2012. november 30., péntek

Week 13: Animal Print | 31 WNC


Remélem felismerhető :)
Szerettem volna bocifejet a hüvelykujjamra, és farkat a kisujjamra, de túlságosan remegett a kezem, nem mertem kockáztatni.
Akármilyen óvatos voltam, a fedőlakk így is elkente egy picit :S
A többiek munkái:
Ingrid
Hajnal
VANITY

______________________________________________________________________________

Úgy tűnik, egy kicsit túlvállaltam magam, mert jelentkeztem két decemberi-karácsonyi lakkos kihívásba is, így 3 körmös projekt fog egyszerre futni a blogon.
Gondolkoztam, hogy visszamondom az egyiket, de nem tudtam választani. Egyelőre megpróbálok helytállni mindegyik fronton, aztán majd meglátom, hogy mennyire tartható a helyzet.
Ezzel egy időre túlsúlyba kerülnek a körmös munkák a blogon, aminek a fogadtatásától tartok egy kicsit, ugyanakkor be kell vallanom, hogy mostanában sokkal jobban élvezem a lakkozást, mint a sminkelést. Úgy érzem, könnyebben alkotok szépet körmön, mint arcon (az alapanyag, ugye...), ráadásul prezentálni is könnyebb egy lakkozást.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon helyes tehenes:)) Én örömmel fogadom a körmös dolgokat is, főleg, mert tudom hogy itt igényes munkával lehet szembetalálkozni:)

    VálaszTörlés
  2. Amikor sminkboxon láttam a posztot, azt hittem dalmata körmökről lesz szó, mert olyan kicsinek tűntek a fekete részek. :D De szép, ügyes munka! Csak beleéltem magam a 101 kiskutyába.:D

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek! :)
    Andus: Pont gondolkoztam, hogy minek tűnhet még ez a festés, és nekem is a dalmaták jutottak eszembe :)

    VálaszTörlés
  4. Cuki lett! =)
    Nekem is ez lett az állatos körmöm, csak én a gyűrűs ujjamra a bocifejet raktam, ahogy te is tervezted. =)
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/09/31-days-nail-polish-challenge-13-allat.html

    VálaszTörlés