2012. szeptember 11., kedd

Augusztusi kedvencek


Maybelline mini colorama 56 Coral Rose

Nagyon sokszor használtam ezt a lakkot, szemmel láthatóan fogy. Régebben nagyon tartalékolós-gyűjtögetős voltam, de ma már nem ragaszkodom annyira a dolgokhoz, inkább kiélvezem őket, amíg tartanak.
Ez a lakk szerintem egy kifejezetten nyári darab, nagyon szépen mutat lebarnult bőr mellett.

essence quattro eyeshadow 07 over the taupe
Azok, akik már a kezdetektől fogva követik a blogot, most csodálkozhatnak, amiért ezt a terméket kedvencnek választottam, mert elég negatív véleményt írtam róla anno. Igaz, a hibái megmaradtak, tehát továbbra is poroz, és lehetne tartósabb is (bár amióta az ArtDeco szemhéjalapozóval használom, még nem hagyott cserben), de nagyon sokszor használtam "semmi kis sminkekhez", és egészen megszerettem.

Baolishi szemhéjpúder paletta
Augusztusban főleg ezeket a szemhéjfestékeket használtam, ha egy kicsit színesebb sminkre vágytam. Meglepően tartós és pigmentált, a színei gyönyörűek, mi kell még?


Avon színmegújító ajakrúzs Iced Coffee
Igazán szégyellem, de erről a rúzsról most nem hoztam képet.
Két "hétköznapi" rúzst rendeltem az Avonból, sajnos a Perfect Peach túl világos lett a lebarnult bőrömhöz, de majd télen és tavasszal jó lesz.
A másikat, az Iced Coffee-t viszont sokszor használtam. Barnás-barackos színű, nem túl tartós (1-2 órát bír), "indulás előtt gyorsan feldobom"-rúzs.

essence long lasting eye pencil 01 black fever!
Régebben az Astor szemceruzáját használtam, abból is a "tekerős" fajtát, de nem voltam vele maximálisan megelégedve, túl keménynek találtam, nem volt "igazán" fekete. 
Gondoltam nem kockáztatok túl sokat, ha az essencenél próbálkozom, elég olcsó ahhoz, hogy ha nem jön be, barátomnál landoljon (mármint nem ő használná, hanem én, amikor nála vagyok :D). Csakhogy sokkal jobban tetszik, mint az Astor, puhább és feketébb, és talán mintha tartósabb is lenne, de ezt nem merem határozottan kijelenteni.

Kedvenc egyebek

Kedvenc film:
 Igazából csak egyetlen emlékezetes filmet láttam ebben a hónapban, legalábbis erre az egyre emlékszem (néha félelmetes, mennyire rossz a memóriám ilyen dolgokban), ez pedig nem más, mint A sötét lovag: Felemelkedés. Bár a végét véleményem szerint nagyon elszúrták, de emlékezetes film volt, megérte moziban megnézni.

Kedvenc zene: Alig hallgattam zenét ebben a hónapban, de van két szám, amit a rádióban hallgattam, és hát annyira wtf, hogy muszáj őket megmutatnom :D Mindkettő akkor ment, amikor vittük a kutyánkat kutyapanzióba, igazi családi szám :D Húgommal szétröhögtük magunkat, Apa nem különben :D

"Az én ágyam túl nagy, nélküled meg főleg, béééjbi" :D

"Hogy legyek én igazán gyengéd, amikor a feneked az én igazi gyengém?"
(erre teljesen másként emlékszem, már ami a zenei részét illeti, de csak ezt az egy verziót találtam)

Kedvenc reklám: Ez a kettő igazából örök kedvenc, nagyon jó kedélyjavító hatással bírnak, rossz nap ellen receptre írnám (persze csak annak, akinek tetszik). Egyik Terminátor-filmet vagy egyáltalán Arnold Schwarzenegger-filmet sem láttam, de ez a reklám... És ez komolyan így ment a tv-ben, haláli :D A király beszédét (ajánlom!) és A félszeműt (nem tudtam hova tenni) láttam.





4 megjegyzés:

  1. Az a Maybelline nekem is megvan, és annyira szééééép. :-)

    VálaszTörlés
  2. A Baolishi paletta meg a lakk még mindig rohadtul tetszik, utóbbi miatt szidom is magam, hogy nem vettem.. :S
    Viszont ez a halottpénz dolog... hát rühellem, és tipikusan az, amit ha egyszer hallok, napokig lelkisérült leszek tőle mert nem megy ki a fejemből... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, idézőjelbe kellett volna tennem azt, hogy kedvenc zene... :D Ugyanis zeneileg egyik sem az én stílusom (baromira nem), de a szövege ott és akkor annyira vicces volt :D

      Törlés
  3. Én is sokszor használtam ezt a lakkot :D Copy Con pedig nálam nagyon nagy fav! :D

    VálaszTörlés