2012. október 30., kedd

Toxic Combination | smink


Láthattatok már egy ehhez hasonló sminket a blogon, sőt igazából az volt a legelső sminkes bejegyzésem :)
Itt találjátok: Smink - Zöld.
Hát, nem mondhatnám, hogy szemmel látható a fejlődés, egyedül a szemöldökömre tudom azt mondani, hogy most egyértelműen sokkal jobb :D




Arc:
Garnier olajmentes BB krém, medium
Catrice Multi-Colour Rouge pirosító (bronzosító), 040 Pacific Beauty

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó
Catrice Revoltaire Toxic Combination paletta mindegyik színe
essence long lasting szemceruza, 01 black fever!
Maybelline One by One szempillaspirál
Astor szemöldökceruza, 081 Brown

Száj:
Avon színmegújító ajakrúzs, Iced Coffee

14 megjegyzés:

  1. Tényleg szebb a szemöldököd! :D
    A régi sminked és a mostani verzió hasonlósága pedig nem azt jelenti, hogy nincs fejlődés, hanem azt, hogy már akkor is szépen sminkeltél. ;)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jobb a szemöldököd. Ez a mostani kicsit inkább "nappalibb", de mindkettő tökéletes!

    VálaszTörlés
  3. Jól megy ez a szín a szemedhez. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem meg azért látható fejlődés, és rohadtjól áll a zöld :]

    VálaszTörlés
  5. Ezelőtt is tetszett a szemöldököd, de most is jó! :) A smink pedig szép lett ! :)

    VálaszTörlés
  6. Megvettem én is ezt a palettát, de legalább ötször összetörtem már, azaz először anya, azóta meg menthetetlen. Így nincs is kedvem hozzányúlni, mert minden összemaszatol, pedig annyira jó, főleg ez a smink, nagyon jól megy a színeidhez!

    VálaszTörlés
  7. huuu...anya-gatya. ez gyönyörű!!!! most találtam a blogodra, de máris imádom!

    VálaszTörlés