2012. október 8., hétfő

Szeptemberi szerzemények

Szeptemberben nem vettem semmilyen ruhaneműt, így most csak ez az egy szerzeményes poszt lesz.


Na igen, a körömlakkoknak nem tudok mostanában ellenállni...

Moyra 72
(lemaradt a képről): Ez az a bizonyos narancssárga lakk, amit a 31 Week Nail Challenge miatt vettem meg. Itt leírtam róla a véleményemet. Röviden: nem vagyok vele teljesen megelégedve. 490 Ft

Moyra 99:
Óóó, hát ő csodaszép. Önmagában nem túl látványos, de fedőlakként gyönyörű. Fog még szerepelni a blogon :) Szerencsére felfedeztem, hogy míg a Köki terminálban 490 Ft-ért vesztegetik a Moyra lakkokat, addig a Sárkány centerben ugyanezek a lakkok 350 Ft-ba kerülnek, így őt már olcsóbban vehettem meg.
Max Factor Nailfinity 735 Pearly Pink, 200 Copper Flame, 900 Ruby Fruit (lemaradt a képről): Hát izé... Akciósak voltak, meg minden, nem tudtam ellenállni. A Ruby Fruit egy nagyon mély lilás-bordó, a Pearly Pink egy világos gyöngyházas rózsaszín, a Copper Flame pedig egy nagyon különleges barna, bordós-mályvás fénnyel. Sajnos ez a fény inkább csak az üvegben látszik, felkenve nem annyira érvényesül. Nem vagyok elájulva a lakkok minőségétől, mert bár gyorsan száradnak és két réteg elég belőlük, a tartósságuk hagy kivetnivalót maga után, 2-3 napot bírnak. Ilyen drága lakkoktól (még akkor is, ha féláron vettem őket) többet várnék. 800 Ft/db

NYC In a New York Color Minute 214 Flat Iron Green, 204 West Village, 210 Chinatown:
Szintén akciós lakkok, egy méregzöld, egy sötétkék, és egy sötét liláskék, még nem próbáltam őket. 250 Ft/db

essence cherry blossom girl 01 fortune cookie, 
02 my little kimono: Legszívesebben mind a négy lakkot megvettem volna, de sikerült lebeszélnem magamat a másik kettőről. Még nem próbáltam őket. 599 Ft/db

Catrice Revoltaire 
C02 Attracting Camouflage, C04 Colour of Honor: Nem tudom, honnan szedték elő ennek a trendkiadásnak a maradékát, de nagyon örültem neki (vettem még mást is a kollekcióból, lentebb láthatjátok). Teljes áron ritkán veszek Catrice cuccokat, valamiért nem bízom bennük, de így azért bátrabban nyúlok értük. 299 Ft/db


wet n wild Color Icon Eyeshadow Trio Enter A New Realm, Cool As a Cucumber:  Lollynál csaptam le erre a két szemhéjpúderpalettára, még csak a másodikat használtam, abból is csak a lilát, szóval nincs még róluk kiforrott véleményem. Ha esetleg érdekel titeket egy teszt, akkor jelezzétek! 500 Ft/db

Catrice Revoltaire 
Toxic Combination: Elég buta dolog volt tőlem, hogy nem kinyitva fényképeztem le... Egyébként a zöldes változatról van szó, párszor használtam, és nagyon tetszik. Teljes áron nem akartam megvenni anno, mert volt egy nagyon nagy csalódásom Catrice szemhéjpúderekkel, de úgy voltam vele, ha 299 Ft-t bukok rajta, abba nem halok bele. Egyébként tényleg nem értem, honnan szedték ezeket elő (Árkád Rossmann egyébként), hibátlan állapotban volt mindegyik, sehol egy belenyúlás, a rúzs is teljesen érintetlen volt (igen, vettem egy rúzst is, lásd lentebb).


Sleek i-Divine Monaco paletta: Ez a paletta még akkor volt egy limitált kollekció része, amikor én még nem is nagyon foglalkoztam sminkeléssel, így persze mire rátaláltam, már rég elfogyott. Végül Edit beauty sale blogján sikerült megszereznem, 2880 Ft-ért. Már csak a Curaçao paletta kéne, és teljes lenne a boldogság :)


NYX Cream Shadow Aqua, Deep Blue: Ezt a két krémes szemfestéket is Lollynál találtam, még csak a kezemen próbáltam őket, de gyönyörű a színük. Kérdés, mennyire lesznek tartósak. 500 Ft/db

essence cherry blossom girl 2in1 filces szemhéjtus:
Hát, nekem nem jött be. Jól pigmentált, igazi fekete szín, könnyű használni is, viszont max 4-5-6 órát bírt, igaz, nekem elég zsíros és "gyűrődős" a szemhéjam. 990 Ft

