2012. szeptember 7., péntek

31 Week Nail Challenge

Amikor magyar blogokon megjelent a 31 napos nail challenge (sokan augusztusra időzítették), már akkor megtetszett a kihívás gondolata, de tudtam, hogy nem tudnék naponta posztolni, illetve posztolni még csak-csak, de minden nap újralakkozni a körmeimet biztos nem.
Ingrid már akkor írta, hogy ő módosítja kicsit a kihívást, és hetente fogja posztolni az ehhez tartozó körmöket. Ez még július végén volt, és bennem is felmerült, hogy hetente talán nekem is menne. Viszont ezután kicsit feledésbe merült a dolog nálam, akkor jutott eszembe újra, amikor múlt hét pénteken "hivatalosan" is bejelentette a kihívást, kommenteltem is a bejegyzéséhez, majd egy kis biztatás után úgy döntöttem, én is belevágok :)

Rajtam kívül három bloggerről tudok, aki szintén belevág:
Ingrid, a F*ck Yeah Pretty Nails blog szerzője,
Hajnal, a Hajnal blogja blog szerzője,
és VANITY, a Sminktükör blog szerzője. (szerk.: most olvastam, hogy ő technikai problémák miatt kénytelen elhalasztani a kihívást :()

Elvileg péntek esténként 8-kor fogunk jelentkezni a kihívás új részeivel, és ma este kezdünk.
Remélem nem haragszanak meg a lányok, amiért "befurakodtam" közéjük, ráadásul utolsó pillanatban :)

Ez pedig a kihívás kiírása, a "day" helyébe képzeljetek "week"-et :)




Ne feledjétek, ma este jövünk az első résszel! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nálam fenn van a hetenkénti magyar verziója, nyugodtan használd, ha szeretnéd! :-)

    VANITY

    Ui: Remélem mielőbb tudok csatlakozni hozzátok a kihívásba!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://sminktukor.blogspot.hu/2012/08/31-week-nail-challenge.html

      Törlés