2012. november 5., hétfő

Októberi szerzemények

Ebben a hónapban "visszafogtam a fogyasztásomat", mondjuk ez a siker leginkább annak köszönhető, hogy alig jártam veszélyes helyen (Rossmann, Müller, etc.), de ettől függetlenül örülök neki :)


Moyra 76 | Moyra 80 | Moyra 41 | Lovely Moulin Rouge Nr. 10. | Lovely Moulin Rouge Nr. 11. | Lovely Moulin Rouge Nr. 5.


Moyra 76 | Moyra 80 | Moyra 41 | Lovely Moulin Rouge Nr. 10. | Lovely Moulin Rouge Nr. 11. | Lovely Moulin Rouge Nr. 5.
3 réteg

A Moyra lakkokat barátomtól kaptam névnapomra, persze én választottam ki őket :D, így azt is tudom, hogy 350 Ft-ba került darabja. A Moulin Rouge lakkok közül először csak a 11-est és az 5-öst vettem meg, később elcsábultam a 10-esre is, mondván még nincs ilyen színű lakkom (sőt, még hasonlóm sem), ezek 499 Ft-ba kerültek.
A swatchon mindegyik lakkot három rétegben kentem fel. Igazából a Lovely 10-es az egyetlen, amit beleőszülés nélkül is lehet rendes lakként használni, a többi inkább fedőlakk jellegű.

Moyra 76: Átlátszó alapban közepes méretű arany csillámok.
Moyra 80: Áttetsző fekete alapban közepes méretű zöld, kék, és ezüst csillámok, gyönyörűszép! Bár a képen úgy tűnik, hogy a csillámok miatt rücskös lesz a lakk felszíne, de egy rétegben abszolút sima felületet kapunk, ami bőven elég csillámmennyiséget biztosít. Érdemes kipróbálni a feketén kívül más színű alaplakkon is (zöld, kék, lila), mert nem változtatja feketévé az alapszínt, csak elmélyíti.
Moyra 41: Áttetsző pinkes bordó alapban (szerintem egy az egyben málnaszörp, de komolyan) apró ezüst csillámok.
Lovely Moulin Rouge Nr. 10.: Élénk pink, apró csillámokkal. 3 rétegben érdemes felkenni. Még nem próbáltam élesben (ahogy a többi MR lakkot sem).
Lovely Moulin Rouge Nr. 11.: Lilás alapban színjátszó csillámok. Szerintem csak fedőlakként érdemes használni, mert elég gyengén pigmentált.
Lovely Moulin Rouge Nr. 5.: Korallos-piros alapban színjátszó csillámok, ugyanaz érvényes rá, mint tizenegyesre.


essence glam liner liquid eyeliner 03 stage diva, 02 dresscode ivory: Na jó, ezt a két tust "csak úgy" vettem meg (egyébként megvan a sötétkék is, már azt is leárazva vettem), de 99 Ft-ért nem tudtam otthagyni, és ha csak egyszer is használni fogom őket, már akkor megérte (jó, nem, de jó ezt mondani :D).

NYC Show Time Volumizing Mascara: Igazából nem tudom, mit mondjak erről a spirálról, mert szerintem egy használt/sokat nyitogatott darabot vettem meg... (pedig direkt hátulról választottam) Nem darabos, nem pereg szerencsére, egyszerűen olyan, mintha félig kifogyott volna. Kb. annyit csinál, hogy befesti a pilláimat, és szépen szétválasztja őket, dúsít is valamennyire, de hosszabbítás 0. Úgy használom, hogy első réteg ezzel a spirállal, a második réteg pedig a Maybelline One by One, így brutális szempilláim lesznek. Így ugyan el fogom használni, de kell vennem egy másik spirált, ami magában is használható (kétlaki életet élek, ezért sok mindenből kettő kell).799 Ft-ba került.


Sleek i-Divine Storm paletta: Szintén névnapi ajándék volt :) Magyon szép őszi színek vannak benne, azt hiszem sokat fogom mostanában használni. 2500 Ft


Avon Naturals vörösáfonya és fahéj szett (tusfürdő, testápoló testpermet): Isteni illata van mindegyik terméknek, bár én a fahéjat egyáltalán nem érzem benne. A tusfürdő jól habzik és nem szárít(!!), sajnos az illata nem túl tartós. A testápoló egynek elmegy, semmi extra, igazából az illatért használom, mert van már bevált testápolóm. A testpermet szerintem abszolút felesleges dolog, de azért fújogatom magamra szorgosan :D 1499 Ft