Avon Jillian Dempsey professzionális szemceruza Teal Black:
Imádom a kék és zöld színt, még jobban a kettő keverékeit, közéjük tartozik a teal szín is (szerintem, de lehet, hogy színvak vagyok), így nem nagyon akartam lebeszélni magam erről a szemceruzáról. Még nem próbáltam, kíváncsi vagyok, mennyire lesz tartós. 1029 Ft




Rimmel Lasting Finish 122 Stylish: Akciós és rúzs, nem szorul több magyarázatra... :D (a másik ilyen a körömlakk). A boltban egészen nude színnek tűnt (éljen a bolti világítás...), de otthon láttam, hogy sokkal élénkebb, erőteljesebb színről van szó. Bekerült a szeptemberi kedvenceim közé :) Sajnos nem túl tartós (2-3 órát bír rajtam), viszont nem szárít, finom az illata, és gyönyörű a színe. 599 Ft

Catrice Revoltaire Velvet Matt Lip Colour C03 Bloody Red: Hogy én mennyit kerestem ezt a rúzst anno! És sehol sem találtam, mindenhonnan elkapkodták. Na de most :D 299 Ft


Catrice Multi-Colour Rouge pirosító: Igazából fogalmam nincs, hogy ez trendkiadás volt-e, vagy csak simán megszűnő termék, mindenesetre nagyon örülök neki. Egyszerre használom pirosítóként (bronzosítóként) és highlighterként. 299 Ft



Avon Senses tusfürdők Xtreme, Serenity: Az elsőt barátomnak vettem, a másikat magamnak, finom az illatuk, nem szárítanak, többet nem nagyon lehet mondani egy tusfürdőről. 369 Ft/db

Joanna Fruit Fantasy tusfürdő:
Imádom az ananászt, van már a márkától egy ananászos bőrradírom, isteni az illata, szerettem volna tusfürdő formájában is magaménak tudni :) Az árát nem tudom pontosan, de szerintem 500 Ft alatt volt.


Garnier Skin Naturals Pure 3in1 arctisztító: Nagyon sokszor újravettem már ezt az artisztítót-arclemosót. Arclemosóként és pakolásként szoktam használni. A bőröm szereti, használat után jobb tapintású, mattít is pár órára. Kár, hogy elég borsos az ára. 1000-1200 Ft

Garnier Essentials szemfestéklemosó szőlő kivonattal:
 Ez a másik, amit számtalanszor újravettem már, de csak azért, mert nem találtam nála jobbat; nem vagyok vele teljesen megelégedve. 1000-1200 Ft
Legközelebb a Balea olajmentes szemfestéklemosóját fogom kipróbálni, a tippet az egyik olvasómtól kaptam, még egyszer köszönöm! :)

Avon ovális hajkefe:
Elvesztettem a vaddisznósörte hajkefémet, így muszáj volt beszereznem egy fésülködőeszközt. Sokakkal ellentétben én nem tapasztaltam a vaddisznósörte hajkefe jótékony hatását, nehezen fésültem ki vele a hajamat, nem igazán szerettem, így gondoltam váltok. Kezembe került egy Avon katalógus, hát akkor legyen ilyen. kb. 6-700 Ft

Ha kíváncsiak lennétek valamire, vagy akár több mindenre, jelezzétek kommentben, és igyekszem teljesíteni a kéréseket! :)

10 megjegyzés:

  1. Az ananászos bőrradírt vadászom..mindig elfogy mire odaérek,hogy vegyek..
    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hol próbálod? Én az Auchanban veszem, és még nem láttam, hogy ne lett volna :)

      Törlés
  2. De sok szép minden :) Főleg a lakkok tetszenek :)

    VálaszTörlés
  3. Húúú szuper dolgokat vettél *-* Jó érzés lehet, hogy téged még meg fog valamilyen sminktermék :( . Az ananászos tusiról írj majd légyszi, hogy mennyire tartós az illata! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké :) Külön bejegyzés nem hiszem, hogy lesz róla, de majd a következő elfogyott-as posztban tuti benne lesz :)

      Törlés
  4. Hű, jól bevásároltál :) Az NYC West Village nekem is megvan, nagyon szeretem. Viszont az új kedvencem most a Rimmel 60 másodperces lakkjai közül a bordó :) Már nagyon szerettem volna egy ilyen színt és 599 pénzért nálam tuti befutó :) És ma a szemhéjtust is kipróbáltam, nekem egész nap bírta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki :) Akkor csak az én szemhéjam ilyen selejtes :D

      Törlés
  5. A két catrice lakk nekem is megvan, és imádom őket, gyönyörűek, ha megint beléjük futnék, tuti vennék tartalékba. :)

    VálaszTörlés
  6. Kíváncsi vagyok, neked mennyire tetszik majd a 99-es Moyra, nálam konkrétan minden eddigi fedőlakkot ver, gyönyörű, amit a lilás-barnás árnyalatokkal művel. :-) A Catrice-lakkokért pedig kicsit sárgulok (mikor jutok már el egy Catrice-es üzletbe???)

    VálaszTörlés