2012. december 27., csütörtök

Decemberi szerzemények


Az essence adventi játékán nyertem ezeket a lakkokat illetve a mágnest.
A lakkok közül 3 a nail art magnetics lakkok közé tartozik, – a nevükre nem emlékszem, és most nincsenek nálam –grafit-szürke, zöldes-kekis-szürke és rózsaszínes-lilás színűek. Sajnos utóbbi szétvált két részre, de szerencsére az összerázás segít rajta ideiglenesen. Az az igazság, hogy nekem nem igazán tetszik a mágnesezett hatás, főleg nem a csíkos (ilyen mágnest kaptam), és nem is működött a dolog, akárhogyan próbáltam. Viszont azt hallottam, hogy kiválóak nyomdázásra, így ha eredeti funkciójukban nem is, így biztosan fogom őket használni.

Kaptam még két speciális hatású fedőlakkot, 01 it's purplicious és 10 glorious aquarius árnyalatokban, és egy repedezős lakkot crack me! silver árnyalatban, ami sajnos szintén szétvált két részre, a képen is látszik, hogy leginkább egy homályos szürke folyadék van az üvegben.
Mivel ajándékba kaptam őket, nem tudom a pontos árukat, de 6-7-800 Ft körülire tippelek.


Catrice spectaculArt körömlakk 04 Soulful: A spectalulArt trendkiadásból ezt az egy darabot szereztem be, de azt hiszem megbántam, hogy az arany pelyhes/csillámos fedőlakkot nem vettem meg. Egyébként pont ez a lakk van most a körmeimen, nagyon szép színe van, és egy réteg is elég volt belőle, legalábbis lámpafénynél jónak látom, de mivel belenyúltam, kenek rá egy második réteget is. 799 Ft

Catrice Ultimate körömlakk 720 Bruno Brownani, 710 Dulce & Havanna, 570 Beavis & Mud-Head: Ezeket a lakkokat a kihívások miatt vettem meg, a rénszarvashoz :) Mondjuk egyébként sem volt barna lakkom, de talán az utolsót otthagyhattam volna. 799 Ft

Gazdagabb lettem még egy Catrice lakkal (a képről lemaradt), mégpedig a 900 Steel My Heart árnyalattal, őt Mesu barátnőmtől kaptam karácsonyra :) Innen is köszönöm neki még egyszer! :)
Egyébként nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én imádom a Catrice termékek neveit, nagyon jópofák. 

Úgy tűnik, mostanában mellém szegődött a szerencse, mert a Miss Sporty bloggereknek szóló játékán is nyertem, egy körömlakkot, egy szemhéjpúderduót és egy szempillaspirált.
Az árakat itt sem tudom, a lakkot 5-600 Ft körülire tippelem, a szempillaspirált 800-1000 Ft-ra, a duót pedig 6-800 Ft körülre, de ezek tényleg csak tippek.

Miss Sporty Lasting Colour körömlakk 251: Az én csomagom egy kicsit később érkezett meg, mint a többieké, és amikor olvastam, hogy egy barna lakkot rejtett a csomag, egy kicsit elszontyolodtam, mert igaz, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát, de én pont hó elején vettem 3 barna lakkot is. De szerencsére felesleges volt a bánatom, mert egy nagyon különleges árnyalatról van szó. Élesben még nem próbáltam.

Miss Sporty 
Studio Colour Duo szemhéjpúder 220: A szemhéjpúder-duó árnyalatát mi választhattuk ki egészen sok árnyalat közül, az én választásom erre a darabra esett. A képek alapján egy arany-melegbarna kombóra számítottam, viszont élőben van egy kis kekis beütése a barna színnek. Még nem próbáltam ki, szerintem barátomhoz fogom költöztetni (természetesen ott is én fogom használni :D), mert otthon vannak ehhez hasonló színeim a Sleek Storm palettában.

