2012. november 7., szerda

Week 9: Rainbow Nails | 31 WNC


Hát ezzel egy picit elkéstem... :D
Az úgy volt, hogy eleve sem tudtam pénteken posztolni az aktuálist darabot, de szombaton rájöttem, hogy ráadásul nem a 9. heti festést csináltam meg pótlólag, hanem a 10. hetit -.-' Most mondjátok meg :D

Az ötlettel elégedett vagyok, a kivitelezéssel nem. Hát lehetne eggyel jobb, de nem kegyetlenül kurva rossz, hanem aránylag szar, viszont még kéne bele egy pár dolog (precizitás, fénytörési ismeretek, vagy legalább másolási képesség :D). (És ezzel a kultúrtörténeti utalások száma kettőre emelkedett a poszton belül.)
Nem csináltam több képet, mert ezt a borzalmas vonalvezetést nem kéne még mutogatni is :D

A többiek munkái:

Ingrid
Hajnal
VANITY

9 megjegyzés:

  1. ne viccelj már,nekem nagyon tetszik,kreatív :)

    VálaszTörlés
  2. A gyűrűs- és a kisujj szuper, a másik kettőnél meg kompenzálja a vonalvezetést az ötlet, nagoyn jó! :-D A minőségi besorolásaidon meg jókat nevettem :-D

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek :) Ezek szerint akkor felismerhető lett :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is klassz, ne legyél ilyen szigorú magadhoz. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem tetszik, szép lett ez is! :)
    Én most nem vittem túlzásba a kreativitást, semmi időm-energiám nem volt:

    http://sminktukor.blogspot.hu/2012/11/31-hetes-korom-kihivas-9-het-szivarvany.html

    VálaszTörlés