2012. október 20., szombat

Fél év

A blog október 8-án volt fél éves. Ez idő alatt 93 bejegyzés született, több mint 21 ezer oldalletöltés történt, majdnem 600 kommentet kaptam, és 127 követőm lett.

Itt eredetileg egy lelkizős rész jött volna, de végül annyira hosszú lett, hogy inkább kitöröltem az egészet. Röviden összefoglalva: voltak hullámvölgyek a bloggal való kapcsolatomban, úgy éreztem, értelmetlen amit csinálok, mert nincsen közönsége, hogy nem tudom felvenni a versenyt a többi bloggal stb. Ezek az érzések valószínűleg a magánéletemben jelen lévő letargia, boldogtalanság, céltalanság, magány, értelmetlenség számlájára írhatóak, és igyekszem leküzdeni őket.

Akik átvergődték magukat a nyavalygásomon, azoknak itt a jutalom: egy nyereményjáték.
Mivel ezzel a játékkal az eddigi olvasóimnak szeretném megköszönni, hogy velem vannak, nem pedig újakat szerezni (jönnek majd maguktól, ha érdemes vagyok rá), ezért csak a már feliratkozott olvasóim vehetnek részt a sorsoláson. Ők 127-en vannak (október 19., éjfél-i állapot).
A top10 hozzászólónak szeretném külön megköszönni, hogy folyamatosan bátorítanak, elismerik a munkámat, tanácsokat adnak, támogatnak, ezért ők +2 eséllyel indulnak a játékban.
Ők név szerint a következők (szintén október 19., éjfél-i állapot): CRaPTRaSH, Thündérke, Verus, Christine, djkaty, Evelin Sági, Fanny, Réka Réka P., Eszti, Criollo.
A jelentkezéshez írd meg kommentben, hogy milyen néven követsz. Nem kérek megosztást sem facebookon, sem oldalsávban vagy bejegyzésben, a nyeremény tényleg köszönet akar lenni Nektek.

Szerk. Kérlek egyértelműen jelezzétek, ha jelentkeztek a játékra! :)

Apropó nyeremény:


A nyertes egy Avon Little Red Dress 50 ml-s parfümmel, és egy Avon SuperShock szempillaspirállal lesz gazdagabb.
A játék október 31-ig tart, este 8 órakor zárom a jelentkezést, és terv szerint még aznap sorsolok.
Sok szerencsét mindenkinek!

31 megjegyzés:

  1. Szia szeretnék jelentkezni ! :)
    Vivi♥ néven követlek.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Gratulálok a fél évhez, én is hamarosan fogom betölteni! :)
    Rose néven követlek, köszi a lehetőséget. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Gratulálok én is! :) Én most nem jelentkezem a játékra, a többieknek szurkolok csak. :)
    Eddig ez a nyereményjáték kiírás tetszik a legjobban. :) A szabályokra gondolok.

    Csak így tovább. ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Gratulálok! Nagyon ügyes vagy :) Szeretnék jelentkezni a játékra, nora néven követlek.
    Sok sikert Neked a továbbiakban, a többieknek pedig a játékhoz! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Gratulálok!:) Szeretnék jelentkezni, Fanni néven követlek.
    Köszi a játékot!:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
    Júlia Mednyánszki néven olvasom a blogod.
    Gratulálok a fél évhez és köszi a játékot! :-)

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon gratulálok a fél éves munkádhoz. Réka Réka P. néven követlek, és köszönöm a +2 esélyt :) :)

    VálaszTörlés
  8. Remélem, hogy lesz ebből még sok másik fél év is:) Sok más blog "irigyelhetné" azt a színvonalat, amit te itt a blogodon viszel.
    Nagyon köszönöm a plusz 2 esélyt! :)
    Criollo.

    VálaszTörlés
  9. Szia! Gratulálok az eredményekhez :) L néven követlek, köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a fél évhez és fel a fejjel, szerintem az a most már 129 ember jelzés, hogy jól csinálod, amit csinálsz :))

    VálaszTörlés
  11. Boldog blogfélszülinapot! :) Gratulálok hozzá!
    Én is szeretnék jelentkezni ezekért a szuper nyereményekért.
    Monika néven követlek.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  12. Gratulálok! Én is jelentkeznék, roni. néven követlek :)

    VálaszTörlés
  13. Szia! Gratulálok a fél évhez :)
    Én még csak 1-2 napja követlek, ezért nem jelentkezem, mert nem érzem érdemesnek rá magam! Sok sikert kívánok a többieknek!

