2012. szeptember 15., szombat

Week 2: Orange Nails | 31 WNC


Igen, tisztában vagyok vele, hogy mennyire ciki, hogy már a sorozat 2. részével kések... Mea culpa, de azért had mentegetőzzek egy kicsit: nem volt narancs színű lakkom, a hét első felében estig voltam suliban, a második felében meg beteg voltam (vagyok).

Tehát: nem volt narancs lakkom, de még sárga sem, tehát kikeverni sem tudtam volna, venni kellett. Nem gondoltam volna, hogy ekkora kihívás lesz narancssárga színű lakkot találni: nem - a ha jól emlékszem, idei divatszínt - "tangerine-tango"-t, nem korallos narancsot, továbbá nem akartam sem neont, sem pasztellt. Végignéztem az összes, drogériákban fellelhető lakkot, egyik sem felelt meg, mindegyik inkább pirosas-narancs volt, mint narancssárga.



Végül egy Moyra lakkot vettem meg az utolsó pillanatban, ezzel elvesztettem a "Moyra-szüzességemet", a 72-es számú darabról van szó. Az üvegben és felkenve pasztellnek látszott, száradás után egyszerre volt pasztell és neon, volt, amikor sima narancssárgának láttam... Egy biztos, nem olyan színű, mint a képeken - egyszerűen képtelen vagyok narancs-piros árnyalatú lakkokat színhűen fotózni, akármilyen beállítással próbálom. Tipp esetleg? Próbáltam neten keresni képet róla, de egyik sem olyan, mint amilyennek én látom a körmeimen.



Egyébként nem lett a kedvencem ez a lakk, nem szívesen vennék újra Moyrát. Krémes, túl sűrű az én ízlésemnek, az ecset rengeteg festéket vesz fel, ügyeskedni kell, hogy szépen terüljön. Viszonylag gyorsan száradt, ez jó pont. 490 Ft-ért vettem, amit kissé soknak találok. Tudom, hogy 12 ml lakkot kapok ezért az árért, de a minősége szerintem nem a legjobb, már ma látok apró lepattogzásokat a körömvégeken.



Megvolt az alapszín, lefényképeztem, szégyelltem is magam, hogy megint csak egy sima lakkozást hozok, de "szerencsére" még ezeknél a képeknél is kevésbé színhű felvételek készültek, úgyhogy azokat nem posztolhattam  - ez volt tegnap délután. Este sem időm, se megfelelő fényem nem volt a fotózáshoz, úgyhogy belenyugodtam, hogy ezzel a résszel bizony késni fogok.

Gondolkodtam, hogy mivel kéne feldobni, legyen nyomda, az még úgysem volt a blogon. Na de milyen minta? Nézegettem a lemezeket, aztán megakadt a szemem a tigrismintán - de hisz ez volt a legelső, ami beugrott a narancs lakkozásról, csak közben elfelejtődött az ötlet (tényleg hihetetlen, hogy milyen rossz néha a memóriám).
Tegnap este megcsináltam a nyomdázást, a fedőlakkal vártam máig, de így is elkente, pedig szinte csak rácseppentettem a festésre, még véletlenül sem kenegettem. A nyomdázás sem lett a legtökéletesebb, de még mindig mérföldekkel jobb, mint eddig bármelyik próbálkozásom (amik nem véletlenül nem kerültek ki a blogra).



A többiek munkái:

Ingrid -  http://fckyeahprettynails.blogspot.hu/2012/09/31-week-nail-challange-2-het.html
Hajnal - http://hajnalweb.blogspot.hu/2012/09/beauty-31-week-nail-c-narancs-korom.html
Vanity - http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/31-hetes-korom-kihivas-2-het-narancs.html

11 megjegyzés:

  1. De jó, abszolút olyan, mint Tigris a Micimackóban .-)

    VálaszTörlés
  2. nekem ez a Moyra az egyik kedvenc lakkom. Imádtam nyáron a lábikóimon az Essence pelyhessel:) Így bár tavasszal vettem, kb. alig van meg a harmada:)

    VálaszTörlés
  3. A színe nekem is tetszik, csak a minőségével nem vagyok megelégedve :(

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást! :)
    A nyomda pedig nagyon jó lett! ^^

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszik. :) Tényleg adja magát a tigris minta. :)
    Jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép.... tényleg olyan tigrises... :)

    VálaszTörlés
  7. sziaaa:)
    Nagyon tetszii, jó kis blog.:) Bekövetveee!
    Az én blogom: http://zsaniiblog.blogspot.hu/
    Ha nem nagy gond megkérhetlek, hogy kövesd be az enyémet?:)
    Előre is köszi, zsanii
    xx<3

    VálaszTörlés