2012. szeptember 2., vasárnap

Augusztusi szerzemények - Ruhák, kiegészítők

Ez egy elég rövid bejegyzés lesz, nem vettem sok mindent ebben a hónapban.
Viszont van három darab, amit nem mutatok meg ebben a posztban. Egy ruháról, egy boleróról és egy táskáról van szó, és azért nem fényképeztem le őket, mert vállfán nem túl dekoratív (a ruháról van természetesen szó :)), és reménykedem benne, hogy készültek normális képek is az esküvőn, ahol viseltem őket. Ha igen, akkor majd megmutatom őket, egy külön posztban.



Csipke felső, Háda, 1290 Ft
Egyből egy kakukktojással kezdem, ugyanis ezt a darabot még a múlt hónapban vettem, csak az előző szerzeményes poszt idején mosásban volt, és teljesen elfeledkeztem róla.  Ritkán megyek turiba, és még ritkábban találok magamnak valamit, de ennek nagyon megörültem. Az egész felső csipkéből van, nincs sehol benne betét, így egy fekete toppal hordandó. Hátul kb. 15 cm hosszan fel van hasítva (mármint gyárilag, nem hibás), és egy szalaggal lehet összekötni. Nagyon szép... Még nem volt rajtam, de tervbe van véve :)

Farmer rövidnadrág, C&A, 1990 Ft
A legutóbbi szerzeményes posztban nyafogtam, hogy nem találok elérhető áron normális farmernadrágot. Azóta sikerült! :) Már korábban is láttam ezt a darabot, de akkor még 4590 Ft-ért vesztegették, amit kissé soknak találtam. Augusztus első hetében vettem, tehát abszolút ki tudtam, ki tudom még használni, a fazonja is tök jó, egyszóval nagyon örülök, hogy rátaláltam.



Snoopy-s zokni, C&A, 1890 Ft/3db

Anya nemrég nagy ruhavásárlást tartott (szegény kb. 2 évente egyszer jut el vásárolni), én és a húgom pedig elkísértük, és mi is kaptunk 1-1 dolgot. Mindegyik csomagban ugyanaz a 3 minta van, csak más színkombinációban: rózsaszín-szürke-világos rózsaszín, szürke-piros-rózsaszín, és kék-lila-fekete. Nekem legjobban a jobb oldalon lévő csíkos minta tetszik ^^
Egyébként még kinéztem-felpróbáltam egy őrületesen szép, halvány krémszínű csipkeruhát, ami jól is állt (csoda), 7590 Ft-ba került, de nem vettem (vetettem) meg, azzal az indokkal, hogy úgyis csak kétszer hordanám egy évben. Már bánom :(



Fagyöngy karkötők, balatonlellei kirakodóvásár, 800 Ft/db

Megtetszettek ezek a karkötők, Anya pedig megvette nekem :) A képen is látszik, hogy a fekete egy kicsit nagyobb, mint a többi, de szerencsére nem vészesen.

5 megjegyzés:

  1. A felső meg a rövidnaci nagyon bejön, de a karkötők is szépek :]

    VálaszTörlés
  2. A csipkefelső és a karkötők nagyon tetszenek :) várom az outfitet :) !

    VálaszTörlés
  3. Ezek a fagyöngyös karkötők nagyon jól néznek ki!

    VálaszTörlés
  4. A csipke felső csodaszép, de a karkötők is nagyon tetszenek! :) Most akadtam a blogodra, fel is iratkozom, ha gondolod kukkants be hozzám is!

    VálaszTörlés