2012. október 17., szerda

Brazen Sapphire | smink



Nagyon rég volt már smink a blogon, annak ellenére, hogy szinte minden sulis napon sminkelek, és igyekszem mindig valami újat kipróbálni. Van, hogy nincsen időm fényképezni, viszont legtöbbször az a gond, hogy a körülmények nem alkalmasak a fényképezésre, azaz nincsen elég fény. És ez helyzet, így a tél felé haladva, egyre rosszabb lesz. 
Most végre egészen vállalható képek születtek, bár a felhasznált termékeket már nem tudtam lefotózni.

A smink főszereplője egy Avon termék, méghozzá a SuperShock szemhéjtus Shimmering Sapphire árnyalatban. Ezt a tust nemrég rendeltem, most használtam először.



Nem vagyok benne biztos, hogy nem követtem-e el baklövést, amikor ezt a narancssárgás-bronzos árnyalatot párosítottam a kékhez, lehet jobb lett volna azzal a szép arannyal, amit a szemzugban használtam. Kommentben meggyőzhettek, hogy nem csináltam hülyeséget :)



A szemfülesek észrevehették, hogy levágattam a hajam :)
Egy bónusz mosolygós kép:



Arc:
Garnier olajmentes BB, medium árnyalat
Catrice Multi-Colour Rouge pirosító-bronzosító + highlighterként is használtam

Szem:
Artdeco szemhéjalapozó

Avon SuperShock szemhéjtus Shimmering Sapphire árnyalat (teszt hamarosan)
Baolishi szemhéjpúder paletta, 1. sor 1. szín, 2. sor 1. szín (teszt hamarosan, kép róla itt)
essence long lasting szemceruza, 01 black fever! árnyalat (felső vízvonalra)
Maybelline One by One szempillaspirál
Astor szemöldökceruza, 081 Brown árnyalat

Száj:

Avon színmegújító ajakrúzs, Iced Coffee árnyalat (teszt hamarosan, a többi új Avon rúzsommal egyetemben)

8 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem követtél el hibát, sőt! Csini lett. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kékkel tetszik, inkább a spirál fura kicsit nekem, olyan, mintha összetapasztaná a pilláidat :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de csak a bal szememen... Fogalmam nincs miért csinálta ezt, most fordult elő először :S

      Törlés
  3. Nekem pont ezért tetszik a spirálozás, különleges! :D Nagyon jól áll a rövidebb haj :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a sminked! Igazi kis őszi feeling! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik! Imádom a bronzos színeket :)

    VálaszTörlés
  6. Bátraké a szerencse, jó lett. :)

    VálaszTörlés