2012. december 5., szerda

Decemberi kihívás - Télapó itt van!



Nem, szerintem sem hasonlítanak rénszarvasra. Nem, én sem tudom, hogy mik ezek. Talán óriás, agancsos, törött lábú nyulak :) Ha legközelebb szabad kézzel szeretnék festeni, légyszíves verjétek ki az ecsetet a kezemből :D

Az alapszín az essence 84 midnight charm, ez még a régi kiadású colour&go lakkok közé tartozik, és irgumburgum az essence-nek, amiért kivonták a forgalomból :( Van egy lakk az új szortimentben, 126 date in the moonlight a neve, ami első ránézésre hasonlónak tűnik, de felkenve annyiban egyeznek, hogy mind a kettő kék.



13 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett! Nekem nagyon tetszik, abszolút felismerhető. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper én is valami hasonlót tervezek holnapra :)))

    VálaszTörlés
  3. nagyon cukik a rénszarvasok!! :) Én felismertem!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper lett! =) Már sajnálom, hogy nem vettem meg ezt az essence lakkot. :S

    VálaszTörlés
  5. Hú, bakker, ez most nagyon ütős :]

    VálaszTörlés
  6. Agancsos törött lábú nyuszik..:D
    Ne aggódj,szerintem tök szuper lett.
    Fel lehet ismerni.
    Nekem a szán is tetszik,én tuti csak pacát tudtam volna létrehozni...:)

    VálaszTörlés
  7. Wáó! Nagyon jók lettek a törött lábú nyulaid :D
    Nagyon tetszik az egész, olyan hangulatos, vagy nem is tudom. De iszonyatosan bejön, úgyhogy nem én leszek az, aki az ecsetet kiveri a kezedből :D

    VálaszTörlés
  8. Én vagyok az egyetlen, akinek nem esett le, hogy mi ez:( Másodszorra se...:((
    Viszont a hangulata nagyon megcsapott, tetszik nagyon a színválasztás. Oylasmi, amit felnőttek is viselnek a körmükön.

    VálaszTörlés
  9. Köszi mindenkinek ismét :)
    Confetti Nails: Van ez így, szerintem nem a te hibád :D

    VálaszTörlés