Miss Sporty 
Studio Lash 3D Volumythic szempillaspirál: Bevallom, még ki sem próbáltam, de ami késik, nem múlik :)

A három Avon terméket karácsonyra kaptam nagypapámtól 
– 9 nőnemű lény van a tágabb családban, akinek nagypapám ajándékot szokott adni, és Anya-húgom-én szoktuk kapni a megbízást a beszerzésükre. Eddig általában előrecsomagolt testápolási-szépségápolási csomagot kapott mindenki (tudom, nem túl szép dolog, de nagyon nehéz lenne egyedi ajándékot venni mindenkinek ugyanolyan összegben), de most, hogy Avon-tanácsadónő lettem, az Avonból rendeltünk mindenkinek. Persze így is megmaradt a testápolási-szépségápolási vonal, de szerintem így sokkal több és változatosabb dolgot tudtunk adni, mintha ugyanezt az összeget az Auchanban költjük el.
Én ezt a 3 dolgot választottam, akkor még csak bemutatóajánlat keretében lehetett beszerezni őket (a 3 termék került 2500 Ft-ba), de már a katalógusban is megtalálhatóak.
Nemsokára posztolok egy sminket, amiben mind a három terméket láthatjátok "munka közben".

Avon Dancefloor Diva szempillaspirál Black Pearl: Elvileg ennek a spirálnak (ahogyan a tusnak is egyébként) csillámosnak kéne lennie, de én 1, azaz 1 helyen láttam megcsillanni a szempilláimon. Mondjuk én ezt nem bánom túlzottan, de elég nagy kiszúrás azokkal szemben, akik direkt csillámos spirált szerettek volna.
Még csak egyszer használtam, de elsőre szimpatikus, és ami külön öröm, hogy úgy tűnik, szépen dúsít. 1229 Ft (a 2013/1-es katalógusban)

Avon Dancefloor Diva szájfény Gleaming Ruby: Felkenve nincs olyan élénk színe, mint tubusban, de nekem éppen ideális. Az állaga meglepően jó, egyáltalán nem ragacsos. Tartósságáról egyelőre nem nyilatkoznék, mert csak egyszer használtam még. Ez ígéretéhez híven tényleg csillámos, erre nem lehet panasz. 929 Ft (a 2013/1-es katalógusban)

Avon Dancefloor Diva szemhéjtus Black
: Elvileg ennek is csillámosnak kéne lennie, de én még annyira sem látom benne, mint a szempillaspirálban. Nem tudom, hogy mindenkié ilyen-e, mindenesetre az enyém egy sima fekete tus. Örültem volna, ha tényleg csillámos, mert fekete tusom már van, s ráadásul bevált darab. Szintén még csak egyszer használtam. Egyébként kapható ezüst színben is. 899 Ft (a 2013/1-es katalógusban)



Maybelline Great Lash Lots of Lashes szempillaspirál: Ezt a spirált egy blogsale-n vettem, már korábban is gondoltam rá, hogy kipróbálom, de még nem jutottam el odáig. Furcsa, háromszög (szív) alakú keféje van, ami elég rövid, ezért el kell vele szórakozni egy darabig, amíg minden pillát befed a festék. Nagyon látványosan hosszabbít, de nem igazán dúsít, nem vagyok oda a hatásáért. Én 700 Ft-ért vettem, az eredeti ára pár száz forinttal lehet több.

Avon Glimmerstick Chromes szemceruza Night Star: Ebben a termékben egyelőre csalódtam, alig van valami színe :( Azért mertem swatchkeresés nélkül megvenni, mert barátnőmnek megvan egy másik árnyalat, a Mocha Flash, és ő csak jót mondott róla. 749 Ft-ba került, a 2013/1-es katalógusban 599 Ft.

Avon SuperShock gél állagú szemhéjtus Black: Már egy jó ideje, hogy egyszerűen eltűnt az essence long lasting fekete szemceruzám, amit nagyon szerettem. A fekete szemceruza (gondolom nem nagy meglepetés) nálam eléggé alapdarab, leginkább a felső vízvonalat szoktam kihúzni vele, ezzel is sűrítve a felső szempillasort. Hiába szerettem nagyon az essence darabot, belém bújt a kisördög, és ki szerettem volna próbálni ezt a terméket, mert sok jót olvastam már róla.
Eléggé puha, de azért még szépen hegyezhető, és nagyon intenzív színe van, de sajnos ez nem szárad meg úgy, mint az essence, és ezért nem is olyan tartós, ez leginkább abban nyilvánul meg, hogy gyakran összekeni az alsó vízvonalat is, akár órákkal felvitel után is. 749 Ft-ba került, a 2013/1-es katalógusban 1290 Ft.

