^^

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon jó lett, mindegyik minta gyönyörű!! Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  9. Annyira jó lett :D nagyon ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  10. Hú, ez aztán igazán ijesztő lett! :)) Szuper munka :))

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen mindenkinek! :)

    VálaszTörlés