2012. november 20., kedd

Avon Luxe szempillaspirál | teszt


A mostani, azaz a 16. kampányban az Avon előrukkolt egy új termékcsaláddal, a Luxe-al, ami, mint az a nevéből is sejthető, a luxuskategóriát kívánja képviselni az Avon sminktermékekein belül. Elegáns csomagolás és az átlag Avon-termékeknél egy fokkal magasabb ár jellemzi a darabokat, a minőségről (egyelőre?) csak a szempillaspirál tekintetében tudok nyilatkozni.

Leírás: "Fekete gyémántpor az ultrasötét színért és az elragadó tekintetért - Ultrasötét szín és ultraragyogó volumen nagyszerű keveréke. A klasszikus spirálkefe formázza, kiemeli és intenzívvé teszi a szempillákat a tövüktől a végükig. Tartós viselet, nem tapad össze." (imádom egyébként az ilyen stílusában hangzatos, tartalmában ostoba marketingszövegeket :D ) 7 ml, két árnyalatban kapható: Black (fekete), Brown (barna), én a feketét vettem meg.


Csomagolás: Lila, kígyómintás papírdobozban érkezik a termék, ami sokaknak nem tetszik, szerintem is egy kicsit fura, de azért nem olyan rossz.

Maga a szempillaspirál arany színű tubusban van, a kupakja szép fényes, és tényleg gyűjti az ujjlenyomatokat, de megmondom őszintén, engem baromira nem érdekel, max. annyiban, hogy fotózás előtt nem árt megtörölni :)
Ami még érdekes lehet, hogy nem henger alakú tubusban van, a keresztmetszete olyan, mintha egy oválist 2/3-nál elvágtak volna. Nincs nagy jelentősége, de használat közben jóleső fogása van. 
Nekem nagyon tetszik ez a csomagolás, elegáns, szép, letisztult. 5/5


Használat, állag, kefe: Hagyományos spirálkeféje van, a jobbik fajtából, kicsit hosszabb, mint az átlag, de ez nem jelent gondot használat közben; nekem kis, mélyen ülő szemeim vannak, de még nem ért vele baleset :)

Az állaga pont jó, se nem folyós, se nem sűrű, végre egy spirál, amit nem kell hetekig használni, hogy kihozhassuk belőle a maximumot, a kefe már a legelején is a tökéletes mennyiségű festéket veszi fel. 5/5


Hatás: És elérkeztünk a sarkalatos ponthoz...

Amikor először kipróbáltam - mint minden más spirált, egy rétegben - nagyot csalódtam, a képeken ti is láthatjátok miért: kb. csak beszínezi a pillákat.
Két rétegben már egészen jól teljesít, és nagyon örülök annak, hogy szépen szétválasztja a szempillákat, egyáltalán nem ragadnak össze.
A teszt kedvéért kipróbáltam 3 rétegben, így sokkal jobban dúsít, jóval erősebb hatást érhetünk el így.
Egyaránt hosszabbít és dúsít, az eredmény nem rossz, 2-3 rétegben kifejezetten tetszik, de maga a tény, hogy min. 2 réteget kell használnom, nem engedi, hogy maximum pontszámot adjak (minden eddigi szempillaspirálomat 1 rétegben használtam, elég volt nekem az a hatás). 4/5


Megjegyzés: A képek szerkesztésekor majdnem sokkot kaptam, amikor megláttam, hogy milyen kis csököttek a szempilláim. Nagyon megviselte őket a folyamatos sminkelés (pedig minden este lemosom a sminkem), sürgősen orvosolnom kell a problémát, egy ricinusolaj-kúrával fogom kezdeni.



Tartósság: Erre nem lehet panaszom, simán kibír egy napot, nem pereg, nem kenődik. Nem vízálló, de ezt nem is ígéri. 5/5

Ár/érték arány:
 Én egy bemutató ajánlat révén 1199 Ft-ért jutottam hozzá, a teljes ára 2600 Ft, mostani katalógusára 1949 Ft. Azon az áron, amin én vettem, megérte, de rendes áron nem venném újra. Ennél kevesebbért is lehet ugyanígy vagy akár jobban teljesítő spirált találni akár az avonos, akár a drogériás termékek között. 3/5


Összességében:
 Megszerettem ezt a spirált, és nagyon tetszik, ahogyan szétválasztja a pillákat, de nem tudom nem figyelembe venni, hogy a kívánt hatásért minimum két rétegben kell használnom,  illetve nem érzem úgy, hogy kiemelkedőt nyújtana az árkategóriáján belül. 4/5


Azoknak ajánlom, akik hétköznapi spirált keresnek, a drámai hatást várók inkább keressenek tovább :)


8 megjegyzés:

  1. Én is nagyjából ugyanezeket írtam róla, szóval a véleményünk egyezik. Először én is csalódtam benne, de végülis 2-3 rétegben azért nem olyan rossz az eredmény. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rossz, sőt, egészen jó, csak ennél azért extrább dologra számítottam ilyen kategóriában :)

      Törlés
  2. Nekem két réteggel már tetszik, bár én alapból 2 rétegben szoktam használni mindet :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsém van, általában 1 réteg elég bármiből :)

      Törlés
  3. Én pont azon vacilláltam, hogy bepróbáljam-e ezt az új szempillaspirált, de aztán lebeszéltem róla magam. Úgy tűnik jól tettem! Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. 2-3 rétegben nem rossz teljesítmény, de ennyi pénzért én többet várnék tőle.. Itt inkább a csomagolást fizeti meg az ember... Egyébként nekem nem vált a kedvencemmé, lepasszoltam anyámnak, ő odáig van érte :D

    Dark4ngel

    VálaszTörlés