2012. október 2., kedd

Szeptemberi kedvencek


Már megint alig pár terméket mutatok ebben a posztban, de ennek végre nem az az oka, hogy alig sminkeltem, hanem az, hogy túl sok mindennel sminkeltem :)

Igyekeztem kiválasztani azt a pár dolgot, ami a legtöbb sminknél fix volt, ezért ilyen szegényes a kínálat.

Garnier olajmentes BB krém: Hogy én mennyire vártam már, hogy végre írhassak róla, de eddig még nem volt olyan, hogy rendszeresen, több egymást követő napon használtam volna, és nem akartam "félinfót" közölni. Szeptemberben viszont sokszor használtam, és ez így lesz októberben is :)
Nekem a sötétebbik árnyalat van meg, ami nyáron kicsit világos volt, de most, és még 1-2 hónapon át pont jó lesz.
Annak ellenére, hogy zsírosodásra hajlamos bőröm van, használok alá hidratálót, mert egyrészt szüksége van rá a bőrömre, másrészt ha úgy kenem fel, hogy a hidratáló még szívódott be teljesen, sokkal könnyebben, szebben, természetesebb hatást elérve tudom eloszlatni.
A fedése gyenge-közepes, de nekem bőven elég hétköznapra, és igazából "programra" sem szoktam mást használni. Egységesíti a bőrképet, kisebb pattanásokat elfedi, de a nagyobb bőrhibákra önmagában nem elég.
Kb. 2-3 órán át marad teljesen matt a bőröm, de nincs az a zsírosbödön érzésem, mint a sima Garnier BB-nél, és nagyon könnyű érzés viselni. Maga a fedés egész nap kitart, persze egy kicsit megkopik a nap végére orr-száj környéken, de rajtam van olyan tartós, mint egy alapozó, sőt. Sajnos az orrfújást nem bírja, de mutassatok nekem egy terméket, ami igen... :(
Úgy veszem észre, hogy jót tesz a bőrömnek. A gyulladt pattanásokat segít visszahúzni, nem csinál újakat, jobb a bőröm tapintása (mármint akkor is, amikor épp nincs rajtam).


Avon Scentini Nights Emerald Sparkle: Nem mondom, hogy hű de tartós ez a parfüm, mert nem az, kb 2-3 órán át érzem magamon, de az illata finom, zöldalmás, friss, gyümölcsös. Szerintem ennél többet nem várhat az ember egy 999 Ft-os avonos parfümtől. Ha igényelném az egész napos illatot, magammal is vihetném, olyan pici üvege van.



Rimmel Lasting Finish 122 Stylish: Akciósan vettem ezt a rúzst, 5-600 Forintért. A színe rózsás, sötétebb rózsaszín, kicsit mályvás. Ez egy erősebb hétköznapi szín számomra, de vékonyabb rétegben bárhol viselhető. Az illata kellemes, 2-3 órát bír. Mostanában mindig a neszesszeremben tartom, tökéletes arra is, hogy egy egyszerű nappali sminket egy kicsit bulisabbá változtassak át. Elfelejtettem külön lefényképezni, úgyhogy egy másik blogról kölcsönzök képet:



Alterra Sensitiv ajakbalzsam: A "elfogyott"-as bejegyzésben már írtam, hogy nem vettem újra a Carmex-et, hanem helyette ezzel próbálkozom. Az ápoló hatásával elégedett vagyok, igaz, naponta sokszor kell újrakennem, és ebből kifolyólag gyorsan fogy. Kb. 1 hónap alatt a felét már elhasználtam. Így árban kb. ugyanott vagyok, mintha a Carmexet használnám, mert az 1000 Ft körül van, ebből pedig 2 db kerül 599 Ft-ba, de jól esik ez a "gyengédebb ápolás" a Carmex "hevessége" után, kicsit meguntam utóbbit.



Kedvenc egyebek



Kedvenc film: Ugyanazt tudom írni, mint augusztusban: ismét csak egy emlékezetes filmet láttam, ez pedig a Forrest Gump volt. Én még csak most jutottam el oda, hogy megnézzem ezt a filmet, de gondolom már mindenki látta, úgyhogy nem is írnék róla részletesebben. Aki még nem látta, és szereti az egyszerre vicces, szórakoztató, kedves és megható filmeket, az feltétlenül nézze meg! :)


Kedvenc könyv: Ken Kesey: Száll a kakukk fészkére című könyve volt az, amelyik a legnagyobb hatással volt rám ebben a hónapban. Egy elmegyógyintézetben játszódik a történet, ahol az állóvizet egy új beteg érkezése kavarja fel, aki ellen kíván állni a kialakult (sokszor értelmetlen) szabályoknak, korlátozásoknak, a napirendnek, egyszóval a rendszernek, és eléri, hogy a többi beteg is kitörjön a "birka-üzemmódból".
A könyvből készült film is, Jack Nicholson főszereplésével, biztosan többen is láttátok. Bár kiemelkedik a könyv-adaptációk közül, azért én azt ajánlom, olvassátok el a könyvet is, ha tetszett a film, nem egy hosszú könyv, könnyen olvasható, és más élményt nyújt, mint a film.

pár borító, amivel kiadták a könyvet
1983 | 2009 | 2012

Kedvenc honlap: Nem hiszem, hogy lesz máskor ilyen rovat, de muszáj volt most létrehoznom, hogy helyet adhassak a rukkola iránti rajongásomnak :)
Ez pedig az én adatlapom, nézzetek körül, hátha megtetszik valami :)


Kedvenc zene: És most mindenki egyszerre: KOOOOOCKAAAAA! :D







6 megjegyzés:

  1. A parfümöt én is nagyon megszerettem :P

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, csak kölni a kis drága, nekem a sötétlila van meg, fogalmam sincs a nevéről, erdei gyümölcsök rémlenek benne, és mindig nálam van, hogy napközben is frissíthessem az illatot. Utána nálam is a zöld következik :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a lila színű parfüm van meg :) olyan jó az illata, de tényleg nem tartós sajnos :( . A rimmel rúzsokat pedig nagyon szeretem én is! :)

    VálaszTörlés
  4. A BB krém már nálam is érik, már szeretnék venni egyet :) Forrest Gump <3 nagyon szeretem.

    VálaszTörlés
  5. Aaaa Dragonborn comes!!! Annyira csodás:)

    VálaszTörlés
  6. Szép színe van a rúzsnak, nekem az tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés