2012. október 19., péntek

Week 7: Black and White Nails | 31 WNC


Régóta ki szerettem volna próbálni a water marble technikát, kivételesen időm is volt pepecselni vele, van is fekete és fehér Maybelline minicolorama lakkom (úgy olvastam, jók ehhez a technikához), tehát minden adott volt.

Rengetegszer próbálkoztam, kevés sikerrel, de szerencsére nem adtam fel, hanem tovább gyakoroltam, igyekeztem kitapasztalni, hogy milyen magasról, milyen gyorsan stb. El is fogyott mindkét lakkból a negyede kb.
Egy idő után a fekete Maybelline lakkot lecseréltem az essence 21 fabuless-re, lehet, hogy azért sikerült csak ezzel, mert már belejöttem, nem tudom. Viszont a fehér Maybelline lakk (51 French White) nagyon jól működött.

Nem akartam celluxxal vacakolni, így ricinusolajat (ez volt kéznél, de szerintem bármilyen olaj, vagy akár zsíros krém is jó) kentem a körmök környékére.



Alapnak felkentem egy réteget a fehér lakkból, azt hiszem, a fekete jobb lett volna, akkor nem lenne ilyen sápatag.
Még sokat kell gyakorolnom, de szerintem elsőre nem lett rossz. Sajnos elég sok helyen bubis, és van, ahol mintha megrepedezett volna a festék. Oo
A minták elég random módon sikerültek, legközelebb már tudatosabban nyúlkálok a festékbe. Kár, hogy nem tudtam rájönni, mitől sikerült a jobb kisujjamon ilyen szép kontrasztosra, mert ez lett igazán fekete-fehér, a többi inkább szürke-fehér.



Nekem a jobb kéz gyűrűsujj, bal kéz középső- és gyűrűsujj tetszik a legjobban.

Water Marble Murphy törvények:
1) A legjobb minták úgyis a bőrödre kerülnek, nem a körmödre.
2) Ha véletlenül mégis, ne aggódj, a tisztogatásnál úgyis belenyúlsz, és kezdheted elölről. :)

A többiek munkái:

11 megjegyzés:

  1. Tetszik :)
    Sajnos nekem a colorama lakkokkal nem jött össze. Eddig csak avonnal sikerült, úgyhogy most irigykedek egy kicsit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is csak a fehérrel. Avon lakkom (még?) nincs, de majd kipróbálom essence-el, Catrice-vel, meg bármivel, amit találok itthon :D

      Törlés
  2. Elsőre több mint nagyon jó! :) Nekem is listán van a készítés, bár nem nagyon szeretem a macera miatt. :/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, ezzel a színkombóval tényleg márvány hatása van :)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jól sikerült, grat a kitartásodhoz. Én általában két sikertelen próbálkozás után abbahagyom. A gyűrűsujjadon lévő minta lett szerintem a legjobb^^

    VálaszTörlés
  5. Jók ezek a színek ! Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. THis naildesign is gorgeous and such an eyecatcher!! I love the pattern! I think I would never get it this way....

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    VálaszTörlés