2012. október 23., kedd

Avon SuperShock Eyeliner Shimmering Sapphire | teszt



Nem is olyan régen kezdtem el Avon-katalógusból rendelni, eleinte djkaty-tól, most pedig már tanácsadónőként (szóval ha tanácsadónőre lenne szükségetek, keressetek bátran :)).

Az összes eddigi termék közül erre a tusra voltam a legkíváncsibb, mert mostanában rám tört a tus-láz, és ugyan próbáltam már többféle tust is, egyikkel sem voltam 100%-ig elégedett. 

Az essence zselés tusa bár tényleg tartós, de nagyon nehezen javítható, és lemosni is kifejezetten problémás, másnap mindig pandamaci-szemekkel ébredek. Van egy Miss Sporty folyékony tusom is, ami teljesen jó lenne, de benne, azaz inkább a folyékony tusokban meg azt nem szeretem, hogy összekenem vele a szempilláimat. Próbálkoztam filces tussal (az essence cherry blossom girl trendkiadásból valóval), de az meg egyáltalán nem volt tartós.

Következzen a teszt, amiből kiderül, beváltja-e ez a tus a hozzá fűzött reményeimet:

Csomagolás: Kocka alakú, fekete papírdobozban érkezik a termék, maga a tus pedig üvegtégelyben van, ami elég stabil a formája és a súlya miatt, a teteje is jobb minőségű műanyagból van, szóval részemről ez 5/5.




Szín, pigmentáltság: A tus sötétebb kék színű, de nem kifejezetten sötét- vagy feketéskék, és tele van csillámokkal. Lehetne pigmentáltabb, de többszöri áthúzással szép szín érhető el. 4/5

A képeken egy, kettő, illetve három húzás eredményét látjátok, felül direkt napfényben, alul árnyékban, bal oldalt szemhéjalapozón, jobb oldalt anélkül.



Használat, állag: Sokkal keményebb állagú, mint az essence tégelyes tusa, máshoz sajnos nem tudom hasonlítani, mert az essence-en kívül nem próbáltam másik ilyen tust.

Kicsit féltem attól, hogy nem lehet majd szépen rétegezni (amit muszáj a nem túl telt szín miatt), de nagyon jól lehet vele dolgozni, tényleg, gyerekjáték. Szerencsére javítani is könnyen lehet, nem marad utána maszat, mint az essence tus után, és lemosni sem okoz nehézséget. 5/5

Tartósság:
Ez volt az a pont, amitől leginkább tartottam, de jelentem, hibátlanul teljesített. Szemhéjalapozóval reggeltől estig moccanás nélkül fent volt, a farkinca sem mozdult, a szín sem halványodott. Igaz, ezt az eredményt 20 fok körüli hőmérsékleten nyújtotta, tehát kérdés, nyári hőségben is bírná-e, de nyilvánvaló okok miatt ezt egyelőre nem tudom tesztelni, az első adandó alkalommal kiegészítem a posztot.
A swatchok alsó felét nagyon erős dörzsölésnek vetettem alá, a felső részüket pedig vizes dörzsölésnek. Kb. egyformán teljesítettek a két hatásra, és nincs lényeges különbség a szemhéjalapozóval illetve anélkül készített minta között sem (a kis kukacok a szemhéjalapozó maradványai).
Bár "laboratóriumi körülmények között" nem tűnik teljesen tartósnak, a gyakorlatban tényleg az, egyelőre megérdemli az 5/5-t, és fél év múlva meglátjuk, mit tud igazi hőségben.


Ár/érték arány: Teljes áron 1290 Ft, de sokszor akciós, a mostani katalógusban pl. 759 Ft, ha jól emlékszem, én is e körüli áron vettem. Bevallom, teljes áron nem vettem volna meg, ezért nem kap maximális pontszámot, de így, kedvezményesen nagyon megéri szerintem. 4/5

Összességében:
Örülök, hogy megvettem, mindig kockázatot jelent látatlanban, katalógusból rendelni, de most jól jártam. Azon is gondolkozom, hogy megrendelem belőle a másik árnyalatot is (csillámos szürkés-fekete), csak még előbb el kell döntetem, szükségem van-e rá.
Azt hiszem, sokat fogom mostanában használni ezt a terméket :)
5/5

Sminkben
itt láthattátok.

Megvettem hozzá az
Avon tusecsetét is, mert a már meglévő essence-est befogtam körömágybőr-tisztító ecsetnek lakkozás utánra, és egyébként sem voltam vele teljesen megelégedve, vagy csak én voltam béna, mert nem tudtam szép formájú, ívű tusvonalat kialakítani vele.
Ez az ecset abban különbözik, hogy vastagabb, tömöttebb, mint az essence-es, és emiatt könnyebben tudom vele kialakítani a farkinca ívét.
Rendeltem belőle még egy darabot, arra az esetre, ha újra próbálkoznék az essence tussal, mert nem szeretném, ha befogná ezt az ecsetet (az essence ecsetből sem tudtam kimosni teljesen).
Az eredeti ára 820 Ft, de elég sűrűn akciós, ekkor 500 Ft körül van.

Titeket meggyőzött a teszt?
Ha megvan nektek ez a tus, mi a véleményetek róla?

11 megjegyzés:

  1. Na jó, most győztél meg véglegesen, hogy megrendeljem majd magamnak :-)

    VálaszTörlés
  2. Elméletileg nedves ecsettel kell felvinni, de ezt csak olvastam, nekem nincs, de ő lesz következő. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem hallottam erről, de majd legközelebb úgy próbálom :)

      Törlés
  3. Sajnos én abszolút nem látom a csillámokat, kicsit drámaibb, 'szebb' kékre számítottam, nekem sajnos nemszia :( Pedig az elején izgalomba jöttem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is mélyebb, sötétebb kékre számítottam, de végül rájöttem, hogy nem gond ez így, mert van egy essence sötétkék csillámos tusom, ami magában eléggé nemjó kategória, de arra jó, hogy ha akarom, mélyíthetem vele ennek a színét, illetve fekete alappal is sötétebb színt lehet elérni. A csillámokat itt szépen lehet látni (bár bevallom, én élőben sem láttam ilyen csillámosnak):
      http://www.beautyjunkie.hu/2011/12/avon-supershock-tegelyes-tus-shimmering-sapphire.html

      Törlés
    2. Hm, itt valóban csillámosabb, de még mindig nem győzött meg :D Valahogy nem tetszik az árnyalata, nem ez ugrik be a zafírról.

      Törlés
    3. Az igaz, hogy lehetne élénkebb a szín, így egy kicsit "tompa". Bár nekem így is tetszik :)

      Törlés
  4. Nekem eddig annyira nem volt szimpi, de elég meggyőzően írtál róla, a sminkben meg nagyon tetszik :]
    Bár a színnél én is kifogásolom, hogy lehetne élénkebb is :$

    VálaszTörlés
  5. Nekem a fekete volt meg (elajándékoztam) , én intenzívebb feketére, és itt pedig kékre számítottam :( Az ecset viszont tetszik!

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik :) Az ecset is jónak tűnik.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon gyengécske, olyan kis semmilyen a színe. Ráadásul ha még ezt is rétegezni kell... nagyon nem jön be. De az ecset remek!

    VálaszTörlés