2012. augusztus 1., szerda

Ocean Breeze | smink


Végre alkalmam nyílt, hogy kipróbáljam legalább az egyik L.A. Colors palettámat, amikről már itt írtam nektek: Júniusi szerzemények - Sminkek. Sajnos a tartósságáról nem tudok nyilatkozni, mert bőrig áztunk.

Előre is bocsi a vakus képekért, de mindenképpen meg akartam mutatni ezt a sminket, viszont nem volt elég fény. Legalább nem látszik az az irdatlan kuplejár a háttérben, ami a barátom szobáját jellemzi :D



Amikor megláttam a palettát, tudtam, hogy a 2. szín lesz a főszereplő, ez a gyönyörű türkizkék-tengerzöld - kinek mi - árnyalat. Második színnek a lilát választottam, egy kicsit meg is ijedtem, hogy túl "papagájos" lett az összhatás, de nem volt időm lemosni, így is volt kábé fél órám felöltözni és sminkelni. A belső szemzugba a fehér szín került, az éleket pedig egy matt bőrszínnel tompítottam. Az alsó szempillasorra a kék árnyalatot használtam, és  kék szemceruza híján feketét (kár érte).
Sajnos a kapkodás meglátszik a sminken, a színek nem sikerültek teljesen szimmetrikusra, és a kivitelezés sem tökéletes.



Alapozó vagy a Garnier BB nem volt nálam, korrektorként szokás szerint az essence I love stage szemhéjalapozót használtam a bőrhibákra és a szemem alatti karikákra. A pirosító Miss Sporty, Ohh! Blushed again... 006 Flirtatious árnyalat.



A rúzs a már itt bemutatott darab, Maybelline Colorsensational 720 Drive Me Nuts.

főbb termékek
a paletta színei sokkal, de sokkal szebbek élőben

Barátom így reagálta le a sminket: "Kéne egy olyan póló, hogy nyíl és »Nem k*rva, csak így sminkel«"

Ja, és szükségem lenne valakire, aki profi gödörásásban. :D
Csak viccelek, túlélte, az az áldott jó szívem...

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színeket használtál, szép lett a sminked :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok, nagyon jólesik a dicséret! :)

    VálaszTörlés
  3. Utolsó bekezdés... :DDD
    nem papagájos, szépséges! :]

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ütős lett, ügyes vagy. :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper, a színeket imádom!!! Ügyes vagy! :))

    VálaszTörlés
  6. "Kéne egy olyan póló, hogy nyíl és »Nem k*rva, csak így sminkel«" :DDDDD
    Nagyon tetszik! Nekem is ideje lenne kilépni a komfortzónámból és a szám helyett a szememet kiemelni normálisan! :D

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól áll! :) Szép lett :$

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett.... és szerintem egyáltalán nincs k.rvás.... :) de ezen jót nevettem.... :)

    VálaszTörlés