2012. október 28., vasárnap

Szolgálati közlemény + blogsale (smink, ruha, parfüm)

Mint azt ahogy észrevehettétek, egy picit módosult a blog külseje. Gyakorlatilag csak kivettem a fejlécből a képet, és kerestem egy magyar ABC-vel kompatibilis, nekem tetsző betűtípust, illetve csináltam oldalakat.
Nem nagy szám, de nekem egyelőre tetszik, egyszerű és letisztult. Addig ilyen marad, amíg nem érzem baromi cikinek, hogy ennyivel letudtam a design-t :D


Lett egy Sale fül is, ezentúl nem lesznek külön bejegyzések a blogsale-knek, hanem ide teszem fel a számomra feleslegessé vált dolgokat, érdemes időnként meglesni az újdonságokat :) Rengeteg új dolgot tettem fel, legfőképp ruhákat és parfümöket.


Tetszik az új külső? Vagy jobb volt a régi?

9 megjegyzés:

  1. Nekem ez a letisztultabb vonal nagyon bejön!!

    VálaszTörlés
  2. Én szeretem az egyszerűbb, átlátható sablonokat, nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nem csak nekem tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszene, csak a füleket hiányolom :(

    VálaszTörlés
  5. Nekem is tetszik, szép :) Sajnos nekem is nagy problémákat okoz a saját dizájnom :D

    VálaszTörlés
  6. http://brittanyshop.blogspot.hu/
    itt is van blogsale! Nézzetek be hozzám is. :)))

    VálaszTörlés