2012. december 9., vasárnap

Decemberi kihívás - Advent


Már majdnem eldöntöttem, hogy kihagyom ezt a fordulót mindkét kihívásban, mert el vagyok havazva, rengeteg a tanulnivalóm, azt sem tudom, hol áll a fejem kb., de végül ma délelőtt szakítottam rá egy kis időt.


Sajnos az időhiány látszik az ötlet(telenség)en és a kivitelezésen is, de van ez így néha.

Legalább 10 éve hagyomány nálunk a közös koszorúkészítés. A miénken narancssárgák a gyertyák, mint kb. mindig, mert ez illik a nappali színvilágához :D Általában a "főkoszorút" Anya készíti, és ő csinál Apa munkahelyére is. A fenti nappaliba én vagy húgom csinál (idén húgom), és én szoktam a barátoméknak is adni, sajnos elfelejtettem lefényképezni, pedig igazán szép lett (én meg szerény vagyok).
Egyébként nem vagyok vallásos, de ezt a szokást ettől függetlenül is szeretem. Úgy gondolom, hogy nem kell ahhoz kereszténynek lenni, hogy élvezzük a szeretteinkkel való közös koszorúkészítést vagy a vasárnapi gyertyagyújtást.

Nektek van adventi koszorútok? Ha igen, saját készítésű vagy vásárolt?
És adventi naptáratok? Bevallom, nekünk van, és minden nap kapunk valami apróságot :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó még ha gyorsan is csináltad!
    Nálunk adventi koszorú van,amit minden évben mi készítünk.:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó lett :)O
    Kifejezetten tetszik a "koszorú" része, meg a csillámos háttér :)

    VálaszTörlés