2012. szeptember 28., péntek

Week 4: Green Nails | 31 WNC


Ezen a héten a zöld szín által inspirált körömfestést kellett készítenünk.
Mostanában olvastam több blogon is a wrap marble technikáról (Anié és Aggié a kedvenceim), megtetszett, és ki szerettem volna próbálni.

Alapszínnek az essence multi dimension 53 all access-t választottam, ez az egyik legrégebbi lakkom (4-5 éves lehet), de még mindig kifogástalan állapotban van, és elég volt belőle egy réteg. Ezüsttel akartam rá "nyomdázni", főleg, hogy ki akartam próbáltam az egyik új lakkomat, amit az essence szortimentváltáskor szereztem be, a 003 stamp me! silver-t.




Annyira fellelkesültem az új technika gondolatára, hogy nem olvastam utána (újra), hogyan is kell csinálni, arra emlékeztem (rosszul), hogy műanyag zacsi volt a dologban. Kicsit meggyűrtem, összefogtam, hogy tömörebb legyen és lehessen vele nyomdázni. Egy papírlapra cseppentettem a lakkból, belemártottam a zacsit, és először kipróbáltam a papíron. Már ekkor láttam, hogy ez nem olyan lesz, mint amire emlékeztem, de gondoltam így sem lesz rossz.
Rossz az nem lett, csak éppen teljesen más hatása van, robusztusabb lett a minta, de nekem így is tetszik.
Egyébként folpack fóliából gyúrt golyóval kellett volna dolgozni.




A többiek munkái:
Ingrid
Hajnal
Vanity

4 megjegyzés:

  1. Elsőre kicsit furcsának tűnik, de különben nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is tök jó lett. :) Én is hasonló párosítással próbálkoztam színre. :D
    Ezt ma sikerült is posztolnom. :D

    http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/10/beauty-31-week-nail-c-zold-korom.html#.UGvztZhdaK4

    VálaszTörlés