2012. október 5., péntek

Week 5: Blue Nails | 31 WNC



A kihívás 5. hetében a kék szín a főszereplő.

Ebben a körben a matt-fényes játékát szerettem volna érvényesíteni, alapszínnek a Rimmel 60 Seconds Nail Polish 850 Aye, Aye Sailor-t választottam. Bár a képeken sajnos feketének látszik, de ez egy nagyon szép sötétkék lakk, most használtam először, elégedett vagyok vele. Ugyan nem 60 másodperc alatt, de tényleg gyorsan száradt; a lapos, kerekített végű ecsettel pedig könnyű dolgozni. Két rétegben kentem fel, de ha vastagabban lakkozok, az egy is elég lett volna. A tartósságáról még nem tudok nyilatkozni.
Erre került az essence mattító fedőlakkja. Eredetileg az volt az elképzelésem, hogy egy csíkot húzok majd a fényes fedőlakkból (Miss Sporty alapozó és fedőlakk) a körmeim közepére, de aztán végül valahogy a pöttyöknél kötöttem ki, DIY pontozóval készítettem. Örültem volna, ha kevésbé remeg a bal kezem :)




A többiek munkái:
Ingrid
Hajnal
Vanity

13 megjegyzés:

  1. Tényleg kicsit feketének tűnik. :( Pedig aranyos lenne. Így is tetszik egyébként, csak pont az a szép mély sötét kék nem látszik. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Nem értem, miért nem sikerül lefényképezni, próbáltam többféle fehéregyensúllyal, és mindegyiknél ilyen lett a kép :(

      Törlés
    2. Barátom vágja ezeket és elküldtem neki a bejegyzés linkjét és mondtam, hogy olvasson aztán mondjon véleményt. :) Ezt írta vissza:
      "Emlékszel, hogy mindig mielőtt fényképezem a körmöd, elkérem a fehér lapot és azt lefényképezem? Ekkor a fényképező tudja, hogy amit elé raktam fehér kéne legyen, és ő magának állít egy speckó fehéregyensúlyt, és ezután a színek tuti jók lesznek. Amúgy szerintem ez alapból is inkább fekete, mint kék. Jobban látszik a tükröződés színe, mint az alap kék szín. Nem szabad a napon fényképezni, ez a legfontosabb szerintem, ha eredeti színeket akarsz fényképezni."

      Remélem segít valamennyit. Én tudom miről beszél, akartam írni én is neked, hogy manuális fehéregyensúllyal próbáltad-e, de előbb megkérdeztem őt, hogy ne írjak butaságot. :D

      Törlés
    3. Van ilyen funkcióm (mármint a gépnek :)), és próbáltam is, de még rosszabb az eredmény, egyáltalán nem valósághűek a színek, ha így fényképezek.
      Még sosem hallottam, hogy nem szabad napon fényképezni O.o Legközelebb megpróbálom nem utolsó pillanatban kifesteni a körmöm, amikor még nem csak direkt napsütésben lehet szép képeket csinálni :)
      Itt látszik szépen a színe: http://img20.imageshack.us/img20/7141/dsc2107.jpg

      Köszi a segítséget, a barátodnak is! :)

      Törlés
  2. Tényleg kár érte... úgy néz ki mostanában a kék lakkok a fényképezők ellen vannak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig csak a narancs lakkokkal gyűlt meg a bajom, most meg kezdi a kékkel is, mi lesz itt :)

      Törlés
  3. De jó, nagyon tetszik a matt és rá a fényes :)

    VálaszTörlés
  4. Én sem tudtam normálisan lefényképezni az enyém... ezek a kékek.... :(

    De amúgy tetszik! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://sminktukor.blogspot.hu/2012/10/31-hetes-korom-kihivas-5-het-kek-kormok.html

      Törlés
    2. Köszi, hogy linkelted, a blogger nem adta ki a posztot, azt hittem késel vele egy kicsit :)

      Törlés