    VálaszTörlés
  14. Köszönjük szépen a nyereményjátékot, a plusz esélyt pedig pláne! Örülök, hogy a hullámvölgyek ellenére folytatod, mert jól csinálod, szóval tessék csak itt maradni sokáig! A kiírási ötletet pedig viszem majd, mert tényleg marha jó ötlet. A legutóbb már én is bejegyzésben elrejtve, feliratkozáshoz nem kötve hirdettem, mert így tényleg az jelentkezett, aki el is olvassa, amit írni szoktam :-)

    Szóval: djkatybeauty.blogspot.com néven követlek, és szeretnék jelentkezni :-)

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok én is! Christinee91 néven olvaslak:)

    VálaszTörlés
  16. Gratulálok a fél évhez, és örülök, hogy "velünk" maradtál :) Bloggerina Bellala néven követlek, köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  17. Szia! Én is gratulálok, csak így tovább! :) Andi néven követlek egyébként.

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  18. Első körben gratulálok a fél évhez, és ne hagyd abba! ;]
    Másodszor meg köszi a plusz két esélyt, hát, mondjam azt, hogy remélem én nyerek? (remélem, de ha így lesz, senki ne utáljon :D)

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Gratula a fél évhez, szép a teljesítmény is mellé:) Éva Ghile néven követlek és kívánom, hogy még sok fél év legyen:) Köszi a lehetőséget:)

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok a fél évhez, nálam is mostanában lesz! :) És nem szabad feladni a hullámvölgyek ellenére sem, hajrá! Köszönjük a nyereményjátékot!
    Hkorinna néven követlek! :)

    VálaszTörlés
  21. juj plusz eséllyel indulok :D Köszi <3
    Fanny néven követlek :)
    még sokszor ennyi fél évet a blogodnak !!! :)

    VálaszTörlés
  22. Aranyos vagy ! Így tovább:) nagyon szeretem a blogodat <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És szeretnék jelentkezni is a játékra :) Thündérke néven követlek :)

      Törlés
  23. Teljesen meghatódtam, nagyon kedves vagy! Köszönöm!!

    Ne add fel, folytasd tovább a blogot, legyen nagyon sok szülinapi ünneplés még itt! :) Hullámvölgyek, sőt rosszakarók is lesznek mindig, de ezen túl kell lépni. Öröm legyen az írás és az alkotás! Csak ez számít igazán! ;)

    VálaszTörlés
  24. Fel a fejjel, és mindenképpen folytasd a blogolást ha lehetőséged van rá, szerintem nagyon sokakat érdekel amit csinálsz csak lehet, hogy még nem találtak rád! :)

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Először is hadd gratuláljak a blog fél éves szülinapjához! :) Én is szeretnélek biztatni, hogy folytasd a blogolást, nem szeretném, ha egy olyan igényes blog, mint a tied megszűnne. Bízom benne, hogy a kommentekkel egy kis örömet tudtunk csempészni mi is a napodba és egy kis "lökést" a folytatáshoz. :)Én amolyan néma olvasó- féle vagyok, de tudom, hogy nagyon fontos a visszajelzés (nekem is az lenne) ezért igyekszem majd nem csak "magammal megvitatni" egy- egy bejegyzést. :)

    Köszönjük szépen a meglepetést, a nyereményjátékot.
    Hajni (Gumikacsa20) :))

    VálaszTörlés
  26. Szia!

    Én is szeretnék jelentkezni a játékra.
    Anikó Faragó néven követem a blogod.
    Gratulálok a fél évhez és köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon aranyos ez Tőled, pláne, hogy gondolsz ránk, akik aktívabban veszünk részt a blog életében, ez nagyon kedves. :) Gratula a fél évhez, és hát akkor hajrá! Hátha egyszer kedvez nekem is a szerencse ilyen játékon. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hja, természetesen, Verus néven követlek. :)

      Törlés
  28. Szia!Gratulálok a fél évhez.!:)) Szerintem tök kedves ez az ötlet hogy gondolsz a rendszeres olvasóidra és ilyen szuper ajándékokkal rukkolsz elő.Szeretnék jelentkezni.Ágicaa. néven követlek. Remélem kedvez majd a szerencse:))

    VálaszTörlés
  29. szia:) nemrég találtam a blogodra, nagyon jó ötlet a játék:) mivel csak ma iratkoztam fel, így én ugyan nem indulhatok, cserébe viszont találtam ismét egy jó kis blogot;)

    VálaszTörlés