Avon szemöldökceruza kefével, Dark Brown: Ezt a terméket igazából azért rendeltem meg, hogy átlépjek a következő kedvezménysávba, de nem jártam vele rosszul. A színe pont megfelelő számomra, de lehetne egy kicsit tartósabb. Nem hittem volna, hogy számít a kefe használata, de így van, sokkal szebb úgy az eredmény. 799 Ft-ba került, a mostani katalógusban nincs benne, az a gyanúm, hogy kivonták a forgalomból, mert mintha emlékeznék rá, hogy ott volt a kis csengettyű a katalógusban a neve mellett.



Sleek i-Divine Original paletta: Ezt a palettát a barátomtól kaptam karácsonyra (persze nem az ő fejéből származott az ötlet :D), és ezzel teljessé vált a Sleek gyűjteményem – na persze nem rendelkezem az összes megjelent palettával, de azok, amiket szerettem volna, megvannak. Mondjuk a Curaçao-t még szívesen a magaménak tudnám, de nagyon kicsi az esély rá, hogy valaha is sikerül megszerezni. Bár ajándék volt, tudom az árát, hiszen én rendeltem meg: 2500 Ft-ba került.

Kaptam a barátomtól még egy avonos parfümöt is, a Christian Laxroic Nuit-t, illetve inkább szettet, mert tusfürdő és testápoló is volt hozzá. Bár én választottam, megmondom őszintén, még barátkozok az illatával. Először a katalógusban illatoltam, megfogott, de kicsit gyengének találtam. Rendeltem belőle mintát, úgy nagyon tetszett, és megfelelően erős és tartós volt. Viszont a teljes kiszerelés már-már bántóan erős, és komolyan úgy érzem, hogy más illata van, mint a mintának. Ez különösen annak fényében érdekes, hogy ez a darab az Avon "prémium parfüm" kínálatába tartozik a maga 6200 forintjával.
Egyébként egy másik Christian Laxroic illat is nagyon tetszett mintában, ez pedig az Absynthe. Nagyon különleges, egyedi illata van, tényleg hasonlít az abszinthoz (persze az alkoholszag nélkül), de ez sajnos hamar elillan, és a megmaradó illat már inkább átlagos :(

6 megjegyzés:

  1. én is most kaptam ajándékba az essence glorious aquarius fedőlakkját. :)
    amúgy nagyon jó kis szerzemények. ;) :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a Sleek-palettákat, használd egészséggel ezt a szépséget, és várom vele a sminkeket :-)

    VálaszTörlés
  3. Igen, tökéletesek a mágneses lakkok nyomdázni, én az egyiket kb. csak arra használtam el háromnegyedig, gyakorlás címén... :D
    A Soulful rohadtul megtetszett ,de max. leárazva veszem meg, ha még marad belőle, legalábbis ez a tervem.. :D (igen, ez egy kiskapu volt, ha ma megyek és meggondolom magam mégis :D)
    Viszont a Steel My Heartot mindenképp szeretném, és gyorsan írjál majd róla :P
    Most rajtam van pont a MS lakk, és nyugi, ilyen barnás lakkot nem nagyon láttam még a "sima barnák" közt.. :D

    Az avon tusra marha kíváncsi vagyok, nem is láttam szerintem még ezt, vagy csak fel sem tűnt.. :]
    A palttával meg sok szép sminket kérek! (Bocs a kisregényért, jóreggelt, szép napot :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan hülye vagy, imádom ha sokat írtok :D
      Majd igyekszem teljesíteni a kívánságaidat :)
      Na de most rohanok, indulok egy 3 napos kirándulásra-utazásra, majd ha visszatértem válaszolok részletesebben, és a többi (jövőbeli) hozzászólónak is ezt üzenem :)

      Törlés
  4. Jaj de cuki Papókád lehet :)

    VálaszTörlés
  5. Hát én végig csináltam ezt a játékot, egyszer sem nyertem.:D

    pamacs-ka.blogspot.com

    VálaszTörlés