2012. október 12., péntek

Week 6: Violet Nails | 31 WNC



Ezt a kombinációt már kipróbáltam egyszer, és mivel úgy gondolom, gyönyörű, szerettem volna a blogon is szerepeltetni. Erre tökéletes alkalmat nyújtott a 31 Week Nail Challange eheti fordulója.

Alapszínnek a Maybelline mini colorama 52 Dark Plum árnyalatát használtam 2 rétegben, erre került egy rétegben a Moyra 99.

A képek két különböző alkalommal készültek, az első ma, a többi pedig tegnap, még frissen. Tegnap nem sikerült úgy lefényképeznem, hogy azt lássam viszont a képeken, amit én látok a körmeimen. Nos, ez ma sem sikerült teljesen, de jobban hasonlít.

A képeken is látható, hogy nem túl tartós lakkozás, szerintem ez a Moyra számlájára írható. Már ma megjelent a kopás a körömvégeken, pedig semmi lakk-károsító tevékenységet nem végeztem, igaz, fedőlakkot nem használtam.







 A többiek munkái:
Ingrid
Hajnal
VANITY

11 megjegyzés:

  1. Tök szép lett! :) Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Ezek után szerintem nem meglepő, hogy én is :D

      Törlés
  3. Valóban nagyon szép lett ez a párosítás !

    VálaszTörlés
  4. Jó ez a két lakk együtt nagyon. =)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a párosítás! :)

    VálaszTörlés
  6. ÚÚÚ brutál jók együtt ! Az Avon-Violetta Sparkle jutott eszembe a manikűrről!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rákerestem, és tényleg hasonlít, de az enyém jobb, mert színjátszós :D

      Törlés