2012. szeptember 21., péntek

Week 3: Yellow Nails | 31 WNC


A harmadik héten a yellow, azaz a sárga szín szolgált inspirációul az alkotásainkhoz.
Először citromkarikás festést akartam, el is terveztem, hogy milyen lakkokkal és hogyan fogom megcsinálni, de egyrészt ehhez minimum két új lakkot kellett volna vennem, másrészt közben az időjárás teljesen átfordult ősziesbe, és inkább valami az évszaknak megfelelőt szerettem volna készíteni.

Az arany szín már majdnem sárga, és abszolút beleillik az őszi színvilágba, továbbá van is arany lakkom, méghozzá az essence 67 make it golden, amit sajnos már kivontak a forgalomból.
Alapszínnek egy szép krémszínt szerettem volna, de nem találtam, így a Maybelline egyik már szintén kivont lakkját, a mini colorama 37 cappuccino-t használtam.
Fedőlakkot teljesen felesleges lett volna, mert holnap szüretelni megyünk, az pedig nem egy körömbarát tevékenység. Igazság szerint az lenne a legjobb, ha lemosnám a lakkot és tövig vágnám a körmeimet, a szüret után úgyis ez lesz a sorsuk valószínűleg :(








A többiek munkái:

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, mint az éppen lehulló levelek:)

    VálaszTörlés
  2. Én is filóztam ugyanezen az arany lakkon, de aztán maradtam a citromsárgánál. :-)

    http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/31-hetes-korom-kihivas-3-het-sarga.html

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! Imádom a make it golden-t! .)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nincs ilyen arany lakkom, pedig így utólag belegondolva lehet jól jött volna. Szép lett! :)

    Ugyan kicsit megkésve de itt az én bejegyzésem is: http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/09/beauty-31-week-nail-c-sarga-korom.html#.UF3Q2rLE_j4

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek, nekem is tetszik, és képzeljétek, túlélte a szüretelést! :D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű! Egyszerű, de nagyszerű... :)

    VálaszTörlés