2012. december 15., szombat

Decemberi kihívás - Karácsonyi fények


A témáról nekem az jutott eszembe, amikor már mindenki alszik, a nappaliban sötét van, és csak a karácsonyfa fényei világítanak. Ezt próbáltam visszaadni, több-kevesebb sikerrel.


Alapszínnek az Avon Nailwear pro+ Midnight Green-t választottam, majd arany (Catrice Revoltaire Colour Of Honor), gyöngyházfehér (essence 102 sparkling water lily), és 3 féle csillámos lakk (essence Night in Vegas és 103 space queen, NYC Supernova sparkle top coat) valamint egy pontozó segítségével alakítottam ki a fényfoltokat. Talán ha különböző méretű pontokat festettem volna, jobban elértem volna azt a hatást, amit vissza szerettem volna adni.

5 megjegyzés:

  1. uu ez az avon lakk nagyon szép, nálad hány réteg kellett hozzá? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két réteget használtam, ennyi bőven elég volt :)

      Törlés
    2. óó, akkor te mázlista voltál :) az én sea breeze-emhez három réteg is kevés volt :(

      Törlés