2012. szeptember 5., szerda

essence my skin mattító hidratáló | teszt


Ezt a krémet még júliusban vettem, egy olcsóbb alternatívát kerestem az addig használt Garnier Pure Active helyett.
Többet nem is nagyon tudok írni bevezetésként, úgyhogy jöjjön a teszt!

Leírás (az essence honlapjáról): "tökéletes, matt hatás? egész nap? a megfelelő termékkel többé ez sem probléma! az új, olajmentes mattító krém 12 órán keresztül biztosítja számodra a matt arcbőrt, és eközben még hidratál is! a lychee és a kékszőlő még izgalmasabbá és egyedülállóbbá teszik az arcápolást. UVA/UVB szűrőrendszerének köszönhetően ideális mindennapi arcápolásra!" 


Csomagolás: Kocka alakú papírdoboz rejti a műanyag tégelyt, és egy fémfólia is biztosítja, hogy senki ne nyúlhasson bele a termékbe előttünk észrevétlenül. 50 ml krémet kapunk, de a tégely nagyon trükkös, az alsó 1,5 cm levegő. Nem szeretem a tégelyes krémeket, a pumpásak sokkal praktikusabbak, ezért 4/5

Használat, állag:
Szerintem kellemes illata van, felvitel után nem igazán érződik, de azokat, akiknek érzékenyebb az orra, zavarhatja; a színe rózsaszín. Állaga elég sűrű, és mintha egy kicsit gél-jellegű lenne. Nem kell sok belőle (a képen látható mennyiséget szoktam használni), könnyű eloszlatni, gyorsan beszívódik.
Sajnos nem kompatibilis a Garnier BB krémemmel, apró kukacokban dörzsölődik le együtt a két krém a bőrömről. 4/5




Hatás: Ez a krém elvileg két hatást is biztosít: hidratálás és mattítás.
Kicsit hűsítő érzést biztosít felvitel után, ez 1-2 perc alatt átalakul maszkhatásba, érezni, hogy van valami a bőrömön, majd egy idő után megszűnik.
Az én bőrömet nem hidratálja eléggé, annak ellenére, hogy elég zsíros bőröm van.

Felvitel után érezhetően-láthatóan mattít, ez a hatás nálam kb. 4 órán át tart, ezután a T-vonalban kifényesedik a bőröm, 6-7 óra elteltével pedig az egész arcomon, ami jóval kevesebb, mint az ígért 12 óra, nem bír ki egy munka/sulinapot.
Ide tartozik még szerintem a fényvédelem - a csomagoláson nem szerepelt, hogy hány faktoros, és az interneten sem találtam meg, ez azért nem korrekt. 3/5


Ár/érték arány:
 Az ára nagyon kedvező, hiszen 50 ml krémet kapunk 595 Ft-ért, így kap egy négyest, mert bár nem egy szuper termék, de azért rossznak sem mondanám. 4/5


Összességében:
 "Elmegy" kategóriás nálam ez a termék, használtam, de nem igazán szerettem, úgyhogy odaadom a húgomnak, aki viszont már a 2. tégelyt fogyasztja belőle.

Azoknak lehet jó ez a krém, akiknek fontos az ár, és nincs különösebb problémájuk a bőrükkel. Kamaszlányoknak tudom elképzelni első krémnek, enyhén zsíros bőrre. 3/5.


7 megjegyzés:

  1. Hát sajnos nem valami meggyőző sajnos :(, nem tudom milyen arckrémet vegyek :S .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elsősorban miattad írtam meg a tesztet :)
      Én most visszatérek a Garnier Pure Active-ra, igaz, mattításban az sem szuper, és kb. 2x annyiba kerül, mint az essence, de nem tudok jobbat.

      Törlés
  2. Na tegnap bementem a dm-be és hosszú keresgélés, válogatás után egy Niveát vettem :) . Még nem volt soha ilyen arckrémem, sima hidratáló, de remélem be fog válni :) .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd írj róla mindenképpen :)

      Törlés
    2. Én ezt ajánlom:
      http://www.nivea.hu/Termekek/Arcapolas/pure-and-natural/pure-and-natural-moisturizing-day-care

      Törlés
  3. Rég szemeztem vele, de nekem inkább pattanasos a böröm mint szimplan zsiros. Tegnap a mullerben az utolsó doboz volt, elhoztam. Most fogom elkezdeni hasznalni.

    VálaszTörlés