2012. november 16., péntek

Week 11: Polka Dots | 31 WNC


Pöttyös körmök. Na igen, egy picit gyermetegre vettem a figurát :)

Mondjuk szegénykék elég ijedt fejet vágnak, biztos olyat láttak amit nem kellett volna. Vagy velem együtt olvasták az aktuális Stephen King-könyvet (Borzalmak városa).


Egyébként meglepően egyszerű az elkészítése, minimális kézügyesség kell hozzá.
Felkentem két réteget az NYC Expert Last Nail Polish 235 Fine Red Wine árnyalatából, száradás után egy vékony ecsettel vonalat húztam a körmeim közepére, majd félkörívet a körmeim végére, végül kitöltöttem a formát (Maybelline mini colorama 23 Dark Chocolate). 
DIY pontozóval (ceruzába szúrt gombostű) elkészítettem a pöttyöket és a szemeket (fehér lakk: Maybelline mini colorama 51 French White). Befejezésül az essence studio nails ultra gloss nail shine fedőlakkot használtam (új szerzemény).


A többiek munkái:
Ingrid
Hajnal
VANITY

14 megjegyzés:

  1. Én is pont ugyanezt készítettem erre a témára. :D
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2012/09/31-days-nail-polish-challenge-11-pottyos.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a tieidnek is ilyen kis rémült tekintete van :)

      Törlés
  2. Jaj nagyon kedves lett, nekem ez eszembe se jutott! :) Imádom <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édesek a katicáid :). Én a tutorial ihlette napra készítettem el őket :)
    http://rekablogol.blogspot.hu/2012/08/31-napos-kormos-kihivas-utolso-elotti.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudta, hogy neked is van blogod O.o :)

      Törlés
  4. Nagyon aranyos lett :)) Varázsoltál egy kis tavaszt ebbe a hidegbe :))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos, és nagyon szépen kivitelezett. :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen mindenkinek! :)

    VálaszTörlés