Őszi cipőt muszáj volt vennem, tudom, hogy minden nő azt mondja, hogy nincs egy cipője se, de nálam szó szerint ez a helyzet állt fent.
Eredetileg sima tornacipőt akartam, de abból csak olyat vagyok hajlandó venni, aminek a talpa és az orra is fekete, ilyet viszont nem találtam, aztán meg addig keresgéltem, amíg olyan hideg lett, hogy egy tornacipő nem lett volna elég. Ezután a sportos fazonú cipők között nézelődtem, de egyik sem tetszett igazán.
Végül megláttam a fenti cipőt, és úgy gondoltam, tökéletes lesz. Igaz, elég nagy váltás a tornacipőhöz képest, de valamiért egyébként is úgy alakult a stílusom, hogy tavasszal-nyáron sportos, laza ruhákat hordok, ősszel-télen pedig elegánsabbakat.
A csizmát "csak megláttam", de nagyon megtetszettek a kis bohókás lógókák, és úgy voltam vele, hogy inkább most megveszem, még ha nem is terveztem, mintsem télen kutassak megfelelő után, amikor már muszáj, és mint tudjuk, ha valami nagyon kell, abból sosem találunk pont jót...
Mindkét cipőt a Deichmannban vettem, 7990 Ft-ért.

Azt hiszem, ennek a sálnak örülök legjobban a szerzeményeim közül. Élőben nem ennyire egyértelműen zöld, hanem inkább sötét teal színű. Nagyon szeretem, mert annak ellenére, hogy elég vékony anyagból van (végre egy sál, ami nem piszkál halálra a szúrós anyagával) a fazonja miatt elég meleg, mert ez ilyen körsál (szóval nem kell megkötni, ami a másik halálom, mert sehogy sem mutat jól), egyszerűen körbetekerem háromszor a nyakam körül, egyre nagyobb köröket képezve. Szerintem nagyon csinos :) A C&A-ban vettem, 2790 Ft-ért.

17 megjegyzés:

  1. A bakancs nagyon tetszik! A testpermetet pedig próbáld ki textilspray-nek, nagyon jó dolog, nálam csak az a célja, általában az ágyneműre használom :-) A Sleek paletta pedig love <3

    VálaszTörlés
  2. Szuper dolgokat vettél/kaptál. Ez a Storm paletta egyre jobban tetszik, a vörösáfonya és fahéj szett nekem is megvan én szeretem őket. :)
    (Lightbox-ban fényképezel? Mert nagyon jók a képeid minősége!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, most éppen a csizma dobozára raktam egy fehér lapot (ez lett az alap), a doboz tetejébe meg ragasztottam egyet (ez pedig a háttér), és egymásba raktam őket :)
      Egyébként köszi, nagyon jólesik a dicséret, sokat fáradok vele, hogy jók legyenek a képek.

      Törlés
  3. Azok a pinkes-pirosas lakkok nagyon tetszenek. =) Meg a sál is. Nagyon jó színe van.

    VálaszTörlés
  4. Oké, ez 3 MR lakk felkerült a kis listámra... :D (most utállak miatta kicsit, eddig nagyon lebeszéltem magam róla.. :D)
    A sleek palettára kíváncsi leszek, és a 2. csizma is nagyon bejövős :]
    Nekem pont tegnap ázott be az átmeneti csizmám, de egyelőre bírnia kell, bár ezek szerint csak száraz időben fogja.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi :D De egy csomó blogon lehetett őket látni, azt hittem, nem okozok velük ekkora sokkot :D
      Hát sajna ezek sem vízállóak :(

      Törlés
    2. Hát igen, de eddig mindig elhessegettem :D
      Amúgy nem tudod, ezek meddig kaphatóak?

      Törlés
    3. Nem tudom, de már eléggé le vannak fosztva az állványok :D

      Törlés
  5. Ok, a 41-es Moyrát meg kell néznem magamnak. :D
    Gyönyörűek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen érdemes legalább lecsekkolni :D

      Törlés
  6. Szupi cuccok! A storm palettát én is régóta nézegetem már, lehet meglepem magam vele karácsonyra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én karácsonyra az Originalt fogom kapni (igen, megvettem előre :D) :)

      Törlés
  7. A cipők a kedvenceim :$ és a 11-es lakkot most már tuti megveszem ! :D

    VálaszTörlés
  8. A fekete bokacsizmád nagyon tetszik, én is hasonlót keresek, csak lapos talpú változatban! :)

    VálaszTörlés