2012. november 9., péntek

Week 10: Gradient Nails | 31 WNC


Az eheti téma a színátmenetes körmök voltak, amit én valami fatal memory error miatt múlt hétre csináltam meg, na de sebaj, a képek szavatossága nem jár le :D




Elég egyszerűen oldottam meg a dolgot; az alapszín a NYC 240 Velvet Rope, erre pacsmagoltam - szivacs híján - ecsettel a Maybelline mini colorama 23 Dark Chocolate-t. Fedőlakknak a Miss Sporty Nail Expert Manicure 5 silk base& top coat for glossy nails lakkot használtam, 2 rétegben (te jó ég, micsoda hosszú név).


Közelről nézve látszik, hogy nem sikerült szépre az átmenet, túl darabos, kivehetők a pöttyök, de mivel elég sötét szín mindkettő, ezért nem feltűnő.

Mondjuk nekem tetszik, de ez már egy új minta szerintem, nem a klasszikus átmenetes lakkozás.




A többiek munkái:
Ingrid
Hajnal
VANITY

6 megjegyzés:

  1. Szerintem teljesen korrekt. Nekem tetszik, nem látszik benne, hogy ne lenne olyan szép az átmenet, pont a sötét színválasztás miatt, ami egyben visszafogottabb is. :) Nagyon tetszik, nagyon illik hozzád!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépe mindenkinek a dicséretet! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, és tényleg nagyon illik hozzád ez a kombináció :-)

    VálaszTörlés