2012. szeptember 24., hétfő

Elfogyott! II.


Újabb adag gyűlt össze az elfogyasztott termékekből.

Pantene aqua light sampon és balzsam (vékonyszálú, zsíros hajra): Még nagyon régen vettem ezt a sampont és a balzsamot, egy darabig használtam őket, aztán gondolom valami mást akartam kipróbálni, végül átköltöztettem őket barátomhoz, végre elfogytak. A sampon jól tisztít, de semmi extra, a balzsam viszont nem táplált eléggé.

Újravettem? Nem.
Helyette: Avon Advance Techniques hajtápláló sampon és balzsam marokkói argánolajjal, Avon Naturals hajdúsító málna és hibiszkusz sampon és balzsam


Garnier Naturals sampon és balzsam sörélesztővel és gránátalmával (vékonyszálú, lapos hajra):
Csak rosszat tudok ezekről mondani :( A samponnak iszonyúan nagy az adagolónyílása, a flakon pedig puha műanyagból van, nagyon kell vigyázni, hogy ne öntsd ki a felét egy használatra, és az én hajamat mintha szárította volna (zsírosodásra hajlamos a hajam!), de a hajmosás idejét viszont nem tudtam kitolni vele. A balzsamból alig lehetett kiimádkozni a megfelelő adagot, az állaga sűrű, a nyílás kicsi, a flakon pedig túl kemény; látszik is a képen, hogy még a fele megvan, pedig minden hajmosásnál használtam, ráadásul ez sem táplált eléggé.
Újravettem? Nem.
Helyette: Avon Advance Techniques hajtápláló sampon és balzsam marokkói argánolajjal, Avon Naturals hajdúsító málna és hibiszkusz sampon és balzsam

Wellness&Beauty passiógyümölcs és sárgabarack illatú tusfürdő: A tubusban szaglászva nagyon finom illata van, ezért is vettem meg, viszont használat közben nem nagyon érződik az illat, és úgy vettem észre, egy picit szárított is.

Újravettem? Nem.
Helyette: Avon senses Serenity tusfürdő, Joanna Fruit Fantasy ananászos tusfürdő

Garnier Pure 3 in 1 arclemosó + bőrradír + maszk: Számtalanszor újravettem már ezt a terméket, szeretem használni. Zuhanyzás közben felkenem az arcomra, hagyom hatni amíg tusfürdőzök, esetleg hajat mosok, majd a végén körkörös mozdulatokkal ledörzsölöm. Használata után érezhetően simább a bőröm, és matt is, persze ez a hatás csak pár óráig tart. Gyulladt pattanások ellen nagyon jó, kár, hogy ilyen rajtam havonta kétszer jön ki, én a mitesszerekkel küzdök :(

Újravettem? Igen.

Garnier Essentials szemfestéklemosó szőlővízzel: Szintén rengetegszer újravettem már, de szeretnék helyette egy olcsóbb alternatívát találni, ugyanis ez elég drága termék, ezer forinton felül van az ára, ráadásul lehetne hatékonyabb is.

Ha tudtok nem olajos, jó szemfestéklemosót, lehetőleg alacsony árkategóriában, akkor osszátok meg velem a tippet! :)
Újravettem? Igen.

Carmex ajakápoló: Épp eleget áradoztam már róla, szerintem nagyon jó termék, teszi a dolgát, és meglepően sokáig kitartott (több, mint fél éven át). Egyetlen hibája, hogy picit drága, ezért nem is vettem újra, most az Alterra Sensitive ajakbalzsamot használom, tudjátok, amelyikből 2 darab 600 Ft.

Újravettem? Nem.
Helyette: Alterra Sensitive ajakbalzsam


6 megjegyzés:

  1. Szia, ezt a szemfestéklemosót ajánlom, én már nagyon sokszor újravettem, olcsó és jó !

    http://www.pinkmelon.de/wp-content/uploads/2009/08/balea_augen_make-up_entferner_teaser.jpg

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. A carmexet én is imádom, eddig ez vált be a legjobban! :)

    VálaszTörlés
  4. A Garnier sampon nekem is szárította a hajamat :S ! Hamarosan nálam is lesz ilyen bejegyzés, csak úgy fogynak a termékeim :(

    VálaszTörlés
  5. Az Aqualight nekem sem jött be, pedig olyan sok keményt fűztem hozzá :/

    VálaszTörlés