2012. szeptember 7., péntek

Week 1: Red Nails | 31 WNC


A 31 Week Nail Challenge első hetében Red, azaz piros/vörös körmöket kellett készíteni.

Kíváncsi vagyok, hogyan fog menni nekem ez a kihívás, ugyanis van oka annak, amiért ilyen kevés körmös bejegyzéssel találkoztok a blogon: általában sajnálom mintával (vagy inkább a próbálkozással) elrontani a lakkok gyönyörű színét. Nevezzetek anti-kreatívnak, de nekem gyakran sokkal jobban tetszik egy lakk magában, mint mintával, nyomdával stb., ráadásul nincs is nagy gyakorlatom a díszítésben, úgyhogy legtöbbször csak "simán" kilakkozom a körmeimet, ezeket meg nem mutatom meg a blogon (hacsak nem volt hozzá blogra érdemes smink is, mert akkor besuvasztom a sminkes bejegyzésbe), mert nem gondolom úgy, hogy bármilyen esztétikai élményt nyújtanék velük, nem látom értelmét, főleg hogy a lakkozási technikámon is lenne még mit javítani.

NYC 235 Fine Red Wine

Felmerül a kérdés, hogy akkor mégis hogyan merészelem :), ráadásul pont a kihívás keretében, megmutatni ezt a lakkozást. A válasz egyszerű: a nálam nagy kedvenc sötét színek mellett, szerintem a vörös lakk mutat a legjobban már önmagában is.
Ráadásul így alkalmam nyílt kipróbálni az új (júliusban vettem, de még egyszer sem használtam) NYC 235 Fine Red Wine lakkomat. Gyorsan szárad, nem bubisodott, könnyen kezelhető. Tegnap lakkoztam, nem használtam fedőlakkot (alaplakknak az essence körömerősítőjét), és ma már látok kopást a végeken, igaz, alig észrevehetőek, de azért én látom. Maximum 3-4 napot jósolok neki, fedőlakkal valószínűleg többet bírna.

Nem bubis, nem belenyúltam, csak sikerült kiborotválnom egy darabot a körmömből...



11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színű ez a lakk :) Olyan piros,pirooos :) Az enyém ilyen lett az első napra (én Verusékkal kezdtem, de aztán elmaradtam néhánnyal...lehet nekem is a 31 hetessel kellett volna próbálkoznom :)) http://rekablogol.blogspot.hu/2012/08/31-napos-kormos-kihivas-elso-nap.html

    VálaszTörlés
  2. Tök szép a színe :]
    És szerintem szépen lakkozol :O

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép szín, és jól áll a bőröd színéhez. :-)

    VálaszTörlés
  4. Milyen szép szín, és hogy NCY lakk, az meg plusz pont. :P

    VálaszTörlés
  5. Megérkeztem én is! :-)

    http://sminktukor.blogspot.hu/2012/09/31-hetes-korom-kihivas-1-het-piros.html

    Este folytatom tovább veletek a narancs színnel! :-)

    Még egy NYC lakkom sincs! :O De ez nagyon szép szín, beleestem! :-)

    VálaszTörlés
  6. Pedig próbálkozhatnál díszítgetéssel, szerintem szépen lakkozol és szép a körmöd is, olyan lakkoznivaló!:) Ez a szín pedig gyönyörű (bár tegyük hozzá kevés az olyan pirosas árnyalat, ami nekem ne tetszene, ha lehetne sokkal több dolgot festenék át a világban pirosra, mint amennyi van alapból:D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicséretet, fogok próbálkozni :)

      Törlés
  7. Nagyon jó lett egyszerű,de nagyszerű!! :)) xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés