2012. november 23., péntek

Week 12: Stripes | 31 WNC


Felváltva festettem ki a körmeimet a NYC Expert Last Nail Polish 240 Velvet Rope és a NYC In a New York Color Minute Quick Dry Nail Polish 214 Flat Iron Green lakkokkal.
A jobb kezemen essence körömnyomdával és a szintén essence 002 stamp me! black lakkal alakítottam ki a csíkos mintát, a bal kezemen pedig díszítőcsíkokkal.


A nyomdával az volt a gond, hogy az essence nyomdalemezek eleve kicsik az én körmeimre (leginkább a hüvelykujjamra), ráadásul ez eredetileg egy átlós minta, így a minta a beforgatással is veszít a méretéből, plusz azalatt, míg azzal szórakoztam, hogy vízszintes legyen a minta, sokszor meg is száradt a lakk.
A díszítőcsíkkal dolgozni meg nagyon macerás meló volt, az összeset beigazgatni, egy vonalban levágni a végüket stb... Erről nem is hoztam képet, mert nem lett igazán szép, volt amelyik csík felpöndörödött a széleken, és lekopott róla a fekete festék a fedőlakktól. Messziről egész jó, de arra nem alkalmas, hogy fényképet mutassak róla :)

A lakkozást mindkét kezemen az essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakkal fejeztem be, a képeken látszik, hogy nevéhez híven tényleg tükörfényes felületet kapunk, és ami a legjobb, hogy napok múlva is ilyen marad!

Arról, hogy mennyire tartósítja a lakkozást, még nem tudok érdemben nyilatkozni, de tervezem letesztelni.

Mint írtam feljebb, az NYC két különböző fajtájú lakkját választottam alapszínnek, a bordó a hosszan tartó, a zöld pedig a gyorsan száradó típusból van. Ennek ellenére sem száradásban (mindkettő viszonylag gyorsan száradt), sem tartósságban (3 nap után néhány körmön a minimálisnál is minimálisabb [oké, tudom, hogy ennek nincs értelme :)] kopás a körömvégeken) nem véltem felfedezni különbséget a kettő között, mondjuk utóbbiban közrejátszhat a fedőlakk is.


Nagyon nehéz - vagy legalábbis az én képességeimet meghaladja - ilyen sötét lakkokat úgy fotózni, hogy megfelelőek legyenek a színek, és a kép többi része se égjen ki. Most sem igazán sikerült, de azért a lényeg látható.


Összességében nagyon tetszik ez a lakkozás, szerintem nagyon jól mutat együtt a bordó-sötétzöld-fekete trió, tökéletes őszre :)


A többiek munkái:

Ingrid
Hajnal
VANITY

5 megjegyzés: