2012. december 24., hétfő

Boldog karácsonyt! / Karácsonyi tag


Nagyon boldog karácsonyt és szeretetben gazdag ünnepeket kívánok Nektek!

"Szeretet nélkül minden ház üres, minden városka lakatlan, minden zseni ügyetlen, félős nyuszi csak a kalapban."


Most pedig jöjjön egy karácsonyi tag, amit még valamikor novemberben láttam először, de akkor még korainak tartottam kitölteni.

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?

Én azok (kicsiny) táborát erősítem, akik szeretnek csomagolni, így a válaszom egyértelmű. Úgy érzem, hogy így az ajándék mellé a figyelmemet is adom az ajándékozottnak. Ráadásul olcsóbb is, mint a tasakos megoldás :)

Igazi vagy műfenyő?
Még a szüleimnél lakom, mindig igazi fenyőnk volt, de ha saját háztartásom(unk) lesz, szerintem befektetünk egy igazán szép műfenyőbe, és remélhetőleg sokáig fogjuk használni.

Mikor díszíted fel a fát?

24-én délelőtt szoktunk díszíteni, nem tudom még, hogy változtatok-e majd a hagyományon (kacérkodom a gondolattal, hogy 23-án este díszítsünk).

Mikor bontod le a fát?

Nincsen fix időpontja, de általában elég későn.

Szereted a tojáslikőrt?

Ha jól emlékszem, még sosem ittam :)

Kedvenc ajándékod amit gyermekként kaptál?

Hát ez jó kérdés... Talán egy plüss német juhászkutya.

Van "betlehemed"?

Nincs, soha nem is volt.

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?

A nagyszüleimnek. Sosem tudom mit adjak nekik.

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?

Húgomnak. Ismerem az ízlését, tudom minek örülne, nagyon könnyű dolgom van vele.

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?

Még egy nehéz kérdés. Nem emlékszem, hogy lett volna olyan karácsonyi ajándék, aminek nem örültem volna, viszont nemrég megkaptam életem legrosszabb ajándékát, közeli rokontól: noname száraz bőrre való tonik (csak a vak nem látja, hogy zsíros bőröm van), és szájvíz... :D

Elektronikus vagy postai képeslap?

Ha már küldök lapot, akkor biztosan hagyományosat.

Mikor kezdesz vásárolni?

Idén megpróbáltam korán kezdeni a vásárlást (november vége-december eleje), de persze még 21-én is ajándékokért rohangáltunk.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?

Nem.

Kedvenc karácsonyi étel?

Amióta az eszemet tudom, ugyanaz a menü nálunk, és bevallom, már egy kicsit unom. Ha majd én dönthetek a menüről, a leves biztosan francia hagymaleves lesz :)

Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?

Még sosem utaztunk el, de ki tudja, mi lesz később.

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?

Egyik sem, csúcsos alakú.

Mikor nyitod ki az ajándékod? 

24-én este, vacsora előtt.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?

Bevallom őszintén, van egy pár ilyen, leginkább családi dolgok, de igyekszem túltenni magam rajtuk, és élvezni az ünnepeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése