2012. szeptember 26., szerda

Mai... - TAG


Sok blogon láttam ma ezt a taget, gondoltam kitöltöm, ne unatkozzatok a pénteki körmös bejegyzésig :)

Mai hangulat: elégedett

Mai siker: Túléltem a kosáredzést (nem volt nagy kunszt, csak 45 perces volt :( ).
Mai szükséges: Feltölteni az SPSS házit coospace-re.
Mai frizura: Kiengedett, edzés alatt és után lófarok.
Mai make up: Maybelline One by One szempillaspirál (más úgyis leolvadt volna rólam kosáron)
Mai outfit: Sötétkék farmer, lila garfieldos póló, fekete tornacipő.
Mai tennivaló: Könyveket csomagolni és postázni (rukkola).
Mai elmélkedés: Hogy mit válaszoljak erre a kérdésre. (komolyan :D)
Mai függőség: 74%-os étcsoki karamellizált kakaóbab törettel.
Mai unalmas: Várni a buszra...
Mai vágyálom: Hogy Lakkfan Verust idézzem: dögös bigévé fogyni. (passzol a csokihoz, mondhatom :D)
Mai legjobb pillanat: Kipihentem ébredtem!
Mai  különlegesség: A már említett csoki...
Mai olvasmány: Agnes Grey
Mai zene: none


forrás

2 megjegyzés:

  1. A 74%os csoki elég jó azért, az már nem egy vacak Milka meg Boci és társai, amik oké, hogy finomak, de magához a csokoládéhoz nem olyan sok közük van... Egy két kocka étcsoki simán belefér egy diétába, és még egészséges is. :)

    VálaszTörlés