2012. november 11., vasárnap

Sleek Be Beautiful Blemish Balm - Első benyomások


A mai bejegyzés a Sleek BB krémjéről szól, a pontos neve Sleek Be Beautiful Blemish Balm.
Ez nem teszt, hiszen pár nap alatt nem lehet teljesen kiismerni valamit, főleg nem egy BB krémet, inkább csak az első benyomásaimat írom meg nektek.

A krémet a makeuplazától rendeltem, minden rendben ment, már többször rendeltem innen, még sosem volt semmi gond.


2600 Ft-ért 50 ml terméket kapunk, nem mondható kimondottan olcsónak, de bőven a megfizethető kategóriába tartozik szerintem.

A Sleektől már megszokott csomagolásban érkezik, fekete papírdoboz, benne a matt fekete tubussal, aminek szerintem nagyon eltalálták a méretét-formáját, pont kézbe illik. Az árnyalat neve és a leírás  a tubus hátulján található, angolul.

Az állaga kimondottan sűrű, kb. mint a Garnier BB-é (a simáé), de nem okoz nehézséget eldolgozni.

Én a Light árnyalatot rendeltem meg, ami már felvitelkor tökéletesen passzol a mostani bőrszínemhez, így nem tudom megmondani, alkalmazkodik-e a bőrszínhez, és ha igen, mennyire. Nekem egyébként a normáltól egy picivel sötétebb a bőrszínem, viszonyításul pl. a Garnier olajmentes BB-ből a medium kell, a Catrice Infinite Matt-ból a 040 bronz beige.


Sleek BB Light | Garnier olajmentes BB medium | Catrice Infinite Matt 040  bronz beige

Egyértelműen sárgás tónusú, a Garnier már-már narancssárgásnak tűnik mellette.
Egyébként 4 színben létezik: Fair, Light, Medium, Dark, ezek közül a Fair, a Light, és a Medium kapható a makeuplazánál. Normál és sötétebb bőrszínre ajánlom a Lightot,  világos bőrűeknek a Fair való, a Medium pedig már nagyon sötét szerintem, nyárra lehet jó a nagyon-nagyon napozósaknak, illetve kreol bőrre.

A fedését közepesnek mondanám, és ami poén, hogy szerintem erősebb, mint a Sleek New Skin Revive alapozója (tesztet itt olvashatjátok). Nagyon szép egységes bőrképet ad, de a nagyobb bőrhibákat persze nem fedi el. A Garnier olajmentes BB-hez képest egyértelműen jobb a fedése, de ennek ellenére kevésbé kelt természetellenes hatást, nem emeli ki úgy a száraz részeket, mint az.

Szerettem volna fekete szemceruzán eldolgozva megmutatni a fedést, de a Garnier BB teljesen, a Sleek BB pedig részben oldotta fel a ceruzát (O.o), így nem sokat ért volna a kép.

Négy alkalommal használtam a krémet, és sajnos (vagy inkább szerencsére) ennyi idő alatt már kiderült, hogy az én zsíros bőrömre nem való ez a krém. Nem lettem tőle pattanásosabb, vagy ilyesmi, csak egyszerűen érzem, hogy ez túl sok neki.

Púder nélkül nap végére rendesen átfényesedik (legalábbis az én bőrömön), púderrel nem tudtam tesztelni, mert eltűnt a példányom O.o

A tartósságát jónak mondanám, egy egyszerű munkanapot simán kibír, kérdés, hogy nyáron, melegebb időben hogyan teljesítene.


Hosszú távú hatásról nyilvánvalóan nem tudok nyilatkozni.


Összességében: Szerintem ez egy szuper krém lehet normál, száraz, esetleg még kombinált bőrűeknek is, de zsíros bőrre nem ajánlom. Megfelelő a fedése, könnyű vele dolgozni, és normál körülmények között tartós is.

Nagyon sajnálom, hogy nekem nem vált be, ha nem zsíros bőrtípusom lenne, szerintem új kedvencet köszöntenék a személyében.

2 megjegyzés:

  1. Én még a Garnier olajmentesével barátkozom, azért itt látszik, mennyire folyékony az.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az :D Egyébként nekem nagyjából bevált ez az olajmentes, de persze nem bírtam magammal, és ki kellett próbálnom a Sleeket is...

      Törlés